Taboleiro de Anuncios, Xunta de Delegados, Exames, Bolsas, Ofertas de Emprego

Titoría de grupos 2016-2017

BLOG DO I.E.S. GARCÍA BARBÓN

Dispomos dun taboleiro de anuncios virtual que ten formato de BLOG.

Un blog para dar conta das novidades de interese para o conxunto da comunidade educativa do IES García Barbón.

VISITA E OPINA!

Persoas con prazas adxudicadas en Formación Profesional no IES García Barbón

Publicación das listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario.  O prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 18 de xullo ata as 13:00 horas do luns 24 de xullo de 2017. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada.

Adrián Bolaño, do IES García Barbón, recoñecido como un dos mellores expedientes de Galicia

(PREME AQUÍ PARA LER A NOVA DA USC)

Adrián Bolaño Cabido -alumno do IES García Barbón- é un dos 597 estudantes con mellores expedientes de Galicia. O acto tivo lugar en Santiago de Compostela, e nel estiveron o seu pai e o director do IES García Barbón. A comunidade educativa do IES García Barbón síntese profundamente orgullosa e manifesta a súa Noraboa!

Agasallos para o remate dos Clubes de Lectura

Co final de curso chega o remate dos Clubes de Lectura do IES García Barbón. Para celebralo, todos os participantes, profes e alumnos recibiron uns agasallos moi especias: bolsas con fragmentos das obras lídas e unha sorpresiña dentro.