Felipe Blanco Cid [Atención aos país-nais-titores:mércores 11:50 a 12:40]

Dina María Serén Álvarez [Atención aos país-nais-titores:luns 15:45 a 16:35]

María Pilar Rodríguez Puga [Atención aos país-nais-titores: xoves 9:40 a 10:30]

Mª Pilar Rodríguez Domínguez [Atención aos país-nais-titores: mércores 10:30 a 11:20]

Miryam Méndez González [Atención aos país-nais-titores: venres 10:30 a 11:20]

Rubén Panadero Piñeiro [Atención aos país-nais-titores: mércores 11:50 a 12:40]

Elisa Salinas Márquez [Atención aos país-nais-titores: venres 11:50 a 12:40]

Mónica Cao Rodríguez [Atención aos país-nais-titores: luns 11:50 a 12:40]

María Cruz García Remeseiro [Atención aos país-nais-titores: venres 12:40 a 13:30]

Responsables administrativos de Augas de Sousas deron unha charla no IES García Barbón

Intervención do Director Xeral de Augas de Sousas, Manuel Vázquez Vázquez e da responsable do Departamento de Administración da empresa no salón de actos do IES García Barbón -grazas ás xestións do profesor José Posada- . Moito interese e preguntas por parte do alumnado da familia profesional de Administración e Xestión. Moitas grazas ós dous!

Os alumnos de FP Básica de Serv. Administrativos visitaron a Adega Terras do Gargalo

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de FPB Serv. Administrativos, o pasado 13 de abril de 2016 visitaron a "Bodega Terras do Gargalo" en Verin ( a bodega de Roberto Verino).

Na mesma fixéronlles unha introducciòn sobre a cultura do viño, procesos da elaboración do viño (dende o plantado da cepa ata o embotellado), e todo o relacionado co proceso comercial da venta dos viños (etiquetado, pedidos, loxística de envío, facturaciòn, normativas aplicables e atención ao cliente).

Os alumnos do Ciclo Superior de Administrativo na Biblioteca Pública de Verín

O día 20 deste mes de xaneiro, os alumnos do Ciclo Superior de Administrativo visitaron á Biblioteca Pública de Verín. Alí puidaron ver como se administran os seus recursos na procura de dar un bo servicio a os seus usuarios.

Visita dos alumnos e alumnas de FP Básico - Servizos Administrativos a Cabreiroá

Visita dos alumnos e alumnas de FP Básico de 1º e 2º de Servizos Administrativos ás instalacións de Cabreiroá. Na mesma, Marisé, traballadora das oficinas da compañía aportou unhas breves pinceladas da historia do manantial de Cabreiroá e das primeiras instalacións da empresa, así como das principais propiedades da auga como recurso imprescindible para o seu desenvolvemento e crecemento corporativo.

Asimesmo o alumnado observou de primeira man o traballo nas propias oficinas, onde puideron comprobar o sistema de archivo, así como o sistema de rexistro de pedidos e albaráns.

Nas mesmas instalacións compartiron vivencias co alumno de Ciclo Medio de Administrativo do noso IES, Jonathan, que conseguíu o posto de traballo logo de levar a cabo a Formación en Centros de Traballo no curso anterior na propia empresa. Isto servíu como motivación e como experiencia moi positiva para o noso alumnado de cara a valorar de maneira máis positiva os estudos que actualmente están cursando.

Para rematar, visitáronse as propias instalacións de embotellado e a cadea de producción para que os alumnos e alumnas observaran o proceso que segue o produto ata a súa expedición aos consumidores.

CONSTRÚE O TEU FUTURO