Mantemento

• Bello Magán, Pablo
  • Celeiro González, Javier

Alumnos do IES Gracía Barbón en Inditex en A Coruña

Os alumnos do ciclo medio de Mantemento Electromecánico e de Economía de 2º de Bacharelato achegaronse a Coruña para visitar as instalacións de Inditex e coñecer de primeira man os procesos productivos e tecnolóxicos da compañia textil máis importante a nivel mundial.

Visita a Porto dos alumnos de C.M. Mantemento Electromecánico e de 2º de Bacharelato de Tecnoloxía

Os alumnos do C.M. de Mantemento Electromecánico e de Tecnoloxia de 2º de Bacharelato viaxaron a Porto para coñecer os derradeiros avances no mundo da máquina-ferramenta, robótica e automatización. A excursión completouse con unha visita unha bodega de viño de Porto e unha visita guiada pola cidade.

Visita a Augas de Sousas dos alumnos de Mantemento e de Automoción

Hai uns días, os alumnos de Mantemento e de Automoción achegáronse ata Augas de Sousas e coñeceron de perto distintos aspectos relacionados cos seus estudos. É de agradecer a colaboración desta empresa co IES García Barbón e a formación dos seus alumnos.