Lengua Castellana y Literatura

Carmen Berenguer Ortuño [Atención aos país-nais-titores: mércores 10:30 a 11:20]

María Cristina Cruz Fernández [Atención aos país-nais-titores: martes 15:45 a 16:35]

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Actividades do Día do Libro 2016 no IES García Barbón

Lucía Rúa Afonso gañou a fabulosa camiseta no Concurso "Recomenda un Libro que che gustou". A súa recomendación literaria foi:  "La fundación" de A. Buero Vallejo. E mirade que libros tan interesantes foron recomendados!

BLOGS

BLOGS:

WWW.ESABARBON.BLOGSPOT.COM (blog con contidos desta e outras materias dirixido ao alumnado de ESA)