Calendario dos exames de setembro 2019

Exames Setembro 2019 by on Scribd

Alumnos de TCAE asisten e participan nas 4ª Xornadas de TES e TCAEs no IES Leixa de Ferrol

Os alumnos de TCAE asistiron e participaron activamente nas cuartas xornadas de Técnicos en Coidados Auxiliares de Enfermería e Técnicos en Emerxencias Sanitarias, celebrado no IES Leixa en Ferrol, acadaron o segundo premio cun dos posters presentados sobor: "PERCEPCIÓN DA POBOACIÓN DE VERÍN SOBRE AS BOAS PRÁCTICAS PROFESIONAIS DOS SERVIZOS DE EMERXENCIAS NA ATENCIÓN DE ACCIDENTES DE TRÁFICO", a actividade foi coordinada polas profesoras Beatriz Mira e Marisol Gómez.

Saida a Oporto - Visita Palacio da Bolsa, Exposición Human Body, Attractor e Paseo das Seis Pontes

Os Alumnos de 1º e 2º de Bacharelato, xunto cos alumnos de 1º de FP Básica de Administrativo e de Mantemento de Vehículos, fixeron unha visita a Oporto na que visitaron o Palacio da Bolsa, a exposición Human Body, realizaron actividades matemáticas en Attractor e remataron a xornada cun Paseo en Barco polo río Douro. Esta actividade foi organizada polos departamentos de Economía, Matemáticas, Eduación Física e Anatomía. E polas profesoras Ana Belén Prol, Marta Noguerol e Bea Mira.

Montaxe audiovisual do Acto de Graduación 2019

Graduación 2019 by Slidely Slideshow