Unha antiga alumna do IES García Barbón acada un “Premio de Excelencia Académica”

Paula Alonso Campos, estudante de 2º de Bacharelato do IES García Barbón -durante o curso 2015/2016- recibirá o día 20 de abril un dos Premios de Excelencia Académica que concede a Universidade de Vigo aos mellores expedientes académicos –cunha nota media de 9.9-. Noraboa! para Paula de parte da comunidade educativa do IES García Barbón.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

ABAU e acceso á universidade 2017

Presentación realizada por Mónica Diz Beasada. De novo: "Moitas grazas, Mónica".

Avaliación de Bacharelato para o acceso á Universidade

Presentación realizada por Lourdes Otero. Moitas grazas, Lourdes!

O IES García Barbón da a coñecer a súa oferta formativa no Agromáis Verín (II)

Segunda xornada de Agromáis Verín -domingo, 2 de abril-. O IES Castro de Baronceli e o IES García Barbón mostrando a súa oferta formativa.
Moitas grazas ao profesorado que estivo atendendo no stand!

O IES García Barbón da a coñecer a súa oferta formativa no Agromáis Verín (I)

Unha pequena mostra da nosa presenza co stand en Agromáis Verin o sábado día 1 de abril. O IES García Barbón e o IES Castro de Baronceli promocionando a súa oferta formativa.

Moitas grazas os estudantes de Automoción e Mantemento pola súa boa disposición para colaborar.