BO NADAL!!!!

Papiroflexia no IES García Barbón

O alumno de FPB-Auto 1 Aarón Infiesta Rodríguez impartiu un pequeno taller de papiroflexia ao alumnado de Debuxo Artístico I de Bacharelato coa dirección do Profesor José Carlos Mato Bugallo.

no enlace seguinte teredes acceso a máis fotos da actividade.

Plataformas de formación en liña e sen coste

Recursos de titoría para os estudantes

Visita a Cabreiroa, 5 de decembro 2018, Alumnos de 1º e 2º de FPB de Servizos Administrativos.

Oa alumnos de 1º e 2º de FP Básica de Servizos Administrativos visitan a planta embotelladora de Cabreiroá.

Si queredes acceder a máis imáxenes da visita facede click no título

Artanomic - Arte creado por Alumnos de Anatomía de 1º de BAC

Elaboración de obras de arte mesturando elementos do día cotiá coa Anatomía, elaborado por alumnos de 1º de BAC da asignatura de Anatomía e da súa profesora Bea.

Celebración do 25 de Novembro - Día Internacional contra a violencia de Xénero

Mural feito con Pallet coa colaboración de Bea, Marta, Carmen, Elena, Cristina dos Departamentos de Lingua Galega e Literatura, Matemáticas e Economía, FP básica de 1º de Xestión Administrativa e Administrativo, e todolos seus alumnos.

Sexta semana Escolar da Provincia no IES García Barbón

Celabramos a 6ª Semana Escolar da Provincia e a súa Deputación, este ano adicado ó Reino Suevo. O noso Centro, en colaboración co profesorado de diversos departamentos, especialmente a profesora Tania que elaborou os murais temáticos, levou a cabo unha serie de actividades. Dende o EDL creamos un espazo lector onde os alumnos puideron recoller os manuais e facer unha posta en común dos seus contidos xunto con outras actividades de aula.

Visita TCAE e Anatomía a Barcelona

Os días 13 e 14 de novembro @alumnos de TCAE , Anatomía de 1º BAC e as profes, visitamos Barcelona. Participamos en varias actividades, visita o museo #Cosmocaixa, aprendemos catalán coa conferencia la Magia de la Química en #IQS, resolvemos o asasinato de Manolo Latorre en #GoldenPop, e disfrutamos novamente coa exposición de #HumanBodies. Días intensos e xeniais.