• Pérez Rodríguez, Carmen María. Xefa departamento
  • García Remeseiro, Cruz
  • González Requejo, María Teresa
  • Rodríguez Ortega, Juan Antonio

Saída a cooperativa de castañas de Amarante e adega Chao do couso

O alumnado dos ciclos da rama de Administración e  Economía de Bacharelato visitaron o luns 2 de Marzo dúas empresas da comarca de Trives: A cooperativa de castañas Amarelante en Manzaneda e a adega Chao do Couso.

Visita ao porto e zona franca de Vigo

O alumnado de administración do IES García Barbón participou dunha xornada educativa na zona porturaria e franca de Vigo.

Visita A Estación de Montaña OCA de Manzaneda

O lunes 11 de febreiro, o alumnado dos ciclos da familia de Administración e do Ciclo Medio de Mantemento Electromecánico, visitaron as instalacións da Estación de Montaña OCA Manzaneda.

A saída consistiu en:

-   Unha visita guiada e explicativa para todo o alumnado de forma conxunta.
- Para o alumnado dos Ciclos de Administración, os responsables da estación explicáronlles o funcionamiento e xestión interna da mesma.
- Para o alumnado do Ciclo de Mantemento, os responsables de mantemento amosáronlles o funcionamiento de todas as maquinarias e instalacións do complexo.

Si desexas ver máis fotos, mira nos adxuntos...

VISITA A ADEGA DE "CREGO E MONAGUILLO"

O alumnado de 1º e 2º de Formación Profesional Básica de Servizos Administrativos -acompañados das súas titoras, Pilar Rodríguez e Carmen García- visitaron o pasado día 24 de xaneiro as instalacións da adega "Crego e Monaguillo" en A Salgueira (Monterrei).

Aproveitamos para dar as grazas ao seu dono  - Tito - pola súa atención e trato.

Visita a Cabreiroa, 5 de decembro 2018, Alumnos de 1º e 2º de FPB de Servizos Administrativos.

Oa alumnos de 1º e 2º de FP Básica de Servizos Administrativos visitan a planta embotelladora de Cabreiroá.

Si queredes acceder a máis imáxenes da visita facede click no título

Visita a COASA por alumnos de Xestión Administrativa e Finanzas.

Este mércores, 14 de novembro, os alumnos do ciclos de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas visitaron as instalación de COASA, empresa sita no polígono industrial de San Cibrao das Viñas, adicada a fabricación de compoñentes aeronáuticos. Durante a mesma, pudieron coñecer a súa cadea de montaxe e os seus departamentos de loxística, aprovisionamento e compras.

Excursión Santiago

O pasado 4 de decembro os alumnos de Ciclo medio de xestión administrativa e de superior de Administración e Finanzas visitaron os estudos da TVG e o Parlamento de Galicia.

Responsables administrativos de Augas de Sousas deron unha charla no IES García Barbón

Intervención do Director Xeral de Augas de Sousas, Manuel Vázquez Vázquez e da responsable do Departamento de Administración da empresa no salón de actos do IES García Barbón -grazas ás xestións do profesor José Posada- . Moito interese e preguntas por parte do alumnado da familia profesional de Administración e Xestión. Moitas grazas ós dous!

Os alumnos de FP Básica de Serv. Administrativos visitaron a Adega Terras do Gargalo

Os alumnos e alumnas de primeiro e segundo de FPB Serv. Administrativos, o pasado 13 de abril de 2016 visitaron a "Bodega Terras do Gargalo" en Verin ( a bodega de Roberto Verino).

Na mesma fixéronlles unha introducciòn sobre a cultura do viño, procesos da elaboración do viño (dende o plantado da cepa ata o embotellado), e todo o relacionado co proceso comercial da venta dos viños (etiquetado, pedidos, loxística de envío, facturaciòn, normativas aplicables e atención ao cliente).