Taboleiro de Anuncios, Xunta de Delegados, Exames, Bolsas, Ofertas de Emprego

Titoría de grupos 2016-2017

BLOG DO I.E.S. GARCÍA BARBÓN

Dispomos dun taboleiro de anuncios virtual que ten formato de BLOG.

Un blog para dar conta das novidades de interese para o conxunto da comunidade educativa do IES García Barbón.

VISITA E OPINA!

Unha antiga alumna do IES García Barbón acada un “Premio de Excelencia Académica”

Paula Alonso Campos, estudante de 2º de Bacharelato do IES García Barbón -durante o curso 2015/2016- recibirá o día 20 de abril un dos Premios de Excelencia Académica que concede a Universidade de Vigo aos mellores expedientes académicos –cunha nota media de 9.9-. Noraboa! para Paula de parte da comunidade educativa do IES García Barbón.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

ABAU e acceso á universidade 2017

Presentación realizada por Mónica Diz Beasada. De novo: "Moitas grazas, Mónica".

Avaliación de Bacharelato para o acceso á Universidade

Presentación realizada por Lourdes Otero. Moitas grazas, Lourdes!

O IES García Barbón da a coñecer a súa oferta formativa no Agromáis Verín (II)

Segunda xornada de Agromáis Verín -domingo, 2 de abril-. O IES Castro de Baronceli e o IES García Barbón mostrando a súa oferta formativa.
Moitas grazas ao profesorado que estivo atendendo no stand!