Sanitaria

Beatriz Mira Miñones [Atención aos país-nais-titores: venres 11:50 a 12:40]

Marisol Gómez Cerradelo [Atención aos país-nais-titores: mércores 11:50 a 12:40]

O día da saude no IES García Barbón

O pasado día 7 de abril celebrouse o Día Mundial da Saúde. É por iso que os alumnos de TCAE organizaron obradoiros, actividades e puntos de información coa intención de promover hábitos saudables.

Excursión de TCAE por Santiago, A Coruña e Vilagarcía de Arousa

Durantes os días 29 de 30 de marzo os alumnos de TCAE fixeron unha saída a Santiago e A Coruña. Visitaron o día 29 as instalacións dos CHUS en Santiago e A exposición "Hablemos sobre drogas" en Villagarcía de Arousa.  O día 30 na Coruña visitaron a residencia xeriátrica Torrente Ballester e o CIFP Monte Alto.​

Visita do alumnado de TCAE o hospital de Verín

O día 24 de novembro de 2016 ó alumnado de TCAE visitou ó hospital de Verín, para coñecer as instalacións, e facer unha posta en común cos alumnos que neste momento se atopan realizando a FCT.

Os alumnos de TCAE participaron na actividade My Escape Room en León e Bilbao

Durante os días 24 e 25 de outubro os alumn@s de TCAE realizaron unha saída didáctica durante a cal realizaron varias visitas. A primeira delas foi un Burgos, para realizar unha actividade en My Scape Room. A seguinte en Bilbao para visitar a exposición de anatomía Human Bodies, e nesta mesma cidade, visitaron as intalacións de Cruz Vermella. Desta mesma institución, tamén acudiron ao centro de Salvamento Marítimo de Arriluze (Getxo). Xa de volta á Verín, fixeron unha parada en León para ver o centro de parálise cerebral ASPACE.

Learning about the Finnish Educational System (7)

Learning about the Finnish Educational System

Cea de despedida os visitantes galegos

Farewell dinner to Galician visitors

A profesora de inglés explicalles as tradicións de Verín

English teacher explains local traditions

Learning about the Finnish Educational System (6)

Learning about the Finnish Educational System

Visita o hospital público de Turku

Visit to the public hospital in Turku

Learning about the Finnish Educational System (5)

Learning about the Finnish Educational System

Visita a empresa de impresión 3D Machine Technology Center Turku Ltd.

Visit 3d printing and Machine Technology Center Turku Ltd.