Viaxes

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

Excursión a Madrid de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles

Viaxe didáctica realizada polo departamento de automoción a Madrid os pasados días 15 e 16 de marzo de 6 alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos Automóbiles acompañados polos profesores José Luís Sampedro e Carlos Alberca. A excursión realizouse conxuntamente co IES Val do Asma de Chantada(Lugo).

As actividades que se realizaron foron as seguintes:

-O día 15 pola tarde visita á Feira Motortec no recinto ferial de IFEMA. Alí poderon ver a exposición de maquinaria, utillaxe e compoñentes do automóbil, maquinaria pesada e estacións de servizo. Tratase dunha exposición bastante grande xa que constaba de 9 pavillóns.

-O día 16 pola mañá, a visita foi ao Museo do Exército do Aire en Catro Ventos. Xa pola tarde, visitouse á Academia Drivex onde se forman mecánicos de competición e se preparan coches de competición.

Alumnos do IES Gracía Barbón en Inditex en A Coruña

Os alumnos do ciclo medio de Mantemento Electromecánico e de Economía de 2º de Bacharelato achegaronse a Coruña para visitar as instalacións de Inditex e coñecer de primeira man os procesos productivos e tecnolóxicos da compañia textil máis importante a nivel mundial.

Excursión polo Roteiro literario da Esmorga e o urbanismo de Ourense

Percorrido polo urbanismo de Ourense e Roteiro literario da Esmorga. O alumnado de 2º de Bacharelato acompañado polo profesorado de Historia e Galego.
Dende a Fonte de San Cosme, onde os esmorgantes de Blanco Amor se pararon,ata a visita á Catedral, onde puidemos gozar coas explicacións de Jose Encinas e o seu alumnado. Pasando por restos da influencia medieval na cidade e a chegada á actualidade con esculturas como a de Maside nos Xardíns do Bispo Cesáreo, e o remate do periplo esmorgante na Fonte do Rei. Grazas rapazas e rapaces pola vosa atención e interese.

Visita a Porto dos alumnos de C.M. Mantemento Electromecánico e de 2º de Bacharelato de Tecnoloxía

Os alumnos do C.M. de Mantemento Electromecánico e de Tecnoloxia de 2º de Bacharelato viaxaron a Porto para coñecer os derradeiros avances no mundo da máquina-ferramenta, robótica e automatización. A excursión completouse con unha visita unha bodega de viño de Porto e unha visita guiada pola cidade.

Saída de Bacharelato ó Castro de Saceda

Os alumnos de Bacharelato visitaron ó Castro de Saceda e recibiron explicacións da intervención arqueolóxica coa empresa Xeitura.

Coñecendo o noso patrimonio... e valorándoo !!

Visita do alumnado de TCAE o hospital de Verín

O día 24 de novembro de 2016 ó alumnado de TCAE visitou ó hospital de Verín, para coñecer as instalacións, e facer unha posta en común cos alumnos que neste momento se atopan realizando a FCT.

Os alumnos de TCAE participaron na actividade My Escape Room en León e Bilbao

Durante os días 24 e 25 de outubro os alumn@s de TCAE realizaron unha saída didáctica durante a cal realizaron varias visitas. A primeira delas foi un Burgos, para realizar unha actividade en My Scape Room. A seguinte en Bilbao para visitar a exposición de anatomía Human Bodies, e nesta mesma cidade, visitaron as intalacións de Cruz Vermella. Desta mesma institución, tamén acudiron ao centro de Salvamento Marítimo de Arriluze (Getxo). Xa de volta á Verín, fixeron unha parada en León para ver o centro de parálise cerebral ASPACE.

Learning about the Finnish Educational System (7)

Aprendendo sobre o Sistema Educativo Finlandés

Learning about the Finnish Educational System

Cea de despedida os visitantes galegos