VISITA DIDÁCTICA ÁS INSTALACIÓNS DA COOPERATIVA MILHULLOA E MUSEO VIVENTE DO MEL

O Alumnado de 1º CM FAEPA, CM Estética e Beleza, CS Estética integral e Benestar, asisteu a unha actividade formativa as instalacións de Milhulloa, unha cooperativa galega pequena, no lugar do Coto, Palas de Rei, que transforma e comercializa plantas medicinais e aromáticas ecolóxicas desde hai máis de 20 anos, conta con instalaciós de procesado, oficina e 10 hectáreas de terras de cultivo. Está formada e organizada por 2 mulleres ; Chusa Expósito ( farmacéutica ) e Carmela Valiño (bióloga).

O museo vivente do mel, o Enredo do Abelleiro, en Portodemouros, Arzúa, amosará algunhas curiosidades das abellas (himenópteros) e das propiedades curativas, endulzantes e o seu uso en cosmética,farannos visita guiada polas colmenas e o museo.

A actividade consistiu na visita guiada as plantacións; visita as instalacións, almacén, laboratorio, cámara de secado, aula de prácticas; obradoiros: experiencia sensorial de cata de infusións e degustación de especias e herbas aromáticas, práctica da destilación de follas e flores de Espliego, elaboración dun hidrolato de espliego, acondiciónamento e etiquetado.
No mueseo vivente asistimos a unha charla informativa sobre a vida das abellas o procesado e as propiedades do mel,  visita ás colmeas, e degustación do mel no laboratorio.

Desfrutamos dunha xornada moi agradable a aleccionadora que complementa ben á formación na aula e axuda tamén á interrelación entre o alumnado fomentando a integración e a mellora do traballo en equipo .
Repetiremos ¡¡