Sanitaria

Beatriz Mira Miñones [Atención aos país-nais-titores: venres 11:50 a 12:40]

Marisol Gómez Cerradelo [Atención aos país-nais-titores: mércores 11:50 a 12:40]

Pilates no Barbón

Fantástica clase de Pilates!! Os alumnos de TCAE participaron nunha sesión de iniciación ao pilates na que ademáis de realizar exercicios para reforzar a musculatura da espalda tamén vimos o correcto uso das fitball para sentarse adecuadamente (que xa comezamos a empregar na aula en sustitución das cadeiras) Esta interesante sesión foi impartida por Guillermo García e na que colaborou Rubén Silva. Moitas gracias aos dous pola vosa colaboración e por facer que a actividade resultase tan entretida.

Agora... a aplicar estes coñecementos na aula para mellorar a nosa hixiene postural e coidar a espalda.

O día da saude no IES García Barbón

O pasado día 7 de abril celebrouse o Día Mundial da Saúde. É por iso que os alumnos de TCAE organizaron obradoiros, actividades e puntos de información coa intención de promover hábitos saudables.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

Visita do alumnado de TCAE o hospital de Verín

O día 24 de novembro de 2016 ó alumnado de TCAE visitou ó hospital de Verín, para coñecer as instalacións, e facer unha posta en común cos alumnos que neste momento se atopan realizando a FCT.

Os alumnos de TCAE participaron na actividade My Escape Room en León e Bilbao

Durante os días 24 e 25 de outubro os alumn@s de TCAE realizaron unha saída didáctica durante a cal realizaron varias visitas. A primeira delas foi un Burgos, para realizar unha actividade en My Scape Room. A seguinte en Bilbao para visitar a exposición de anatomía Human Bodies, e nesta mesma cidade, visitaron as intalacións de Cruz Vermella. Desta mesma institución, tamén acudiron ao centro de Salvamento Marítimo de Arriluze (Getxo). Xa de volta á Verín, fixeron unha parada en León para ver o centro de parálise cerebral ASPACE.

Learning about the Finnish Educational System (7)

Aprendendo sobre o Sistema Educativo Finlandés

Learning about the Finnish Educational System

Cea de despedida os visitantes galegos