bitácorea de Web

Solicitude de admisión nos estudos de Bacharelato

Solicitude de admisión nos estudos de Bacharelato.
Prazo aberto: do 1 de marzo ao 21 de marzo

8 Marzo - IES García Barbón

Nova biblioteca do IES García Barbón

O IES García Barbón ten unha nova biblioteca podedes visitala a través do recorrido virtual do centro.

Clicando na imaxe podedes movervos pola biblioteca:

Imaxe 360 biblioteca

Charla 2º CM de Electromecánica de Vehículos

O día 25 de febreiro (xoves) o exalumno Jaime Diéguez Gallego, representante de Taller Agrícola Jaime, ubicado e San Cibrao (Oimbra) impartíu unha charla ós alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos sobre a súa traxectoría dende que rematou os estudo no IES García Barbón de Verín(Ourense)  ata o día de hoxe.

Jaime, rematou os estudos de CM de Electromecánica de Vehículos hai catro anos, logo fixo o Ciclo Superior de Automoción. Ó rematar o ciclo superior de Automoción decidíu probar nos talleres de mecánica agrícola onde estivo contratado sobre un ano - nun taller de tractores- e aquí descubríu que esta especialidade era a que mais lle gustaba e así decidíu montar o seu propio taller.

Abríu a empresa en outubro do 2020 e xa empezou con un empregado.

Fíxose énfase na importancia de esforzarse, ser ambiciosos e loitadores para conseguir os obxectivos previstos.

Percorrido virtual polo IES García Barbón

Accedendo á seguinte imaxe podedes facer un percorrido virtual polo IES García Barbón:

Recorrido virtual IES García Barbón

Bo Nadal e ventureiro Ano novo 2021 para o IES García-Barbón de Verín!

Con esta tarxeta, e desde o EDLG, queremos felicitarlle as festas a toda a comunidade educativa do IES García- Barbón de Verín coa ollada posta nun novo ano diferente no que poidamos volver ver os nosos rostros e sorrisos.

Que gocedes destas festas con seguridade e saúde!

Gañadoras do Concurso Samaín 2020