BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

Escola Rosalía de Castro. Cruceiro 4-5 anos

TARDES CON DANIEL

Hoxe a nosa biblioteca volve abrir as súas portas no seu horario habitual, ao redor das 17:00 h a profe Vero de Capela vainos contar Carabuñas.

Animádevos a participar

TARDES CON DANIEL

Hoxe pola tarde despois destas saborosas vacacións de Nadal o noso amigo Daniel volve convidarnos a pasar unha tarde divertida en compaña dos libros. A nosa biblioteca abre ás súas portas no seu horario habitual , e en torno ás cinco da tarde a profe Marién nos conta La gran fábrica da las palabras. Animádevos a participar

CONCENTRACIÓN CONTRA O ASASINATO DE DIANA QUER. LUNS 1 DE XANEIRO AS 13:00 DIANTE DA CASA DO CONCELLO

Fotografía de Diana tomada do Diario de Navarra.

Dende o C.R.A. de Rianxo chamamos a participar na concentración contra o asasinato de Diana Quer.

O concello de Rianxo e entidades sociais e políticas, fan  un chamamento a participar:

Concello de Rianxo

Mañán luns, 1 de xaneiro, á unha da tarde concentración silenciosa perante o Concello na Praza de Castelao en repulsa á violencia contra as mulleres, neste caso todo parece indicar a Diana, e en solidariedade coa familia.

Previamente a corporación de Rianxo celebrará unha sesión extraordinaria ás 12.30 h.

FESTIVAL "FESTEXANDO O NOSO PATRIMONIO"

Mañá mércores 20 de decembro levaremos a cabo o noso festival de Nadal no Auditorio Municipal de Rianxo. Os nosos pequenos e pequenas nos deleitarán con cancións e bailes homenaxeando o noso patrimonio cultural e popular. Todas as familias que nos queirades acompañar seredes moi ben recibidas. Contamos con vós para pasar este día tan espacial todos xuntos.

A hora de inicio será ás 10 de mañá e o remate sobre as 12:30 h.

O claustro de profesores do CRA de Rianxo e todos os nosos nenos e nenas desexámosvos un bo Nadal e un próspero aninovo. 2018

Moitos bicos para todos e todas.

Pesentación guía de lectura do concello

Hoxe pola tarde como se nos indica no cartaz terá lugar a presentación da guía de lectura do concello, en representación do CRA de Rianxo asistirá a aula de Pazo Primaria. Os nosos nenos recitarán poemas da obra "Poemar o mar" de Antonio García Teijeiro.

Animádevos a participar!

Imaxes da actividade

Tardes con Daniel

ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA IRMÁNS ÍNSUA DO CRA DE RIANXO

Alumnas da Facultade de Ciencias da Educación visitan o noso centro

Noemí Baleato Domínguez, Alba Rivas Carral, Natalia Carracedo Barros e Sheila Ceapón Abuin, alumnas da Facultade de Ciencias da Educación no Grao en Educación Primaria, visitan o noso centro.

Estas alumnas da Facultade de Ciencias da Educación na USC, está a realizar un traballo de investigación sobre os Colexios Rurais Agrupados dentro da Materia de Educación en Contextos Rurais.

É para o nos centro un privilexio telas recibido e poder colaborar na súa  investigación. Valoramos o seu interés polos Colexios Rurais Agrupados.

Desexamoslle moito éxito no seu traballo de investigación e na súa formación como mestras de Educación Primaria.

BENVIDO DE NOVO, DANIEL!

Este venres 24, o noso amigo Daniel tennos preparada unha saída á vila de Rianxo e pese a que desta vez non poderemos visitar canda el a biblioteca municipal, preparounos un roteiro polas rúas de Rianxo agasallándonos previamente co libro "Os bolechas: unha historia rianxeira!

E para aqueles nen@s que aínda non coñezan ao noso Daniel, aquí nos deixou a súa marabillosa presentación persoal!

Benvido de novo benquerido Daniel! Sorriso