Lingua Galega e Literatura

Xosé Miguel Barrios Rodríguez [Atención aos país-nais-titores: venres 10:30 a 11:20]

Exposición da Semana das Letras Galegas no IES García Barbón

Na semana grande das nosas letras ven visitar a exposición de Carlos Casares que está exposta no primeiro andar do centro! Non faltes! Feliz semana das Letras Galegas!

Charla de Diego Ameixeiras

Organizado pola Biblioteca e os Clubes de Lectura, o pasado día 28 de abril tivo lugar unha charla de Diego Ameixeira. Este escritor falou das súas vivencias, da súa obra e de moitas máis cousas con alumnos de  da FP Básica de Servizos Adiministrativos e do Grao Medio de Mantemento de Vehículos, de de Bacharelato B e de TCAE. Un bo preludio do vindeiro Día das Letras Galegas!

Entrega dos premios dos alumnos do IES García Barbón no V Concurso de Fotoentroido

O Concurso de Fotoentroido vai xa pola V edición, este ano os/as gañadores foron:
- 1º Premio: Marta Guede do Ciclo Superior de Administrativo
- 2ºPremio: Ian Fernández do Ciclo Básico de Automoción
Podedes ver todos participantes no blog: normacigarron.blogspot.com
Queda aínda por fallar o ganador/ganadora do concurso intercentros: IES García Barbón, IES Castro de Baronceli e IES Taboda Chivite

O Clube de Lectura con Antón Riveiro Coello

O pasado venres 10 de Marzo o Clube de Lectura de Bac e Ciclos do IES García Barbón, asistiu a unha tertulia co autor de "A ferida do vento", Antón Riveiro Coello, no Museo da Limia en Xinzo. Conversamos sobre a súa última novela, sobre a figura de Carlos Casares, o homenaxeado este ano nas Letras Galegas, e descubrimos os trucos que a ficción pode ter...Únete ó Clube e saberalos ti tamén!

AQUÍ E AGORA: Obradoiro de poesía con Xabier Xil Xardón

Obradoiro de escrita poética con Xabier Xil Xardón realizado o 6 de marzo.O alumnado reflexionou sobre a escrita, a creación e achegouse á linguaxe poética da man de Xabier Xardón, poeta actual.

Día do Cigarrón no Barbón

O mércores 22 visitounos Álvaro Ferreira e deunos unha charla moi interesante sobre o mundo do Cigarrón.Foi vestindo a dous Cigarróns alumnos do centro e describíndonos as partes do traxe.  Moitas grazas a Álvaro Ferreira, a Nelson, a Álvaro e Alejandro.

Éxito do I Concurso de Postres do Entroido do Barbón

O martes 21 celebramos o concurso de postres e foi todo un éxito. Os membros do xurado non pasaron fame, tivérono moi difícil para escoller o seu favorito. Todos os participantes foron premiados cunha das caretas de Cigarrón feitas polo noso alumnado da ESA.

Programa de Entroido no IES García Barbón

Xa temos preparado todo para a Semana do Entroido no centro: temos expostas as caretas de cigarrón e os carteis que informan das nosas actividades: Concurso de postres de Entroido o martes 21 e visita de cigarróns (Álvaro Ferreira, Nelson e outros alumnos do instituto) o mércores 22.

Agradecementos: A  Jesús Ferreiro Dameá, alumno da Esa,  por debuxarnos as caretas; a Nelson por facérnolas en escaiola, ao profesor Encinas por deseñarnos o cartel e a Borys Martínez por cedernos a foto do Cigarrón.

Que viva o Entroido no Barbón!