Programas Europeos

O IES GARCÍA BARBÓN participa no 1st Transnational Meeting en Croacia

O IES García Barbón participa no 1st  Transnational Meeting do Proxecto "Inclusión e empleabilidade mediante a tecnoloxía do vehículo eléctrico" celebrado en Zagreb (Croacia) do 5 ao 8 de novembro de 2019.

Proxecto Erasmus + "Step ahead 2" en Finlandia

O IES García Barbón participou activamente no Proxecto "Step ahead 2" do Programa Erasmus+ que se celebrou en Finlandia do 14 ao 18 de outubro de 2019.

O proxecto xira ó redor das novas tecnoloxías en vehículos híbridos eléctricos e autónomos.

Programa Erasmus en Croacia

Recepción do grupo de docentes de  APAGA na Escola Técnica de Zagreb.

Visita ás instalacións de Emil Frey distribuidor de camións e autobuses Mercedes

Primeiro prototipo de vehículo electrico urbano

O profesorado do IES García Barbón participa nun Programa Erasmus en Finlandia.

En Luksia con Riika, excelente anfitriona.

Alumnos de 1° ano nos talleres de Luksia.

Simulador de conducción de camións. Luksia, departamento loxística.

Taller Tesla. Helsinki.

Participación de profesorado do IES García Barbón no Programa Erasmus

Profesorado do IES García Barbón- ven de participar nunha estadia formativa Erasmus no curso "Game-based Learning and Gamification" do 19 ao 23 de marzo de 2018.

Máis información premendo aquí.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Datos de contacto del Coordinador de Movilidades Internacionales Erasmus + del IES García Barbón

Nombre: Álvaro

Apellidos: Ferreirós Rey

Departamento: Formación y Orientación Laboral

Cargo: Secretario

Website: www.iesgarciabarbon.es

Email: ies.garcia.barbon@edu.xunta.es

Dirección: R/Antonio Fernández Pérez s/n

País: España

Comunidad: Galicia

Localidad: Verín

Política del IES García Barbón en cuanto al reconocimiento de las competencias adquiridas durante las movilidades

El reconocimiento de las competencias adquiridas en las movilidades de los estudiantes se certificará en la Secretaría del centro. Asimismo, el Departamento de Formación y Orientación Laboral colaborará con el alumnado en la incorporación de estas competencias en el Curriculum Vitae, así como en el Europass. El reconocimiento de las competencias adquiridas en las movilidades de los docentes se certificará en la Secretaría del centro. De igual manera, se solicitará desde el centro tal reconocimiento desde la  Consellería de Educación e Cultura de la Xunta de Galicia.