Becas para cursar estudos non universitarios 2018/2019

Becas para estudar 2018/2019

CONVOCATORIA DE BECAS PARA ESTUDAR

Estudantes que poden solicitar beca no IES García Barbón.

-       1º e 2º  de Bacharelato, Ciclos Formativos de grao medio e superior, Formación Profesional Básica e Escola Oficial de Idiomas.

O prazo para realizar a solicitude –mediante formulario online- remata o día 1 de outubro de 2018.

Haberá que cumprir requisitos económicos e académicos específicos.

Axuda videográfica para cumprimentar a solicitude

Teléfonos de información

O Departamento de Orientación do IES García Barbón facilitará o

seu alumnado o asesoramento necesario.

Consellos entre estudantes, a mellor orientación académica.

Tania e Alex (do 2º curso do Ciclo Superior de Administración e Finanzas) son protagonistas pola charla de orientación académica que impartiron aos estudantes de 2º de Ciclo Medio de Xestión Administrativa (Proxecto ATEI- A Túa Experiencia Interesa). Moitas grazas pola vosa colaboración e polas interesantes aportacións realizadas.
A melllor orientación faise entre estudantes.

A mellor orientación faise entre estudantes. Hoxe os estudantes de 2º de FPB de Mantemento de Vehículos contaron as súas experiencias formativas e persoais aos alumnos de 1º de FPB. Unha interesante proposta de información e orientación que lle agradecemos moito.

Prácticas formativas en países da Unión Europea

Becas Erasmus para o profesorado