« Week of Marzo 25, 2019 »
Start: 26/03/2019 09:00

No día 26 de marzo o 2º curso do Ciclo Superior de Estética Integral e Benestar realizará durante toda a xornada unha viaxe por diferentes establecementos de Terapia Hidrotermal entre os que destacan o Talaso de Sanxenxo, o Spa Juan Carlos I, o Spa Augusta Resort e o Balneario Isla de La Toja.

O profesorado implicado na actividade: Asunción Crespo, Alberto García e Asunción Rodríguez

Start: 26/03/2019 15:08

Comezan hoxe en Madrid os Spainskills 2019. A Ministra de Educación e Formación Profesional Isabel Celaá inaugurou este martes as Olimpiadas de Formación Profesional nas que o Lamas de Abade está representado pola alumna Iria Díaz Granja no Ciclo de Coidados Auxiliares de Enfermaría e Atención Sociosanitaria.

Durante toda esta semana e ata o sábado 30 de marzo desenvolveranse as distintas competicións nas que desexamos toda a sorte do mundo para a nosa representante e o equipo que ten axudado na súa preparación e titorización.

Se queredes seguir o evento podedes pulsar neste LINK para visitar a páxina oficial e incluso poder visionar os vídeos e retransmisións en directo. Moita Sorte e que se repita o éxito do Galiciaskills!!!!.

Start: 26/03/2019 15:08
End: 30/03/2019 13:00