Charla 2º CM de Electromecánica de Vehículos

O día 25 de febreiro (xoves) o exalumno Jaime Diéguez Gallego, representante de Taller Agrícola Jaime, ubicado e San Cibrao (Oimbra) impartíu unha charla ós alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos sobre a súa traxectoría dende que rematou os estudo no IES García Barbón de Verín(Ourense)  ata o día de hoxe.

Jaime, rematou os estudos de CM de Electromecánica de Vehículos hai catro anos, logo fixo o Ciclo Superior de Automoción. Ó rematar o ciclo superior de Automoción decidíu probar nos talleres de mecánica agrícola onde estivo contratado sobre un ano - nun taller de tractores- e aquí descubríu que esta especialidade era a que mais lle gustaba e así decidíu montar o seu propio taller.

Abríu a empresa en outubro do 2020 e xa empezou con un empregado.

Fíxose énfase na importancia de esforzarse, ser ambiciosos e loitadores para conseguir os obxectivos previstos.

Tres estudantes do IES García Barbón solicitan as Becas Europa

Tatiana Barja Rivero, Lucas Pardo Pardo e Santiago Pérez Salgado (estudantes de 1º de Bacharelato do IES García Barbón) veñen de presentar a súa licitude para participar nas Becas Europa.

É unha iniciativa que promove o Banco de Santander e a Universidade Francisco de Vitoria. O que se pretende é premiar e potenciar o talento dos

mellores estudantes preuniversitarios, coa finalidade de compartir unha viaxe de vinte días por unha boa parte de Europa.

Noraboa para os tres estudantes e moita sorte!

24 F "Rosalía galega e universal"

Durante esta semana, e especialmente hoxe mércores 24, rememoramos a figura de Rosalía de Castro, pero tamén o facemos todos os días a través do uso do noso idioma; parte esencial da cultura galega e de Galicia, polos que tanto loitou a autora clave do Rexurdimento galego.

Facémolo a través de diferentes actividades encamiñadas a homenaxear o seu aniversario: percorrido virtual pola casa museo de Rosalía, recitado de poemas en varias linguas e escoita de temas musicados das súas letras nas versións máis actuais. Transcorridos 184 anos do seu nacemento, a escritora segue a ser o referente de Galicia e do universo.

Visita vitual á Domus

Visita vitual á Domus para ver a exposición Bocados e unha disección de corazón de ollo e corazón.

Un xoves de comadres diferente en TCAE

Empresas colaboradoras na FP Dual

No curso actual 2020/2021, as seguintes empresas están colaborando co IES García Barbón na FP Dual.

Cabreiroá

Logotipo, nombre de la empresa</p />

Horticolas Galegas SLU

Logotipo, nombre de la empresa</p />

Plantas Ecoagro

Albeitar centro veterinario

Albeitar Centro Veterinario - Verín - Avenida Laza, 82 | CLINICAS  VETERINARIAS Páginas Amarillas

GRAPIMAT SLU

Logotipo</p />

T. MARTÍNEZ MULTIMARCA

Logotipo</p />

COPEMAF SA

XIAMA

O Entroido de Verín: "O mellor Entroido do mundo"

Baixo este lema o alumnado do IES García-Barbón realiza un chamamento á poboación da comarca de Verín para celebrar, desde a casa, un Entroido excepcional con seguridade e responsabilidade. Xuntan as súas voces para pedir a colaboración cidadá a través do seguinte chamamento:

Cada tarde, durante a semana do Entroido ás oito saímos ás ventás e aos balcóns para aplaudirmos, esta vez, para facermos homenaxe ao MELLOR ENTROIDO DO MUNDO!

Todos os cigarróns e peliqueiros que temos as chocas na casa poñémolas ás oito da tarde e saímos aos balcóns a facer o estrondo do Entroido e non se fale máis…!

Atraente cada ano de milleiros de turistas, o Entroido de Verín este ano queda na casa para festexalo desde alí e demostrar que é o mellor do mundo, para manter as medidas sanitarias e para apelar á responsabilidade cidadá nesta situación de pandemia.