Automoción

• Bolaño Pérez, José Manuel (XEFE DEPARTAMENTO)
  • Ares Luces, Diego
  • Nogueira González, José Iván
  • Fernández González, Francisco Javier
  • Páez Pérez, José Antonio
  • Sousa Grande, Raquel
  • Rico Paz, Félix
  • Roca Alonso, Zeltia
  • González Barbosa, Gabriel

Excursión Museo de Automóvil de Salamanca e Motortec de Madrid por Alumnos de ELVE

Os días 12 e 13 de marzo os alumnos dos distintos niveles educativos de ELVE visitaron o museo do Automóvil de Salamanca e tras un descanso en Ávila foron visitar a Feira Motortec en Madrid, donde puideron disfrutar de utillaxes, máquinas e os últimos avances na Industria da Automoción, acompañados polos profesores José Luis Sampedro e José Manuel Bolaño.

CHARLA ACTIVIDADE "ATEI"

CHARLA DA ACTIVIDADE “ATEI” DIRIXIDA A ALUMNOS CM. ELVE E 2º FPB MANTEMENTO DE VEHÍCULOS.

O día 21 de xaneiro de 2019 tivo lugar unha charla no Salón de Actos do IES García Barbón de Verín, impartida por Daniel, Rodríguez Martínez exalumno do CM. ELVE,  sobre a súa experiencia labora, dirixida ós alumnos de 1º e 2º de CM. ELVE e ós de 2º FPB de Mantemento de Vehículos.

Na charla trataronse os seguintes puntos:

-Importancia da formación que se recibe no centro.

-Importancia da actitude (orde, responsabilidade  e interese do alumno por aprender).

-Métodos de reparación no taller.

-Trato co cliente.

-Importancia de seguirse formando como traballador.

O relator fixo unha exposición moi amena e  tocando puntos vitais da vida real do mundo laboral. A valoración foi de moi positiva por parte de todo o alumnado.

Programa Erasmus en Croacia

Recepción do grupo de docentes de  APAGA na Escola Técnica de Zagreb.

Visita ás instalacións de Emil Frey distribuidor de camións e autobuses Mercedes

Primeiro prototipo de vehículo electrico urbano

O profesorado do IES García Barbón participa nun Programa Erasmus en Finlandia.

En Luksia con Riika, excelente anfitriona.

Alumnos de 1° ano nos talleres de Luksia.

Simulador de conducción de camións. Luksia, departamento loxística.

Taller Tesla. Helsinki.

Excursión a Madrid de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles

Viaxe didáctica realizada polo departamento de automoción a Madrid os pasados días 15 e 16 de marzo de 6 alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles acompañados polos profesores José Luís Sampedro e Carlos Alberca. A excursión realizouse conxuntamente co IES Val do Asma de Chantada(Lugo).

As actividades que se realizaron foron as seguintes:

-O día 15 pola tarde visita á Feira Motortec no recinto ferial de IFEMA. Alí poderon ver a exposición de maquinaria, utillaxe e compoñentes do automóbil, maquinaria pesada e estacións de servizo. Tratase dunha exposición bastante grande xa que constaba de 9 pavillóns.

-O día 16 pola mañá, a visita foi ao Museo do Exército do Aire en Catro Ventos. Xa pola tarde, visitouse á Academia Drivex onde se forman mecánicos de competición e se preparan coches de competición.