1ª XORNADA DE FORMACIÓN DO CLUB DE CIENCIA.

O pasado martes 19 de xaneiro tivo lugar no Local Social de Asados a primeira xornada de formación do Club de Ciencia. Estivo con nós José Manuel Viñas para falarnos de como abordar a ensinanza da ciencia nas aulas de infantil e de como adaptar o método científico a través de distintas experiencias:

Logo mostrounos un montón de experimentos que podemos facer nas aulas con todo o noso alumnado:

Grazas José Manuel, pasámolo moi ben e aprendimos un montón.

RESERVA DE PRAZA

O alumnado de 6º de Educación Infantil e 2º de Educación primaria que pretenda continuar os estudos de primaria nos centros de adscrición correspondentes, nestes casos:

- Quintáns, Rañó, Abuín e Pazo: o CEIP ADR Castelao (Rianxo).

- Cuvide, Cruceiro, Outeiro e Capela: o CEP Xosé María Brea Segade (Taragoña).

Deberán presentar no centro de orixe, é dicir no noso centro CRA de Rianxo, o modelo que se achega.

Anexo I - Reserva de praza (en galego)

Anexo I - Reserva de praza (en castelán)

Tamén se permitirá presentar a solicitude en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a sede electrónica, para o que precisará de Chave 365 ou certificado dixital.

Dentro da aplicación "admisionalumnado" hai instrucións para as familias que fagan a solicitude en rede. ENLACE ÁS INSTRUCIÓNS

O prazo é o seguinte: dende o 11 de xaneiro ata o día 8 de febreiro (inclusive).

Para entregar a documentación na sede do CRA de Rianxo (en Asados) é preciso solicitar cita previa no teléfono 629650523

O horario posible de entrega é o seguinte:

Luns: de 09:00 a 10:45 h

Martes: de 12:20 a 14:00 h

Mércores: de 09:00 a 14:00 h

Xoves: de 12:20 a 14:00 h

Venres: de 09:00 a 14:00 h

Proxecto RUSTIC - ERASMUS

Dende o CRA de Rianxo non paramos e sempre mirando cara o futuro.

Por iso, o 30 dedecembro de 2020, asistimos a unha reunión no Parlamento Galego xunto co deputado de Educación Ovidio Rodeiro

para presentar o noso proxecto de especialización sobre as Aulas Multigrado.

Podedes seguir toda a información relacionada con este proxecto nas redes sociais (clicando sobre elas):

VACACIÓNS DE NADAL

Este trimestre chegou ao seu fin.

Dende o CRA de Rianxo desexámosvos a todos e todas unhas FELICES FESTAS!!!

Vémonos á volta!, o día 8 de Xaneiro de 2021.