Visita a COASA por alumnos de Xestión Administrativa e Finanzas.

Este mércores, 14 de novembro, os alumnos do ciclos de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas visitaron as instalación de COASA, empresa sita no polígono industrial de San Cibrao das Viñas, adicada a fabricación de compoñentes aeronáuticos. Durante a mesma, pudieron coñecer a súa cadea de montaxe e os seus departamentos de loxística, aprovisionamento e compras.

Unha maneira de planificar o noso tempo es estudo

IES GARCÍA BARBÓN SAMAÍN 20018

Samaín 2018 no IES García Barbón

Un ano máis chegou a festividade de orixe celta aos corredores do centro. O EDL en coordinación cos departamentos de FOL, Filosofía, Administrativo, Matemáticas e Lingua e Literatura Galega vestiron de cabazos o centro para dar a benvida ao aninovo celta e despedir o verán.

Foi unha xornada cultural, lúdica, máxica, chea de tradición e festa.

Se queredes saber máis sobre esta tradición celta lede aquí:

Clases de Debuxo Artístico - IES García Barbón

Os Alumnos de Bacharelato do IES García Barbón, Realizan un modelado do seu calzado en clase de Debuxo, coa axuda do seu Profesor D. José Carlos Mato Bugallo.

pincha na imaxe se desexas ver máis traballos!!!

Programa de Orientación en liña 2018/2019

20181007111924-7-10-2018-11.10.29-1.jpg

Un ano máis, todos estudantes do IES García Barbón dispoñen dun programa de Orientación académica actualizado ao curso 2018/2019.

A consulta do Programa en liña "Orientaline" permite realizar distintos cuestionarios para axudarche na toma de decisións sobre o teu futuro. Complementariamente, facilita a consulta dunha machea de información de utilidade sobre estudos e itinerarios académicos.

Visita o Programa Orienta 2018/2019.

Horario de titoría grupos 2018/2019

Becas para cursar estudos non universitarios 2018/2019

Becas para estudar 2018/2019

CONVOCATORIA DE BECAS PARA ESTUDAR

Estudantes que poden solicitar beca no IES García Barbón.

-       1º e 2º  de Bacharelato, Ciclos Formativos de grao medio e superior, Formación Profesional Básica e Escola Oficial de Idiomas.

O prazo para realizar a solicitude –mediante formulario online- remata o día 1 de outubro de 2018.

Haberá que cumprir requisitos económicos e académicos específicos.

Axuda videográfica para cumprimentar a solicitude

Teléfonos de información

O Departamento de Orientación do IES García Barbón facilitará o

seu alumnado o asesoramento necesario.

Calendario de exames e avaliacións