Castelán

Charla-conferencia Matías Escalera

Charla-conferencia impartida por Matías Escalera o venres 3 de maio na aula de usos múltiples, organizado polo seminario de lingua española e o departamento de normalización lingüística.

Matías Escalera Cordero, ( Madrid, 1956 ) é un dos escritores máis emerxentes do panorama literario español de hoxe en día e primeiro premio de literatura dramática en 2009. Escalera é un escritor vencellado ás prácticas literarias e artísticas socialmente mui esixentes e comprometidas e ,en canto, a súa figura como intelectual e profesor da Universidade de Alcalá de Henares, a modelos de pensamento sempre materialistas e críticos.

Algunhos dos seus relatos son lectura obrigada para @s alumn@s de 1º BAC deste centro, ós que vai dirixida esta actividade, @s cales terán a posibilidade de escoitar en primeira persoa na aula de Usos múltiples, a este autor artífice da construcción dunha nova especie literaria a cabalo entre a novela e o relato, capaz de integrar todas as estratexias narrativas experimentais e tradicccionais dun xeito libre e sen dogmas, no seu constante esclarecemento poético da realidade presente.

Periódico de los alumnos de TIC de 1º de Bac

Podéis ver el Periódico realizado por los alumnos de TIC de 1º de Bac durante el curso 2009-10. Picad aquí.

PÁGINA DE LENGUA Y LITERATURA

En esta página encontraréis apuntes, esquemas, ejercicios, enlaces y muchas cosas más relacionados con la materia de Lengua y Literatura. Usad este enlace

CONCURSO DE MICRORRELATOS

O CONCELLO DE BURELA CONVOCA UN CONCURSO DE MICRORRELATOS:

"25 de novembro: Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres"

PARA COÑECER AS BASES MIRADE NO ARQUIVO ADXUNTO.

O blog dos alumnos de 2º da ESO de lingua castelá.

Mundoblog.

Os alumnos de 2º da ESO estamos facendo un blog sobre unha viaxe ó redor do mundo seguindo os pasos de Phileas Fogg, o protagonista "da volta ó mundo en 80 días"  , se queres ver o noso traballo pincha aquí http://blogs.lavozdelaescuela.es/blog/blog2851/