Felipe Blanco Cid  - XEFE DPTO

María Cruz García Remeseiro

Carmen García Novo - TITORA 1º FPB

Sonia Fraiz Parga

Visita a COASA por alumnos de Xestión Administrativa e Finanzas.

Este mércores, 14 de novembro, os alumnos do ciclos de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas visitaron as instalación de COASA, empresa sita no polígono industrial de San Cibrao das Viñas, adicada a fabricación de compoñentes aeronáuticos. Durante a mesma, pudieron coñecer a súa cadea de montaxe e os seus departamentos de loxística, aprovisionamento e compras.

Excursión Santiago

O pasado 4 de decembro os alumnos de Ciclo medio de xestión administrativa e de superior de Administración e Finanzas visitaron os estudos da TVG e o Parlamento de Galicia.

Responsables administrativos de Augas de Sousas deron unha charla no IES García Barbón

Intervención do Director Xeral de Augas de Sousas, Manuel Vázquez Vázquez e da responsable do Departamento de Administración da empresa no salón de actos do IES García Barbón -grazas ás xestións do profesor José Posada- . Moito interese e preguntas por parte do alumnado da familia profesional de Administración e Xestión. Moitas grazas ós dous!

Os alumnos de FP Básica de Serv. Administrativos visitaron a Adega Terras do Gargalo

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de FPB Serv. Administrativos, o pasado 13 de abril de 2016 visitaron a "Bodega Terras do Gargalo" en Verin ( a bodega de Roberto Verino).

Na mesma fixéronlles unha introducciòn sobre a cultura do viño, procesos da elaboración do viño (dende o plantado da cepa ata o embotellado), e todo o relacionado co proceso comercial da venta dos viños (etiquetado, pedidos, loxística de envío, facturaciòn, normativas aplicables e atención ao cliente).

Os alumnos do Ciclo Superior de Administrativo na Biblioteca Pública de Verín

O día 20 deste mes de xaneiro, os alumnos do Ciclo Superior de Administrativo visitaron á Biblioteca Pública de Verín. Alí puidaron ver como se administran os seus recursos na procura de dar un bo servicio a os seus usuarios.

Visita dos alumnos e alumnas de FP Básico - Servizos Administrativos a Cabreiroá

Visita dos alumnos e alumnas de FP Básico de 1º e 2º de Servizos Administrativos ás instalacións de Cabreiroá. Na mesma, Marisé, traballadora das oficinas da compañía aportou unhas breves pinceladas da historia do manantial de Cabreiroá e das primeiras instalacións da empresa, así como das principais propiedades da auga como recurso imprescindible para o seu desenvolvemento e crecemento corporativo.

Asimesmo o alumnado observou de primeira man o traballo nas propias oficinas, onde puideron comprobar o sistema de archivo, así como o sistema de rexistro de pedidos e albaráns.

Nas mesmas instalacións compartiron vivencias co alumno de Ciclo Medio de Administrativo do noso IES, Jonathan, que conseguíu o posto de traballo logo de levar a cabo a Formación en Centros de Traballo no curso anterior na propia empresa. Isto servíu como motivación e como experiencia moi positiva para o noso alumnado de cara a valorar de maneira máis positiva os estudos que actualmente están cursando.

Para rematar, visitáronse as propias instalacións de embotellado e a cadea de producción para que os alumnos e alumnas observaran o proceso que segue o produto ata a súa expedición aos consumidores.

CONSTRÚE O TEU FUTURO