Tardes con Daniel

O vindeiro martes 25 de abril a nosa Biblioteca abre as suas portas en horario habitual de 16:00 - 18:00 horas.

A profe Isa vainos contar "Garavanciño". Animádevos a participar desta tarde entre libros!

Campus Familia ACOSO ESCOLAR

Esta semana estamos convidados a participar no Campus Familia os coles CEIP ANA MARÍA DIEGUEZ E O CRA DE RIANXO. a xuntanza terá lugar mañá venres 21 de abril ás 18:15 nas instalacións do ANA MARÍA. Tratarase o tema do acoso escolar e contaremos coa experta SUSANA SIMOES. Animádevos a participar.

Organiza a Área de Servizos Sociais do Concello de Rianxo.

Semana da froita

Durante a vindeira semana degustaremos de froita nas nosas escolas do luns 24 ao venres 28 de abril

Easter bunnies

Learn how to make an Easter bunny out of a square of paper. We made them!

Happy Easter!!!

Spring trees

Spring is here and to celebrate its arrival we made these lovely trees!

Tardes con Daniel

O vindeiro martes 4 de abril a Biblioteca de Daniel volve a abrir as súas portas para todos e todas vós. O profe Martin contaranos "Pitusa Semifusa". Animádevos a participar. As nosas portas estarán abertas no seu horario habitual de 16:00 - 18:00 horas, para gozar con Daniel dunha tarde entre libros.

Tamén vos informamos de que fixemos unha pequena expo de libros científicos e mariños alongando a nosa sesión de Biblioteca deste trimestre para que poidades seguir mergullándovos no mundo da ciencia e do mar. Esperámosvos!!

XORNADA DE BIBLIOTECA 2º TRIMESTRE

MAÑÁ MÉRCORES 29 DE MARZO DESENVOLVERASE NO NOSO CENTRO A 2ª XORNADA DE BIBILOTECA  DESTE CURSO 2016- 2017. O NOSO AMIGO DANIEL INVITA A TOTALIDADE DO NOSO ALUMNADO A DESPRAZARSE Á SEDE DE ASADOS PARA TOMAR PARTE NAS SEGUINTES ACTIVIDADES:

1. AULA DE BIBLIOTECA

2. LABORATORIO CIENTÍFICO

3. OBRADOIRO DE CONSERVAS

Organizan: Equipo de Biblioteca, Equipo de Complementarias e o Programa de Educación para a Saúde.

A frautista de Hamelin

O Martes 21 de marzo a Escola da Banda de Música de Rianxo convidounos a un concerto didáctico.

Disfrutamos do conto e da música de  "A frautista de Hamelin".

"Todos os ratos de Rianxo seguiron o son doce da frauta e nun barco foron ata a Illa dos Ratos"

A MULLER NA PRENSA

COMO O DÍA DA MULLER CADROU COA SEMANA DA PRENSA NA ESCOLA DECIDIMOS ATOPAR NOVAS NAS QUE APARECERAN MULLERES.

ATOPAMOS ALGUNHAS E SEPARÁMOLAS EN DISTITNAS SECCIÓNS: MULLERES TRABALLADORAS, ROSALÍA, DEPORTISTAS, NAIS, INTERESANTE...

E ASÍ NOS QUEDOU:

E SE QUEREDES VER O ARTIGO QUE SE FIXO CON TODAS AS NOVAS QUE TROUXESTES, PREMEDE: