Viaxes

Visita A Estación de Montaña OCA de Manzaneda

O lunes 11 de febreiro, o alumnado dos ciclos da familia de Administración e do Ciclo Medio de Mantemento Electromecánico, visitaron as instalacións da Estación de Montaña OCA Manzaneda.

A saída consistiu en:

-   Unha visita guiada e explicativa para todo o alumnado de forma conxunta.
- Para o alumnado dos Ciclos de Administración, os responsables da estación explicáronlles o funcionamiento e xestión interna da mesma.
- Para o alumnado do Ciclo de Mantemento, os responsables de mantemento amosáronlles o funcionamiento de todas as maquinarias e instalacións do complexo.

Si desexas ver máis fotos, mira nos adxuntos...

Programa Erasmus en Croacia

Recepción do grupo de docentes de  APAGA na Escola Técnica de Zagreb.

Visita ás instalacións de Emil Frey distribuidor de camións e autobuses Mercedes

Primeiro prototipo de vehículo electrico urbano

O profesorado do IES García Barbón participa nun Programa Erasmus en Finlandia.

En Luksia con Riika, excelente anfitriona.

Alumnos de 1° ano nos talleres de Luksia.

Simulador de conducción de camións. Luksia, departamento loxística.

Taller Tesla. Helsinki.

Visita á exposición temporal “In tempore Sueborum” e routeiro literario de “ A Esmorga”

O xoves 12 de abril os alumnos de Bacharelato participarán nunha saída pedagógixa a Ourense para asistir a varias actividades culturais (visita á exposición temporal “In tempore Sueborum” e routeiro literario de “ A Esmorga”).

Excursión Santiago

O pasado 4 de decembro os alumnos de Ciclo medio de xestión administrativa e de superior de Administración e Finanzas visitaron os estudos da TVG e o Parlamento de Galicia.

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​