LIBRO RECOMENDADO

O libro recomendado para este mes de marzo é "Millo verde" de Xosé Fernández Ferreiro. unha historia descarnada que acontece nun  instituto de Vilagrande do Sur.

"Cando aquela mañá o profesor Xosé Mauel Ortiz Cancela levaba aproximadamente media hora dando a súa clase de lingua galega ós alumnos de Cou no instituto Concepción Arenal de Vilagrande do Sur, entrou na aula un bedel quen, logo de pedir o correspondente permiso, se acercou ao ensinante para lle dicir, en voz baixa, que nas porta do edificio había dous policias que preguntaban por el. "Queren falar con vostede", advertiu o home. O rostro do profesor mudou de cor e de actitude, mais tratou, o mellor que puido, de amosarse sereno ante os alumnos...."