Charlas

Concerto de Cinta Adhesiva para pechar o curso dos Clubes de Lectura do IES García Barbón

O pasado luns día 12 tivemos a clausura dos Clubes de Lectura ,no salón de actos do centro,co concerto de Cinta Adhesiva: Silvia Penas e Jesús Andrés trouxéronnnos  poesía, música e imaxes para espertar os sentidos.

Charla de Diego Ameixeiras

Organizado pola Biblioteca e os Clubes de Lectura, o pasado día 28 de abril tivo lugar unha charla de Diego Ameixeira. Este escritor falou das súas vivencias, da súa obra e de moitas máis cousas con alumnos de  da FP Básica de Servizos Adiministrativos e do Grao Medio de Mantemento de Vehículos, de de Bacharelato B e de TCAE. Un bo preludio do vindeiro Día das Letras Galegas!

Charla “Comezar a andaina laboral… e non desfalecer no intento” para ciclos de Formación Profesional, no IES García Barbón

O día 24 de marzo tivo lugar a charla de orientación laboral "Comenzar a andaina laboral... e non desfalecer no intento" por parte da orientadora Lorena Álvarez Martínez, do Servizo de Orientación da Mancomunidade de Verín. Nela fíxose patente a necesidade da formación continua, e de valores coma a inclusión ou a diversidade.

Máis información: PREMER O ENLACE

O Clube de Lectura con Antón Riveiro Coello

O pasado venres 10 de Marzo o Clube de Lectura de Bac e Ciclos do IES García Barbón, asistiu a unha tertulia co autor de "A ferida do vento", Antón Riveiro Coello, no Museo da Limia en Xinzo. Conversamos sobre a súa última novela, sobre a figura de Carlos Casares, o homenaxeado este ano nas Letras Galegas, e descubrimos os trucos que a ficción pode ter...Únete ó Clube e saberalos ti tamén!

Día do Cigarrón no Barbón

O mércores 22 visitounos Álvaro Ferreira e deunos unha charla moi interesante sobre o mundo do Cigarrón.Foi vestindo a dous Cigarróns alumnos do centro e describíndonos as partes do traxe.  Moitas grazas a Álvaro Ferreira, a Nelson, a Álvaro e Alejandro.

Responsables administrativos de Augas de Sousas deron unha charla no IES García Barbón

Intervención do Director Xeral de Augas de Sousas, Manuel Vázquez Vázquez e da responsable do Departamento de Administración da empresa no salón de actos do IES García Barbón -grazas ás xestións do profesor José Posada- . Moito interese e preguntas por parte do alumnado da familia profesional de Administración e Xestión. Moitas grazas ós dous!

A prevención de "Drogas e alcol", charla da Garda Civil no Barbón

Interesante e moi útil charla informativa sobre "Drogas e alcol" impartida por Juan Manuel, garda civil especializado neste temas. Moitas grazas pola túa colaboración.