Criterios de cualificación y de recuperación - Matemáticas - Curso 2023/2024
1º ESO
Criterios de cualificación
30% Observación Sistemática: Exposición exercicios, realiazación deberes, interese nas clases, caderno de traballo.
70% Probas Escritas: Dous probas por evaluación. Media ponderada das dous probas escritas.
Para superar a materia a media das tres evaluacións terá que ser maior ou igual que 5.
Criterios de recuperación
Se a media das tres evaluacións é inferior a 5, o alumna/o terá a oportunidade de recuperar a evaluación ou evaluacións ó final do curso a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas. Esta nota representaría o 100% da nota da evaluación ou evaluación correspondentes. Volveríase a facer a media das tres evaluacións, e se é maoir ou igual que 5 estaría aprobado. En caso contrario, terá pendente a materia no seguinte curso (se non repite curso).
Se a media é superior a 5 e un alumno ten unha ou dúas evaluacións suspensas pode decidir presentarse o exame de recuperación para subir a nota da evaluación correspondente.
2º ESO
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes
criterios de avaliación. O 70% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das
probas escritas, non podendo superar en ningún caso o 50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O
30% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes
á unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- O caderno de aula
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá realizar
tarefas de recuperación. Estas tarefas serán avaliadas cun 30%. Haberá tamén unha proba escrita cos contidos
traballados ao longo do curso que son obxecto de reforzo nese período na aula e que terá un valor do 70%.
3º ESO
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes
criterios de avaliación. O 80% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das
probas escritas. O 20% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de
avaliación correspondentes á unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- O caderno de aula
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
4º ESO A
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos
asociados aos diferentes criterios de avaliación. O 70% da nota da avaliación estará conformado
pola media aritmética ou ponderada das probas escritas. O 30% restante obterase das táboas
de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á unidade 13
que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da
seguinte avaliación a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das
unidades didácticas traballadas en dita avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos
significará que esa avaliación estará superada.
Os alumnos cuia media das avaliacions , despois das
recuperacións ,non lle dea un valor maior ou igual a
cinco, fará un exame final global.
Aprobará a materia se a nota é 5 ou superior a 5.
4º ESO B
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos
asociados aos diferentes criterios de avaliación. O 80% da nota da avaliación estará conformado
pola media aritmética ou ponderada das probas escritas, non podendo superar en ningún caso o
50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O 20% restante obterase das
táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á
unidade 13 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a
oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte
avaliación a través dunha proba escrita baseada nos
mínimos de aceptación das unidades didácticas
traballadas en dita avaliación. Unha nota igual ou superior
a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
Existirá unha proba final de recuperación, en datas
próximas o final do curso, na cal se avaliarán os contidos de todo o curso. Os alumnos que
saquen unha nota igual ou superior a 5 superarán o curso.
1º Bachillerato (Matemáticas Generales)
Criterios de cualifiación
En cada avaliación realizarase unha ou máis probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes
criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética das probas escritas. O
10% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes
á unidade 10 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- O caderno de aula
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá realizar
tarefas de recuperación no período que segue á dita avaliación ordinaria. Estas tarefas serán avaliadas cun 10%.
Haberá tamén unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso que son obxecto de reforzo nese período
na aula e que terá un valor do 90%.
No caso de que a nota da media aritmética das tres avaliacións sexa inferior a 5 o alumnado terá a posibilidade de
presentarse a unha proba de recuperación escrita global baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas
traballadas ao longo do curso. Esta proba terá un valor do 100%.
1º Bachillerato (Matemáticas aplicadas a las Ciencias Sociales)
Criterios de cualifiación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes
criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das
probas escritas.O 10% restante obterase das táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación
correspondentes.
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- O caderno de aula
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá facer
unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso correspondentees a ditas avaliacións que terá un valor
do 100%.
1º Bachillerato (Matemáticas I)
Criterios de cualificación
Establécense os seguintes criterios xerais:
PROBAS ESCRITAS: En todas as probas escritas figurará a puntuación de cada pregunta. Informarase ao alumnado
das normas e criterios xerais de corrección que se aplicarán a todas as probas escritas do curso, e que son os
seguintes:
Non é necesario responder ás preguntas seguindo a orde numérica, pero deberá quedar claro cal é o exercicio que
se está a facer e non intercalar respostas doutros exercicios.
É obrigatorio escribir con bolígrafo azul ou negro. Non se admitirán exames feitos con lapis.
A ausencia de explicacións na solución repercutirá negativamente na súa valoración, tendo unha puntuación de
cero se só se aporta a solución numérica sen ningunha explicación. Reciprocamente, aínda que o resultado non sexa
correcto, teranse en conta a presentación e desenvolvemento do problema.
A falta a un exame, ou a unha exposición dunha tarefa ou proxecto na clase será comunicada ao profesor con
anterioridade (ou ese mesmo día no caso dunha urxencia de última hora). Ademais, preséntase, ao profesor, a
xustificación oportuna, dentro das 48 horas seguintes á incorporación do alumno á clase. De non ser así, a
cualificación correspondente será dun 0.
Nas probas escritas ou boletíns de exercicios, se o profesor ten a sospeita de copia, ou de que o alumno non o fixo
por si mesmo, poderá comunicarse con el para corroborar o exercicio ou exercicios, cualificando con un cero no caso
de o alumno non sexa capaz de reproducir e explicar o razoamento do mesmo.
