Saltar navegación.
Inicio

Criterios de cualificación y de recuperación - Matemáticas - Curso 2023/2024

1º ESO

Criterios de cualificación

30% Observación Sistemática: Exposición exercicios, realiazación deberes, interese nas clases, caderno de traballo.

70% Probas Escritas: Dous probas por evaluación. Media ponderada das dous probas escritas.

Para superar a materia a media das tres evaluacións terá que ser maior ou igual que 5.

 

Criterios de recuperación

Se a media das tres evaluacións é inferior a 5, o alumna/o terá a oportunidade de recuperar a evaluación ou evaluacións ó final do curso a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas. Esta nota representaría o 100% da nota da evaluación ou evaluación correspondentes. Volveríase a facer a media das tres evaluacións, e se é maoir ou igual que 5 estaría aprobado. En caso contrario, terá pendente a materia no seguinte curso (se non repite curso).

Se a media é superior a 5 e un alumno ten unha ou dúas evaluacións suspensas pode decidir presentarse o exame de recuperación para subir a nota da evaluación correspondente.

 

 

2º ESO

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes

criterios de avaliación. O 70% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das

probas escritas, non podendo superar en ningún caso o 50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O

30% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes

á unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- O caderno de aula

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá realizar

tarefas de recuperación. Estas tarefas serán avaliadas cun 30%. Haberá tamén unha proba escrita cos contidos

traballados ao longo do curso que son obxecto de reforzo nese período na aula e que terá un valor do 70%.

 

 

3º ESO

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes

criterios de avaliación. O 80% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das

probas escritas. O 20% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de

avaliación correspondentes á unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- O caderno de aula

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

 

 

4º ESO A

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos

asociados aos diferentes criterios de avaliación. O 70% da nota da avaliación estará conformado

pola media aritmética ou ponderada das probas escritas. O 30% restante obterase das táboas

de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á unidade 13

que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da

seguinte avaliación a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das

unidades didácticas traballadas en dita avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos

significará que esa avaliación estará superada.

Os alumnos cuia media das avaliacions , despois das

recuperacións ,non lle dea un valor maior ou igual a

cinco, fará un exame final global.

Aprobará a materia se a nota é 5 ou superior a 5.

 

 

4º ESO B

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos

asociados aos diferentes criterios de avaliación. O 80% da nota da avaliación estará conformado

pola media aritmética ou ponderada das probas escritas, non podendo superar en ningún caso o

50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O 20% restante obterase das

táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á

unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a

oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte

avaliación a través dunha proba escrita baseada nos

mínimos de aceptación das unidades didácticas

traballadas en dita avaliación. Unha nota igual ou superior

a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

Existirá unha proba final de recuperación, en datas

próximas o final do curso, na cal se avaliarán os contidos de todo o curso. Os alumnos que

saquen unha nota igual ou superior a 5 superarán o curso.

 

 

1º Bachillerato (Matemáticas Generales)

Criterios de cualifiación

En cada avaliación realizarase unha ou máis probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes

criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética das probas escritas. O

10% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes

á unidade 10 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- O caderno de aula

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá realizar

tarefas de recuperación no período que segue á dita avaliación ordinaria. Estas tarefas serán avaliadas cun 10%.

Haberá tamén unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso que son obxecto de reforzo nese período

na aula e que terá un valor do 90%.

No caso de que a nota da media aritmética das tres avaliacións sexa inferior a 5 o alumnado terá a posibilidade de

presentarse a unha proba de recuperación escrita global baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas

traballadas ao longo do curso. Esta proba terá un valor do 100%.

 

 

1º Bachillerato (Matemáticas aplicadas a las Ciencias Sociales)

Criterios de cualifiación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes

criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das

probas escritas.O 10% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación

correspondentes.

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- O caderno de aula

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá facer

unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso correspondentees a ditas avaliacións que terá un valor

do 100%.

 

 

1º Bachillerato (Matemáticas I)

Criterios de cualificación

Establécense os seguintes criterios xerais:

PROBAS ESCRITAS: En todas as probas escritas figurará a puntuación de cada pregunta. Informarase ao alumnado

das normas e criterios xerais de corrección que se aplicarán a todas as probas escritas do curso, e que son os

seguintes:

Non é necesario responder ás preguntas seguindo a orde numérica, pero deberá quedar claro cal é o exercicio que

se está a facer e non intercalar respostas doutros exercicios.

É obrigatorio escribir con bolígrafo azul ou negro. Non se admitirán exames feitos con lapis.

A ausencia de explicacións na solución repercutirá negativamente na súa valoración, tendo unha puntuación de

cero se só se aporta a solución numérica sen ningunha explicación. Reciprocamente, aínda que o resultado non sexa

correcto, teranse en conta a presentación e desenvolvemento do problema.

