Xeografía e Historia

José Luis Encinas Franco  [Atención aos país-nais-titores: venres 10:30 a 11:20]

Remedios Otero Crespo [Atención aos país-nais-titores: martes 20:15 a 20:45]

Mª del Carmen Burgos de Dios [Atención aos país-nais-titores: xoves 9:40 a 10:30]

Excursión polo Roteiro literario da Esmorga e o urbanismo de Ourense

Percorrido polo urbanismo de Ourense e Roteiro literario da Esmorga. O alumnado de 2º de Bacharelato acompañado polo profesorado de Historia e Galego.
Dende a Fonte de San Cosme, onde os esmorgantes de Blanco Amor se pararon,ata a visita á Catedral, onde puidemos gozar coas explicacións de Jose Encinas e o seu alumnado. Pasando por restos da influencia medieval na cidade e a chegada á actualidade con esculturas como a de Maside nos Xardíns do Bispo Cesáreo, e o remate do periplo esmorgante na Fonte do Rei. Grazas rapazas e rapaces pola vosa atención e interese.