Equipo de Dinamización Linguística

Excursión polo Roteiro literario da Esmorga e o urbanismo de Ourense

Percorrido polo urbanismo de Ourense e Roteiro literario da Esmorga. O alumnado de 2º de Bacharelato acompañado polo profesorado de Historia e Galego.
Dende a Fonte de San Cosme, onde os esmorgantes de Blanco Amor se pararon,ata a visita á Catedral, onde puidemos gozar coas explicacións de Jose Encinas e o seu alumnado. Pasando por restos da influencia medieval na cidade e a chegada á actualidade con esculturas como a de Maside nos Xardíns do Bispo Cesáreo, e o remate do periplo esmorgante na Fonte do Rei. Grazas rapazas e rapaces pola vosa atención e interese.

O Clube de Lectura con Antón Riveiro Coello

O pasado venres 10 de Marzo o Clube de Lectura de Bac e Ciclos do IES García Barbón, asistiu a unha tertulia co autor de "A ferida do vento", Antón Riveiro Coello, no Museo da Limia en Xinzo. Conversamos sobre a súa última novela, sobre a figura de Carlos Casares, o homenaxeado este ano nas Letras Galegas, e descubrimos os trucos que a ficción pode ter...Únete ó Clube e saberalos ti tamén!

AQUÍ E AGORA: Obradoiro de poesía con Xabier Xil Xardón

Obradoiro de escrita poética con Xabier Xil Xardón realizado o 6 de marzo.O alumnado reflexionou sobre a escrita, a creación e achegouse á linguaxe poética da man de Xabier Xardón, poeta actual.

Un conto de Samaín teatralizado

O venres 28 de outubro, alumnos e alumnas de 2º de bacharelato e F.P. Básica asistiron a un conto teatralizado do Samaín, "Ollo de pau".

Facendo Ciencia en Galego

Ó longo desta 3ª avaliación, os alumnos e alumnas de 2º de bacharelato levaron a cabo diversas investigacións científicas, todas elas, iso si, en galego, contribuíndo deste xeito á normalización do noso idioma neste ámbito. Despois de moito pescudar,  quixeron compartillar con nós as conclusións ás que chegaron estes novos, pero prometedores científicos, e por iso deixámosvos os vídeos que elaboraron. Desexamos que aprendades moito véndoos!!!

Pegadas literarias, Día do Libro 2016

Por mor da celebración do Día do libro os rapaces de FP Básica, Bacharelato  e os profesores do centro realizamos unha actividade a que chamamos “Pegadas literarias”  e “Castelos literarios” onde  houbo recomendacións literarias e un percorrido  por diferentes autores, obras e personaxes vencellados á literatura universal . De todo o noso traballo  deixámosvos unha mostra.

Xuntanza do Club de Lectura

O pasado luns, 26 de outubro tivo lugar a primeira xuntanza dos clubs de lectura do noso Instituto. Por unha banda reuniuse o Club de Galego  que despois da presentación e organización de horarios decidiron, que como estaba preto o Samaín, facer o xogo do Cadáver exquisito que tivo como  resultado final a historia que amosa a fotografía seguinte.

Logo fixeron un comentario das lecturas fantásticas e de terror que elexiran para ese día.

O escritor Diego Ameixeiras falou da súa obra no IES García Barbón

O día 7 de maio o escritor Diego Ameixeiras falou da súa obra ao alumnado de Bacharelato do IES García Barbón.

Na súa intervención, fíxo especial fincapé na súa novela “Tres segundos de memoria” –obra que leran os mozos e mozas que escoitaban a súa charla- e explicou as fases do proceso de creación e redacción da mesma. Tamén reflexionou sobre as dificultades de ser escritor en lingua galega en Galicia.

O alumnado mostrou moito interese e realizou unha manchea de preguntas  a Diego Ameixeiras.

Moitas grazas a Diego pola súa colaboración co IES García Barbón