Viaxes

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

Excursión a Madrid de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles

Viaxe didáctica realizada polo departamento de automoción a Madrid os pasados días 15 e 16 de marzo de 6 alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles acompañados polos profesores José Luís Sampedro e Carlos Alberca. A excursión realizouse conxuntamente co IES Val do Asma de Chantada(Lugo).

As actividades que se realizaron foron as seguintes:

-O día 15 pola tarde visita á Feira Motortec no recinto ferial de IFEMA. Alí poderon ver a exposición de maquinaria, utillaxe e compoñentes do automóbil, maquinaria pesada e estacións de servizo. Tratase dunha exposición bastante grande xa que constaba de 9 pavillóns.

-O día 16 pola mañá, a visita foi ao Museo do Exército do Aire en Catro Ventos. Xa pola tarde, visitouse á Academia Drivex onde se forman mecánicos de competición e se preparan coches de competición.

Alumnos do IES Gracía Barbón en Inditex en A Coruña

Os alumnos do ciclo medio de Mantemento Electromecánico e de Economía de 2º de Bacharelato achegaronse a Coruña para visitar as instalacións de Inditex e coñecer de primeira man os procesos productivos e tecnolóxicos da compañia textil máis importante a nivel mundial.

Excursión polo Roteiro literario da Esmorga e o urbanismo de Ourense

Percorrido polo urbanismo de Ourense e Roteiro literario da Esmorga. O alumnado de 2º de Bacharelato acompañado polo profesorado de Historia e Galego.
Dende a Fonte de San Cosme, onde os esmorgantes de Blanco Amor se pararon,ata a visita á Catedral, onde puidemos gozar coas explicacións de Jose Encinas e o seu alumnado. Pasando por restos da influencia medieval na cidade e a chegada á actualidade con esculturas como a de Maside nos Xardíns do Bispo Cesáreo, e o remate do periplo esmorgante na Fonte do Rei. Grazas rapazas e rapaces pola vosa atención e interese.

Visita a Porto dos alumnos de C.M. Mantemento Electromecánico e de 2º de Bacharelato de Tecnoloxía

Os alumnos do C.M. de Mantemento Electromecánico e de Tecnoloxia de 2º de Bacharelato viaxaron a Porto para coñecer os derradeiros avances no mundo da máquina-ferramenta, robótica e automatización. A excursión completouse con unha visita unha bodega de viño de Porto e unha visita guiada pola cidade.

Saída de Bacharelato ó Castro de Saceda

Os alumnos de Bacharelato visitaron ó Castro de Saceda e recibiron explicacións da intervención arqueolóxica coa empresa Xeitura.

Coñecendo o noso patrimonio... e valorándoo !!

Visita do alumnado de TCAE o hospital de Verín

O día 24 de novembro de 2016 ó alumnado de TCAE visitou ó hospital de Verín, para coñecer as instalacións, e facer unha posta en común cos alumnos que neste momento se atopan realizando a FCT.