Visita A Estación de Montaña OCA de Manzaneda

O lunes 11 de febreiro, o alumnado dos ciclos da familia de Administración e do Ciclo Medio de Mantemento Electromecánico, visitaron as instalacións da Estación de Montaña OCA Manzaneda.

A saída consistiu en:

-   Unha visita guiada e explicativa para todo o alumnado de forma conxunta.
- Para o alumnado dos Ciclos de Administración, os responsables da estación explicáronlles o funcionamiento e xestión interna da mesma.
- Para o alumnado do Ciclo de Mantemento, os responsables de mantemento amosáronlles o funcionamiento de todas as maquinarias e instalacións do complexo.

Si desexas ver máis fotos, mira nos adxuntos...

Alumnos 1º e 2º de Bacharelato asisten á obra de teatro "Pop Idol" en Inglés no Auditorio de Verín.

A obra foi unha comedia moi dinámica onde algúns alumnos participan na mesma bailando e cantando en inglés. Esta actividade é un complemento excelente ó currículo da língua estranxeira.

Doazón de sangue no IES García Barbón

VISITA A ADEGA DE "CREGO E MONAGUILLO"

O alumnado de 1º e 2º de Formación Profesional Básica de Servizos Administrativos -acompañados das súas titoras, Pilar Rodríguez e Carmen García- visitaron o pasado día 24 de xaneiro as instalacións da adega "Crego e Monaguillo" en A Salgueira (Monterrei).

Aproveitamos para dar as grazas ao seu dono  - Tito - pola súa atención e trato.

CHARLA ACTIVIDADE "ATEI"

CHARLA DA ACTIVIDADE “ATEI” DIRIXIDA A ALUMNOS CM. ELVE E 2º FPB MANTEMENTO DE VEHÍCULOS.

O día 21 de xaneiro de 2019 tivo lugar unha charla no Salón de Actos do IES García Barbón de Verín, impartida por Daniel, Rodríguez Martínez exalumno do CM. ELVE,  sobre a súa experiencia labora, dirixida ós alumnos de 1º e 2º de CM. ELVE e ós de 2º FPB de Mantemento de Vehículos.

Na charla trataronse os seguintes puntos:

-Importancia da formación que se recibe no centro.

-Importancia da actitude (orde, responsabilidade  e interese do alumno por aprender).

-Métodos de reparación no taller.

-Trato co cliente.

-Importancia de seguirse formando como traballador.

O relator fixo unha exposición moi amena e  tocando puntos vitais da vida real do mundo laboral. A valoración foi de moi positiva por parte de todo o alumnado.

BO NADAL!!!!