Este nadal, regala tempo

Durante os meses de novembro e decembro, o noso alumnado estivo traballando nun regalo para un macro Amig@ Invisible.

Aproveitando o temario de materiais, a xente de 2º fixo un xoguete de madeira e metal con elementos reciclados, e a de 3º un regalo téxtil. Así contribuímos a loitar contra o consumismo navideño e os consecuentes estereotipos de xénero (mirade o lapiceiro ganchillado de Jaime ou a carteira de Alan).

O alumnado de 1º fixo un pequeno agasallo nas Titorías, e o de 4º un marcapáxinas en Relixión e Alternativa.

Para obter un código co cal se emparellaban os Amigos Invisibles, cada alumna/o e profe tiveron que cubrir unha enquisa coa que realizaremos un estudo sobre uso do móbil.

Antes de entregar o agasallo, xa co seu código rexistrado, todo o alumnado pasou por unha instalación elaborada polo alumnado de Tecno de 4ºAB: unha porta ó futuro con raios láser que había que esquivar, e unha árbore de nadal feita con contadores da luz na que había que atinar unha combinación para poder acendela.

O espírito: tomar tempo para adicárnolo a nós, á nosa xente, ó noso medio. O Correo Gallego recolleu a noticia. Botade un ollo ó álbum de Flickr:

Este nadal regala tempo