ANPA

ACTIVIDADES MEDIOAMBIENTAIS CA ANPA

A Anpa Irmáns Insua do noso cole invitanos a realizar unha serie de actividades medioambientais relacionadas ca conservación do noso medio natural. Nos vindeiros días chegarán ás nosas escolas unhas caixiñas marabillosas que agochan un segredo cheo de vida:

Unha semente que imos plantar e coidar para ver como agroma e como nace unha árbore. A Anpa ten planificado organizar unha plantación con todas estas arboriñas criadas na escola dende o coidado, o respeto e o amor pola natureza. Tamén nos invita a ler o conto A árbore da escola que,  ao igual que a caixiña, tamén chegará ás nas nosas escolas nos vindeiros días:

Nós coma sempre estaremos encantados e encantadas de sumarnos a esta iniciativa e traballaremos dende as nosas escolas para mellorar o noso entorno e por tanto as nosas vidas.

TARDES CON DANIEL

Hoxe a nosa biblioteca volve abrir as súas portas no seu horario habitual, ao redor das 17:00 h a profe Vero de Capela vainos contar Carabuñas.

Animádevos a participar

TARDES CON DANIEL

Hoxe pola tarde despois destas saborosas vacacións de Nadal o noso amigo Daniel volve convidarnos a pasar unha tarde divertida en compaña dos libros. A nosa biblioteca abre ás súas portas no seu horario habitual , e en torno ás cinco da tarde a profe Marién nos conta La gran fábrica da las palabras. Animádevos a participar

Pesentación guía de lectura do concello

Hoxe pola tarde como se nos indica no cartaz terá lugar a presentación da guía de lectura do concello, en representación do CRA de Rianxo asistirá a aula de Pazo Primaria. Os nosos nenos recitarán poemas da obra "Poemar o mar" de Antonio García Teijeiro.

Animádevos a participar!

Imaxes da actividade

Un contacontos especial

O martes 5 de decembro tivemos un contacontos moi especial. Iria, que foi alumna no C.R.A. realizou a sesión de contacontos coa axuda de María a nosa profesora da Escola  Outeiro.

Aos nenos e ás nenas encantoulles o conto e a sesión de Biblioteca.

Moitas gracias Iria e María.

Encantounos o conto e a sesión de Iria e de María

Tardes con Daniel

ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA IRMÁNS ÍNSUA DO CRA DE RIANXO

TARDES CON DANIEL

Este martes 7 de novembro a nosa biblioteca abre as súas portas de novo en horario de 16:-18:00 horas. Daniel invítanos a pasar unha tarde divertida lendo contos marabillosos. Ao redor das 17:00 h a profe María de Capela vainos contar o conto Os tres osos. Anímadevos a participar.

(No tríptico informativo da biblioteca para este primeiro trimestre anunciábasenos este contacontos para o día 14 de novembro, por problemas organizativos do centro tivemos que facer un cambio entre os días 7 e 14).

TARDES CON DANIEL

Este martes 31 de outubro, a Biblioteca de amigos e amigas de Daniel abre as súas portas para todos vos, dende as 16:00 ata as 18:00 h.As cinco a profe Tamara cóntanos "Corre corre cabaciña" Agardámosvos para pasar unha aterradora tarde de Samaín todos xuntos!

A ANPA IRMÁNS INSUA PROPÓN MELLORAS PARA OS PATIOS

VENRES 20 DE OUTUBRO 2017

Irene, Tamara e Ana en representación da ANPA, Irmáns Insua, reúnense co director do colexio

para realizar propostas de mellora dos patios escolares.

Suxiren a posibilidade de poñerse

en contactocoa Asociación Alados

de EducaciónMedioambiental

para intervirnos patios escolares.

A Asociación realiza propostas de intervención

coas que elaborar elementos de xogo

aproveitando recursos do medio natural.

Na reunión suxeriron tamén a posibilidade

de organizar plantacións de árbores

e plantas para humanizar os patios

e tamén como xeito de fomentar

a educación medioambiental

dos nenos e das nenas e das familias.

Como actividades de educación medioambiental valoraronse:

A realización de pequenas rutas de sendeirismo

Organización de charlas con persoas coñecedoras do medio natural

Outros asuntos que se trataron foron a realización de actividades de formación

para as familias. Tamén se ve necesario coñecer mellor as preocupacións e intereses

das familias a través de cuestionarios.

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Este martes 24 de outubro celébrase o Día das Bibliotecas. Nós celebrarémolo nas nosas bibliotecas de aula. Trala festa lectora ensinarémosvos todo o que fixemos nas aulas.

Feliz Día das Bibliotecas e felices lecturas!!