HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

PROBAS ACCESO CICLOS FORMATIVOS

Fotos da Visita ao Museo de Historia Natural

Como cada ano, o alumnado novel de Bioloxía e Xeoloxía do noso IES Lamas de Abade visitaron o MHN de Santiago de Compostela que se encontra sito no parque Europa da nosa cidade. Non contamos co mellor día (choveu “a mares”) pero o resultado foi satisfactorio: os alumnos e alumnas conseguiron respostar ó 99,9 % das cuestións que as súas profesoras Cristina e Mariña lles levaban plantexadas.

Aínda que o importante non son os resultados a curto prazo senón o interese suscitado neles, que  aflorará o día menos pensado cando, un sábado chuvioso de inverno acorden volver porque algo non lles quedara suficientemente visto. (INTENTANDO  crear VOCACIÓNS, JE ,JE)

A visita á Cidade da Cultura foi guiada e resultounos máis curta do desexado. Só podemos dedicarlle tempo aos aspectos arquitectónicos do complexo. Outra vez será. Gustounos.

Compartimos LINK do álbum da visita