2016-2017

Maxia ou ciencia

CIENCIA OU MAXIA

Mercores 31 de xaneiro

Hoxe  comezaron as actividades do Clube de Ciencia Nautilus. Despois da visita de David e de María polas escolas do C.R.A. a semana pasada, hoxe comezamos a experimentar no Clube. Están inscritas no Clube 34 nenas e nenos, polo que María e Tobías lle explicaron ás familias que para que o Clube sexa auténticamente científico hai que facer dous grupos, pois tantos nenos e nenas non poden traballar ben no laboratorio.

Hoxe fixemos experimentos científicos que semellaban maxia, foron increibles, aquí podedes ver algunhas fotos e mirar vos se son cousas de ciencia ou de maxia:

IMAXES DE CIENCIA OU DE MAXIA

QUE EXPERIMENTO FOI MAIS SORPRENDENTE?
Un experimento con xeo seco, así se chamaba? David será capaz de encender a vela a distancia?
Rebotará mais o balón ou a pelota? Dentro do tubo hai levaduras. Que son? Porque sube o que hai dentro do tubo??
Porque non caerá o bote de refresco? Quimarase a man de David? e que pasará se achegamos o globo ao lume?
Que lle pasaba aos tubiños de papel cando ardían. Seguirá medrando a burburulla aínda?

Listado dos vales concedidos para as axudas de libros de texto e material escolar

Están dispoñibles os vales correspondentes ao programa de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado de Primaria.

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 10, 11 e 12 de xullo entre as 11:00 e as 13:00.

Rianxo, 7 de xullo de 2017

O equipo directivo

XUNTANZA DE FIN DE CURSO

23 DE XUÑO - ESCOLA DE CAPELA

9:00 Saída das escolas

9:30 Saúdos e presentacións

9:45 Os Quinquilláns “Por que é salgada a auga do mar?”

10:45 Visita á exposición

Xogos, cedidos por ARENARIA

Obradoiros:

- Herbas de San Xoán, Noel Montero Outeiral

- Pompas de Xabón: Irene Ordóñez Rial

- Maquillaxes: Cristina Rey Fernández

- Globoflexia: Cristina Ordóñez Cespón

11:45 Merenda e xogo libre

12:30 Despedida

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2017-18

* CONSULTA NA TÚA ESCOLA O LISTADO ESPECÍFICO

FIN DE CURSO 2017

23/06/2017 09:00

Xuntanza de fin de curso , Escola de Capela

Tardes con Daniel

Este martes 20 de xuño a nosa biblioteca abre as súas portas por derradeira vez neste curso 2016- 21017, no seu horario habitual de 16:00- 18:00 horas.

A profe Vero de Abuín vainos contar "Non quero ser un polbo". Con este contacontos rematamos as actividades de biblioteca dos martes. Daniel deséxavos que pasedes un feliz verán lector e espera que o curso que ven sigades vindo todos os martes á nosa biblioteca para gozar de tardes estupendas na compaña dos libros.

Boas vacacións!

VESTIDA DE ALGAS

COMA FIXERA MARUXA NA ILLA DE PASCUA COA AXUDA DE NERUDA,
 TAMÉN NÓS
NA ILLA DE CORTEGADA ENGALANAMOS O NOSO CORPO COAS ALGAS MARIÑAS

A SORPRESA DO TRIGO

COA SORPRESA DO TRIGO CELEBRAMOS O CANTO DE PAN E LIBERDADE DAS MULLERES.

MÁSCARAS CHEAS DE VIDA

CHEAS DE VIDA. ASÍ SE VIRON AS MÁSCARAS DE MARUXA MALLO POR TERRAS DE TARAGOÑA E LEIRO...

MÁSCARAS (CON SENTIMENTOS)

COAS MÁSCARAS, UNHA SORRINTE, A OUTRA TISTRE,
RECOÑECEMOS AS NOSAS EMOCIÓNS E AS SÚAS LINGUAXES.