SISTEMA DE CUALIFICACIÓN DAS PROBAS ESCRITAS: Realizaranse como mínimo dúas probas escritas por trimestre,
(o número dependerá das peculiaridades de cada grupo e do tempo dispoñible). Ditas probas estarán baseadas nos
criterios de avaliación e terán como finalidade a consecución dos obxectivos. Se nalgunha proba escrita se acumula
materia de probas anteriores, poderase establecer máis peso para dita proba. A cualificación de calquera proba
escrita puntuarase cun número comprendido entre 0 e 10, considerándose aprobado o exame que obtivera unha
cualificación de 5 ou superior e suspenso o que obtivera unha cualificación inferior a cinco.
AVALIACIÓNS TRIMESTRAIS: A cualificación final dunha avaliación obterase como suma das seguintes porcentaxes:
- 10% Traballo diario: Preguntas orais, probas curtas e traballos para entregar.
- 90% Probas escritas. Farase a media (ponderada se é o caso) das diferentes probas escritas realizadas.
O alumno ou alumna aproba a avaliación se dita suma e 5 ou superior.
AVALIACIÓN ORDINARIA: A cualificación da avaliación ordinaria obterase facendo a media das notas das tres
avaliacións.
O alumno ou alumna aproba o curso se a nota media é de 5 ou superior. No caso de non acadar unha cualificación
igual ou superior a 5 na avaliación ordinaria, o alumno/a deberá facer unha proba extraordinaria en Xuño na que
deberá examinarse de toda a materia.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada. Tamén terá a
oportunidade de facer un examen de todo o curso a principio de Xuño (convocatoria final ordinaria).
Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso na avaliación ordinaria deberá facer
unha proba escrita cos contidos traballados ao longo do curso correspondentes a ditas avaliacións que terá un valor
do 100% (convocarotia extraordinaria, entre o 19 e 21 de Xuño).
2º Bachillerato - Matemáticas Aplicadas a las CCSS
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase un mínimo de dúas probas escritas cos contidos específicos asociados aos diferentes
criterios de avaliación. O 90% da nota da avaliación estará conformado pola media aritmética ou ponderada das
probas escritas, non podendo superar en ningún caso o 50% do valor ningunha das notas das ditas probas escritas. O
r1estante obterase das táboas de indicadores nas que ser0án avaliados os criterios de avaliación correspondentes% á
unidade 11 que estarán asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións.
Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria terá dereito a unha proba extraordinaria na que
cada bloque terá o peso orientativo sinalado anteriormente
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala ao inicio da seguinte avaliación a
través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en dita
avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada.
Cada alumna/o que teña algunha avaliación suspensa e non superase o curso terá dereito a unha proba escrita final
na que poder recuperar os bloques de materia pendentes do curso, previa á avaliación ordinaria.
2º Bachillerato - Matemáticas II
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase unha ou dúas probas escritas (en
función do tempo dispoñible e do nivel dos alumnos) cos contidos
específicos asociados aos diferentes criterios de avaliación. O
100% da nota da avaliación estará conformado pola media
aritmética ou ponderada das probas escritas.
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas
das tres avaliacións. Se a media é maoir ou igual que 5 apróbase
a materia.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a
oportunidade de recuperala (acordarase unha fecha cos
alumnos) a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de
aceptación das unidades didácticas traballadas en dita avaliación.
Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa
avaliación estará superada. Esta proba escrita é para os alumnos
cunha media inferior a 5 nas tres evaluacións ou para aqueles
cunha media maior ou igual que 5 que teñan unha evaluación (ou
dúas) suspensas e queran recuperala. Estas probas faranse antes
da evaluación ordinaria.
Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria
terá dereito a unha proba extraordinaria.
2º Bachillerato - Métodos Estadísticos y Numéricos
Criterios de cualificación
En cada avaliación realizarase unha proba escrita cos contidos específicos asociados aos diferentes criterios de
avaliación. O 30% da nota da avaliación estará conformado pola nota da proba escrita. O 70% restante obterase das
táboas de indicadores nas que serán avaliados os criterios de avaliación correspondentes á unidade 13 que estarán
asociados a rúbricas e listas de cotexo cos que se avaliarán:
- Os traballos propostos (individuais ou cooperativos)
- O caderno de aula
- As actividades de consolidación, reforzo ou ampliación que se propoñan
- A observación diaria na aula
A nota final do curso obterase como a media aritmética das notas das tres avaliacións. Aprobarase se a media e igual
ou maior que 5.
Criterios de recuperación
Cada alumna/o que non supere unha avaliación terá a oportunidade de recuperala (acordarase unha fecha cos
alumnos) a través dunha proba escrita baseada nos mínimos de aceptación das unidades didácticas traballadas en
dita avaliación. Unha nota igual ou superior a 5 puntos significará que esa avaliación estará superada. Esta proba
escrita é para os alumnos cunha media inferior a 5 nas tres evaluacións ou para aqueles cunha media maior ou igual
que 5 que teñan unha evaluación (ou dúas) suspensas e queran recuperala. Estas probas faranse antes da evaluación
ordinaria.
Aquel alumnado que non supere a materia na avaliación ordinaria terá dereito a unha proba extraordinaria.