Debuxo

Papiroflexia no IES García Barbón

O alumno de FPB-Auto 1 Aarón Infiesta Rodríguez impartiu un pequeno taller de papiroflexia ao alumnado de Debuxo Artístico I de Bacharelato coa dirección do Profesor José Carlos Mato Bugallo.

no enlace seguinte teredes acceso a máis fotos da actividade.

Clases de Debuxo Artístico - IES García Barbón

Os Alumnos de Bacharelato do IES García Barbón, Realizan un modelado do seu calzado en clase de Debuxo, coa axuda do seu Profesor D. José Carlos Mato Bugallo.

pincha na imaxe se desexas ver máis traballos!!!

VI Congreso Internacional de Ebru

Carlos Matos, profesor de debuxo no IES García Barbón de Verín, foi invitado a participar no VI Congreso Internacionalde Ebru que tivo lugar en Estambul entre os días 9 e 13 de maio. Nesta presentación da conta da súa experiencia. O ebru é una antiga técnica centroasiática de pintura flotante sobre auga, que despois é transferida a soporte de papel.

O arte do dragón, segundo os alumnnos de Debuxo

Carlos Matos, profesor de Debuxo, e o seu alumnado de Debuxo -onde estudan tanto técnico como artístico- pintan un dragón nun dos muros do IES García Barbón,en concreto o muro que separa as piscinas do instituto e que dá ao aparcadoiro . Están a dedicar bastantes tardes á devandita actividade, desde aquí agradecerlles o traballo para dar un toque alegre para a vista.. Moi bo traballo!

XVI Congreso Internacional de Ebru

Carlos Matos, profesor de debuxo no IES García Barbón de Verín, foi invitado a participar no XVI Congreso Internacional de Ebru que terá lugar en Estambul entre os días 9 e 13 de maio. O ebru é una antiga técnica centroasiática de pintura flotante sobre auga, que despois é  transferida a soporte de papel.

Carlos Matos aprendeu esta técnica co mestre turco Hikmet Barutçugil e as súas obras, xunto coas dun reducido número de artistas internacionais, participará na exposición paralela ao congreso que se celebrará nos antigos pazos otomanos de Esma Sultan e de Dolmabahçe, na beira europea do Bósforo.