FORMACIÓN EN IGUALDADE

Onte voltou Priscila ao noso centro para seguir formándonos en Igualdade e aprendimos e desaprendimos unha morea de cousas!

FORMACIÓN EN IGUALDADE

Podcast sobre Memoria Histórica, Telmo Comesaña

Quero compartir con vós esta entrevista que se fixo a Telmo Comesaña, fundador e presidente da Asociación Viguesa pola Memoria Histórica do 36, no IES Alexandre Bóveda de Vigo falando sobre a Memoria Histórica.

Centro Residencial Docente de Ourense

CRD de Ourense. Próxima apertura prazo de solicitude de praza 2022-23

Centro Residencial Docente de Ourense (CRD de Ourense), dependente da Consellería de Cultura, Educación e Universidade  ten como destinatario ao alumnado de ensino non universitario postobrigatorio, que non dispoña na súa localidade de residencia de centros educativos para continuar determinadas ensinanzas (Bacharelato, Ciclos Formativos de Formación Profesional, Ensinanzas Artísticas...) e se matricule en Ourense para continuar os seus estudio.

Os estudantes teñen a posibilidade de pedir praza nesta residencia non universitaria onde ademais de manutención e aloxamento, favorecemos as relacións entre alumnos/as de distinta idade e procedencia, así como a adquisición e/ou o reforzo de valores esenciais para a convivencia. Poden consultar a nosa páxina Web: https://crdourense.com/

O centro dispón de diferentes servizos (Biblioteca Escolar, aula de informática, ximnasio, comedor, salas de uso múltiple, sala de Tv, cineforum, actividades complementarias…). O acceso as prazas do centro é mediante convocatoria publicada no DOGA ( soe saír no mes de xuño)  a través dunha orde que fixa os requisitos persoais, económicos e académicos  (se a renda familiar é igual ou inferior ao limiar 2, o/a beneficiario/a terá praza gratuíta). Na páxina Web no apartado SECRETARÍA e dentro deste no caixón PRAZAS RESIDENCIA pódese atopar a información das convocatorias anteriores e os requisitos.

Novos Cursos Aula Mentor

NOVAS INCORPORACIÓNS PARA A BIBLIOTECA

Infórmovos das novidades da biblioteca vinculadas ás materias do Departamento de Historia. Lecturas interesantes tanto para o alumnado de 1º como de 2º de bacharelato

NOVAS INCORPORACIÓNS PARA A BIBLIOTECA

Encontros virtuais da Universidade de Santiago

Os Encontros Virtuais da USC terán lugar do 7 ao 13 de abril, dirixidos moi especialmente ao estudantado de 4º de ESO, Bacharelato e ciclos Formativos de Grao Superior.
Que non poidas visitarnos en persoa, non significa que non poidas coñecer o que a USC ten para ti: graos, laboratorios punteiros, instalacións deportivas, residencias e colexios maiores, cafeterías e comedores, unha ampla programación cultural, programas de voluntariado...
Pero para que poidas mergullarte neste pequeno cosmos universitario, nestas Xornadas poderás preguntar directamente todo o que precises sobre a vida na nosa universidade.
Esperamos que estas datas permitan que os e as estudantes poidan conectarse con mais facilidade.

Libros de orientación na biblioteca proporcionados polo departamento de Orientación

Na biblioteca tedes á vosa disposición novos libros sobre técnicas de estudo, globalización, autoestima, felicidade, trastornos da alimentación e unidades didácticas moi interesantes.

Moitas grazas ao Departamento de Orientación do centro por proporcionar todo este material!!!

Botádelle unha ollada!!!

ACTIVIDADES MES DE ABRIL CON MOTIVO DO DÍA DO LIBRO

O mes de abril xa está aquí!!

Desde o EDLG e a Biblioteca do IES García Barbón queremos propoñervos varias actividades relacionadas cos libros que podedes facer durante este mes. Animádevos e participade!!!

Adianto do prazo para solicitar becas no vindeiro curso 2022-2023

O novo prazo de solicitude de becas é do 30 de marzo ao 12 de maio de 2022 (solicitude vía internet)

A alta na sede electrónica do Ministerio de Educación é un paso previo e imprescindible para poder cumprimentar a túa solicitude.

Web de becas do Ministerio de Educación.

A REVISTA MEIGALLO XA CHEGOU!!!

Depois da presentación virtual da revista, xa temos na biblioteca tres exemplares impresos. Non dubidedes en consultalos e propoñer opcións e ideas para colaborar no próximo número!!!

Queremos que a revista siga durante moito tempo e para iso precisamos a vosa axuda!!!