A falta a un exame, ou a unha exposición dunha tarefa ou proxecto na clase será comunicada ao profesor con

anterioridade (ou ese mesmo día no caso dunha urxencia de última hora). Ademais, preséntase, ao profesor, a

xustificación oportuna, dentro das 48 horas seguintes á incorporación do alumno á clase. De non ser así, a

cualificación correspondente será dun 0.

Nas probas escritas ou boletíns de exercicios, se o profesor ten a sospeita de copia, ou de que o alumno non o fixo

por si mesmo, poderá comunicarse con el para corroborar o exercicio ou exercicios, cualificando con un cero no caso

de o alumno non sexa capaz de reproducir e explicar o razoamento do mesmo.

SISTEMA DE CUALIFICACIÓN DAS PROBAS ESCRITAS: Realizaranse como mínimo dúas probas escritas por trimestre,

(o número dependerá das peculiaridades de cada grupo e do tempo dispoñible). Ditas probas estarán baseadas nos

criterios de avaliación e terán como finalidade a consecución dos obxectivos. Se nalgunha proba escrita se acumula

materia de probas anteriores, poderase establecer máis peso para dita proba. A cualificación de calquera proba

escrita puntuarase cun número comprendido entre 0 e 10, considerándose aprobado o exame que obtivera unha

cualificación de 5 ou superior e suspenso o que obtivera unha cualificación inferior a cinco.

AVALIACIÓNS TRIMESTRAIS: A cualificación final dunha avaliación obterase como suma das seguintes porcentaxes:

- 10% Traballo diario: Preguntas orais, probas curtas e traballos para entregar.

- 90% Probas escritas. Farase a media (ponderada se é o caso) das diferentes probas escritas realizadas.

O alumno ou alumna aproba a avaliación se dita suma e 5 ou superior.

AVALIACIÓN ORDINARIA: A cualificación da avaliación ordinaria obterase facendo a media das notas das tres

avaliacións.

O alumno ou alumna aproba o curso se a nota media é de 5 ou superior. No caso de non acadar unha cualificación

igual ou superior a 5 na avaliación ordinaria, o alumno/a deberá facer unha proba extraordinaria en Xuño na que

deberá examinarse de toda a materia.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada. Tamén terá a

oportunidade de facer un examen de todo o curso a principio de Xuño (convocatoria final ordinaria).

Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá facer

unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso correspondentes a ditas avaliacións que terá un valor

do 100% (convocarotia extraordinaria, entre o 19 e 21 de Xuño).

 

 

2º Bachillerato - Matemáticas Aplicadas a las CCSS

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes

criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das

probas escritas, non podendo superar en ningún caso o 50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O

r1estante obterase das táboas de indicadores nas que ser0án avaliados os criterios de avaliación correspondentes% á

unidade 11 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.

Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria terá dereito a unha proba extraordinaria na que

cada bloque terá o peso orientativo sinalado anteriormente

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a

través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita

avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.

Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso terá dereito a unha proba escrita final

 

na que poder recuperar os bloques de materia pendentes do curso, previa á avaliación ordinaria.

 

 

2º Bachillerato - Matemáticas II

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase unha ou dúas probas escritas (en

función do tempo dispoñible e do nivel dos alumnos) cos contidos

específicos asociados aos diferentes criterios de avaliación. O

100% da nota da avaliación estará conformado pola media

aritmética ou ponderada das probas escritas.

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas

das tres avaliacións. Se a media é maoir ou igual que 5 apróbase

a materia.

 

Criterios de recuperación

 Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a

oportunidade de recuperala (acordarase unha fecha cos

alumnos) a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de

aceptación das unidades didácticas traballadas en dita avaliación.

Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa

avaliación estará superada. Esta proba escrita é para os alumnos

cunha media inferior a 5 nas tres evaluacións ou para aqueles

cunha media maior ou igual que 5 que teñan unha evaluación (ou

dúas) suspensas e queran recuperala. Estas probas faranse antes

da evaluación ordinaria.

Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria

terá dereito a unha proba extraordinaria.

 

 

2º Bachillerato - Métodos Estadísticos y Numéricos

Criterios de cualificación

En cada avaliación realizarase unha proba escrita cos contidos específicos asociados aos diferentes criterios de

avaliación. O 30% da nota da avaliación estará conformado pola nota da proba escrita. O 70% restante obterase das

táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á unidade 13 que estarán

asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:

- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)

- O caderno de aula

- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan

- A observación diaria na aula

A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións. Aprobarase se a media e igual

ou maior que 5.

 

Criterios de recuperación

Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala (acordarase unha fecha cos

alumnos) a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en

dita avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada. Esta proba

escrita é para os alumnos cunha media inferior a 5 nas tres evaluacións ou para aqueles cunha media maior ou igual

que 5 que teñan unha evaluación (ou dúas) suspensas e queran recuperala. Estas probas faranse antes da evaluación

ordinaria.

Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria terá dereito a unha proba extraordinaria.