Xornada Eduemprende Actúa

O pasado martes 6 de abril realizcouse no IES García-Barbón a xornada de Eduemprende Actúa levada a cabo coa participación de María Traveso (Promove Consultoría e Formación) e José Antonio Quintas (Roombo) para fomentar no noso alumnado o espírito emprendedor e achegar realidades de emprendemento ao centro educativo.

Convocatoria do III Concurso de Podcasts-Radio na biblio

A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, no contexto do Plan LIA de Bibliotecas escolares, fai pública a Resolución de 17 de marzo de 2021, pola que se convoca o III Concurso de Podcasts-Radio na biblio, en colaboración coa Radio Galega (CRTVG). Poderán participar os centros públicos non universitarios, de titularidade da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, integrados ou non no programa Radio na biblio. Esta proposta está vinculada á celebración do Día das Letras Galegas, dedicado este ano á poeta, editora, tradutora e profesora Xela Arias, polo que as temáticas dos podcasts, nas catro modalidades previstas, deberán tratar sobre a valoración da lingua materna, reforzo da lectura de poesía galega ou o achegamento ao mundo do libro, da edición e da tradución, do que era coñecedora a autora homenaxeada.

O prazo de presentación dos traballos e da documentación complementaria remata o 26 de abril de 2021.

Mulleres da contorna de Verín

Durante o mes de marzo o Equipo de Dinamización da Lingua Galega recopilou biografías e entrevistas de mulleres de Verín e da súa contorna.

Mulleres da contorna by dveiga

O Concello de Verín convoca dous Certames Literarios

O Concello de Verín convoca os Certames “Poesía Xosé Carlos Caneiro Pérez” e “Relato Curto Antonio Fernández Pérez” para celebrar o día das Letras Galegas

Co fin de fomentar a creatividade literaria dos estudantes dos centros de ensino da comarca, o Concello de Verín convoca, coa colaboración de Gadis, o Certame de Poesía Xosé Carlos Caneiro Pérez e o Certame de Relato Curto Antonio Fernández Pérez. que terá lugar no Auditorio Municipal de Verín o día 17 de maio con motivo do Día das Letras Galegas.

Para saber máis.

Plan COVID do IES García Barbón (actualizado)

8 Marzo - IES García Barbón

Nova biblioteca do IES García Barbón

O IES García Barbón ten unha nova biblioteca podedes visitala a través do recorrido virtual do centro.

Clicando na imaxe podedes movervos pola biblioteca:

Imaxe 360 biblioteca