Rexeito dos directores de colexios ao decreto do galego

VOZ DE GALICIA 20/3/2010

A Federación de Asociacións de Directivos do Ensino Público de Galicia sumouse ao rexeitamento ao anteproxecto do decreto do galego. Os directores dos centros públicos non estaban de acordo co primeiro borrador que se deu a coñecer en decembro, e o texto presentado a semana pasada cultivou practicamente as mesmas críticas.

Os responsables de colexios e institutos recordan que as bases do currículo educativo debe decidilas a Administración e non os centros. Recordan ademais que a lingua usada no ensino non teñen que impola nin os pais nin os alumnos, e que a representación das familias nos colexios «está perfectamente definida na lexislación actual, e non significa falla de democracia ou participación na vida escolar».

Finalmente, os directores confían en que a Administración teña en conta a súa opinión, «feito que ata ou momento non aconteceu», e en que se retire o anteproxecto por atentar contra a autoridade do profesor e deixar aos equipos directivos «abandonados á súa sorte».

Podes ler a artigo na edición dixital da Voz premendo