You are herecontent / CONMEMORACIÓN 25 N

CONMEMORACIÓN 25 N

Dende o IES de Melide, traballamos para educar no respeto, na igualdade e na resolución de conflitos de forma non violenta, co gallo da conmemoración do día internacional da violencia de xénero sensibilizámonos especialmente contra a violencia ás mulleres a través de diversas actividades organizadas dende vicedirección, biblioteca, departamento de orientación e departamentos didácticos entre as que destacamos:

• Obradoiros sobre igualdade impartidos pola Consultora de Igualdade e Políticas Sociais e financiados polo Concello de Melide para alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC.
  • Microteatro nas aula. Alumnado da materia de teatro de 2º BAC fará unha micro-representación teatral polas aulas do centro.
  • Dende o departamento de orientación de realizarán actividades nas titorías de 1º ESO e 2º ESO.
  • Dende a biblioteca do centro compártese un mural contra o sexismo ao que tedes acceso dende esta ligazón.
  • Exposición de traballo do alumnado de debuxo artístico nos corredores do centro.

Actividades realizadas durante o 25N