Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Novembro 11, 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 11/11/2019 16:00

A prestixiosa marca de cosmética Avène con sede en París, responsable do desenvolvemento de multitudes de cremas, augas micelares e produtos de maquillaxe entre outros moitos, impartirá no Lamas de Abade unha charla sobre o Acné.

O alumnado que asistirá a esta charla será o matriculado nos cursos de 1º e 2º de FAEPA-B.

A charla será impartida o vindeiro luns 11 de novembro en horario de tarde dende as 16:00 horas

Start: 14/11/2019 13:13

Unha nova edición do Congreso da ENCIGA (Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia) na que o noso alumnado aportará de novo unha ponencia de grande interese.

O XXXII Congreso está a celebrarse dende hoxe no IES María Sarmiento de Viveiro. Nesta ocasión a conferencia que presentarán Rita Domínguez e Sergio Dacal do 1º de Bacharelato do IES Lamas e Abade, acompañados polo profesor de Ciencias José Manuel Facal, estuda un curioso e complexo acontecemento aeronáutico que desenvolven baixo o título "El despegue que nunca existió". Prometen remitir fotografías do evento. Moita sorte coa ponencia!!

all day

Start: 14/11/2019 13:13