BENVIDOS Á WEB DO CRA DE RIANXO

ERASMUS +

ANPA C.R.A. DE RIANXO "IRMÁNS ÍNSUA"

AULA VIRTUAL "A LUZADA" (Acceder como "Convidado")

Teléfonos para urxencias (de 09:00 a 14:00):  981863305 e 629650523

Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en educación primaria. Curso 2022-2023.

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2022/2023 (código de procedemento ED330B).

Prazo de presentación de solicitudes: do 19 de maio de 2022 ao 22 de xuño de 2022.

Solicitudes: deberemos presentar na sede do CRA en Asados debidamente cumprimentados o Anexo I e o Anexo II.

As solicitudes presentaranse no centro onde o alumno/a estea matriculado no vindeiro curso 2022-2023. Os nenos/as que marchan este ano deberana entregar nos centros receptores.

Téfefonos centros receptores  A.D.R. CASTELAO: 881 86 68 61

C.E.P BREA SEGADE: 881 86 70 46

Horario de presentación das solicitudes na sede do CRA de Rianxo (Asados): luns de 9:30- 10:50, martes de 12:30 - 14:00 h; xoves de 09:30 - 10:50 h e de 12:15 a 13:00 h; venres de 11:00 a 13:00 h.

Rogamos solicitedes cita previa por teléfono. No caso de que algunha familia non puidera vir entregar neste horario comunicádevos con

dirección. Teléfonos do centro: 981 86 33 05  //  629 65 05 23.

Modalidade de presentación de solicitudes:

• Por vía electrónica:

Mediante a aplicación informática "fondolibros"

• Por vía presencial, no centro:

Enlace ao documento: Anexo I e Anexo II

Dispoñeremos de solicitudes impresas dos Anexos I e II na sede do CRA por si algunha familia tivera dificultades para descargalos da web. Do mesmo xeito a partires da semana que ven tamén distribuiremos copias

das solicitudes polas escolas por si alguén as necesita, comunicádevos c@s titor@s d@s vos@s fill@s.

Máis información na seguinte ligazón

Letras Galegas 2022

PROCESO DE ADMISIÓN 2022-2023: ADMITIDOS

Dende o centro informamos que tod@s @s nen@s que presentaron solicitude de Admisión no CRA de Rianxo para o vindeiro curso 2022-2023, están tod@s admitid@s.

Ao longo do mes de xuño informaremos do proceso de formalización de matrícula e terá lugar unha reunión informativa para ás familias de novo ingreso.

O Equipo Directivo

Semana do Libro

Rematamos a Semana do Libro facendo actividades tan marabillosas como esta que fixeron os  nenos e nenas da escola de Cruceiro (5 anos). Unha vez lido o conto de "LUME" aprendemos un pouco máis a como xestionar os enfados. Como somos maiores para identificar e xestionar o mellor posible esta emoción tamén foron maiores para empregar instrumentos de adultos como os mistos.

VII XORNADAS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA RURAL

Comisión de Cultura e Normalización Lingüística da USC, da que forma parte Jesús Rodríguez Rodríguez (membro do equipo Stellae) presenta as VII Xornadas de Innovación Educativa Rural  que terán lugar o 19 de abril do 2022 nunha xornada de mañá e tarde, no Salón de actos da Facultade de Ciencias da Educación (Campus Vida)

Unhas xornadas que inclúen no seu programa proxectos, metodoloxías e recursos que xiran sobre a dinamización do rural como o  proxecto de especialización aulas multigrao cra de rianxo (coa participación do orientador do centro e o mestre de educación física); a  presentación do libro e experiencia: Cabreiros, 15 anos de Dinamización Comunitaria. Olladas e recursos interxeracionais no rural; ou a presentación e estrea do documental: O Empalme. Unha historia rural colectiva.

PROXECTO SOLIDARIO NA ESCOLA DE CAPELA

Aproveitando a Xornada no Polideportivo de Rianxo e a visita ao Museo do Mar os nenos e nenas da Escola de Capela xunto coas mestras fixeron a donación dos cartos recaudados a través  do proxecto solidario no que estuvieron trabajando. Así  pois os nenos e nenas decidiron destinar 400€ para a Palma a través  do Cabildo Insular da Palma e 205€ a os nenos e nenas de Ucrania a través de Cruz Vermella e Save the Children.