Suxestións de lecturas para o mes de Novembro

Estas son as recomendacións da Biblioteca para  este mes

Mes da ciencia no IES García Barbón

No IES estamos a celebrar o mes da ciencia con diversas actividades e exposicións. ¡Non dubides en pasar pola biblioteca!

ANDAINA "LAGARES DE OIMBRA"

O alumnado e profesorado do IES participou nunha andaina  o pasado venres 25 de Outubro. Con este tipo de actividades, o IES busca aunar novas técnicas didácticas cun estreitamento dos lazos dentro da comunidade educativa, asi como  unha valorización da contorna.

Exito na participación das actividades de Samain

O alumnado gozou coas actividades propostas polos diversos departamentos. Aquí pódese ver o concurso de deseño de lápidas e epitafios propostos dende dinamización

O IES GARCÍA BARBÓN participa no 1st Transnational Meeting en Croacia

O IES García Barbón participa no 1st  Transnational Meeting do Proxecto "Inclusión e empleabilidade mediante a tecnoloxía do vehículo eléctrico" celebrado en Zagreb (Croacia) do 5 ao 8 de novembro de 2019.

Inclusión e empleabilidade mediante a tecnoloxía do vehículo eléctrico

O IES García Barbón participa no programa sobre "Inclusión e empleabilidade mediante a tecnoloxía do vehículo eléctrico (2019-21)

facendo click sobre a imaxe apliarase a información sobre o programa

A Formación Profesional Dual: a túa oportunidade