Titorías, Horarios dos Grupos, Horarios de Titorías, Libros de Texto

Titoría de grupos 2016-2017

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Exames extraordinarios de maio de 2016 (ESA)

Estas son as datas, horas e aulas dos exames extraordinarios de maio para a ESA. Cabe lembrar que, a estes exames, teñen dereito a ir todos aqueles alumnos que suspenderon en febreiro algún ámbito do módulo 1 da ESA I ou do módulo 3 da ESA 2. Sorte!

Os alumnos de FP Básica de Serv. Administrativos visitaron a Adega Terras do Gargalo

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de FPB Serv. Administrativos, o pasado 13 de abril de 2016 visitaron a "Bodega Terras do Gargalo" en Verin ( a bodega de Roberto Verino).

Na mesma fixéronlles unha introducciòn sobre a cultura do viño, procesos da elaboración do viño (dende o plantado da cepa ata o embotellado), e todo o relacionado co proceso comercial da venta dos viños (etiquetado, pedidos, loxística de envío, facturaciòn, normativas aplicables e atención ao cliente).

7 de abril (2016): Dia mundial da saúde - Actividades no IES García Barbón

Hoxe celebrouse o Dia Mundial da Saúde no IES García Barbón. Os alumnos de TCAE levaron a cabo distintos obradoiros nos que, entre outras cousas, facilitaron información de distintas doenzas ou a alimentación, fixeron prácticas preventivas como medir a presión arterial ou laboura de concienciación con unha cadeira de rodas.

Noraboa ao alumnado de TCAE e as súas profesoras. Tamén a todos os que particiciparon!