Lengua Castellana y Literatura

Martínez Vila, Breogán Antón - XEFE DEPARTAMENTO

Mendes Alonso, Noelia

Teatro para os estudantes no Auditorio de Verín

Os estudantes de 1º de Bacharelato do IES García Barbón, acompañados dos profesores Octavio Rodríguez e Carmen Berenguer, asistiron o día 15 de febreiro á representación teatral "El Lazarillo de Tormes" no Auditorio do Concello de Verín.

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Actividades do Día do Libro 2016 no IES García Barbón

Lucía Rúa Afonso gañou a fabulosa camiseta no Concurso "Recomenda un Libro que che gustou". A súa recomendación literaria foi:  "La fundación" de A. Buero Vallejo. E mirade que libros tan interesantes foron recomendados!

BLOGS

BLOGS:

WWW.ESABARBON.BLOGSPOT.COM (blog con contidos desta e outras materias dirixido ao alumnado de ESA)