Concerto de Cinta Adhesiva para pechar o curso dos Clubes de Lectura do IES García Barbón

O pasado luns día 12 tivemos a clausura dos Clubes de Lectura ,no salón de actos do centro,co concerto de Cinta Adhesiva: Silvia Penas e Jesús Andrés trouxéronnnos  poesía, música e imaxes para espertar os sentidos.

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Maite Jiménez, profesora de Latín e Grego do noso instituto, presenta a traducción de dúas obras mediavais

Maite Jiménez Pérez, profesora de Latín e Grego no IES García Barbón presenta o vindeiro xoves en Santiago dúas obras medievais que vén de traducir ao galego. Así o reflicte o diario "La voz de Galicia" nesta entrevista (PREMER)

'Cantar de Ruodlieb' e 'Cantar de Valtario' foron os libros traducidos ao galego por Maite Jiménez Pérez , publicados por Rinoceronte Editora. Aquí tedes máis información destas obras literarias (PREMER).