Visita dos alumnos de 1º ESO ó Museo de Historia Natural

Como xa é costume, e se está convertendo en tradición, os alumnos do primeiro nivel de ensino secundario obrigatorio visitaron o MUSEO DE HISTORIA NATURAL da USC o trinta de maio do presente curso 22-23.

Trátase dunha actividade complementaria na que, acompañados por un cuestionario que lles guía, van repasando as distintas seccións do museo. Axéitase perfectamente ós contidos do seu curso, de Bioloxía e Xeoloxía e  ademais lles permite identificar especies animais e mostras litolóxicas moi propias da nosa comunidade galega. Con todo, as estrelas son os animais mais exóticos dos diferentes continentes, como canguros, leóns, osos e outros feroces espécimes.

Tamén, como é costume cando realizamos algunha visita extraescolar, fomos felicitados polo comportamento do alumnado. Como anécdota, o garda de seguridade acabou colaborando con eles cumprimentando o seu caderno de traballo. Mil gracias desde aquí ó persoal do MHN e parabéns á nosa rapazada.