Viaxes

Programa Erasmus en Croacia

Recepción do grupo de docentes de  APAGA na Escola Técnica de Zagreb.

Visita ás instalacións de Emil Frey distribuidor de camións e autobuses Mercedes

Primeiro prototipo de vehículo electrico urbano

O profesorado do IES García Barbón participa nun Programa Erasmus en Finlandia.

En Luksia con Riika, excelente anfitriona.

Alumnos de 1° ano nos talleres de Luksia.

Simulador de conducción de camións. Luksia, departamento loxística.

Taller Tesla. Helsinki.

Visita á exposición temporal “In tempore Sueborum” e routeiro literario de “ A Esmorga”

O xoves 12 de abril os alumnos de Bacharelato participarán nunha saída pedagógixa a Ourense para asistir a varias actividades culturais (visita á exposición temporal “In tempore Sueborum” e routeiro literario de “ A Esmorga”).

Excursión Santiago

O pasado 4 de decembro os alumnos de Ciclo medio de xestión administrativa e de superior de Administración e Finanzas visitaron os estudos da TVG e o Parlamento de Galicia.

Os alumnos de FP Básica de Mantemento de Vehículos e de Administrativo na Vila de Monterrei

Saída interpretativa á Vila de Monterrei o pasado mércores 7 de xuño co alumnado de FPB Auto e Administrativo. Visitamos o castelo e as súas dependencias así como a igrexa e a Torre de Homenaxe.

Profesorado do IES Garcia Barbon na movilidade Erasmus en Estonia

O profesorado do IES Garcia Barbon participa na movilidade Erasmus coordinada por APAGA en Kuressaare (Estonia). Beatriz Fernández Paredes, Xefa de Estudos de Adultos do noso instituto, visitou ás instalaciòns da Kuressaare Ametikool onde posuen dous campus de formacion profesional de ciclo medio e superior (automocion, metal, carpinteria, cociña, varias titulaciòns da rama sanitaria, administraciòn e finanzas, construccion civil) sendo a ùnica que imparte formacion profesional nas ramas de construccion de embarcaciòns clásicas e modernas en todo o país.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

Excursión a Madrid de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles

Viaxe didáctica realizada polo departamento de automoción a Madrid os pasados días 15 e 16 de marzo de 6 alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles acompañados polos profesores José Luís Sampedro e Carlos Alberca. A excursión realizouse conxuntamente co IES Val do Asma de Chantada(Lugo).

As actividades que se realizaron foron as seguintes:

-O día 15 pola tarde visita á Feira Motortec no recinto ferial de IFEMA. Alí poderon ver a exposición de maquinaria, utillaxe e compoñentes do automóbil, maquinaria pesada e estacións de servizo. Tratase dunha exposición bastante grande xa que constaba de 9 pavillóns.

-O día 16 pola mañá, a visita foi ao Museo do Exército do Aire en Catro Ventos. Xa pola tarde, visitouse á Academia Drivex onde se forman mecánicos de competición e se preparan coches de competición.

Alumnos do IES Gracía Barbón en Inditex en A Coruña

Os alumnos do ciclo medio de Mantemento Electromecánico e de Economía de 2º de Bacharelato achegaronse a Coruña para visitar as instalacións de Inditex e coñecer de primeira man os procesos productivos e tecnolóxicos da compañia textil máis importante a nivel mundial.