BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

"Homenaxe á figura de Castelao". Escola de Cruceiro

ASEMBLEA ANPA IRMÁNS ÍNSUA

A presidenta da ANPA Irmáns Insua do noso centro, convoca Asemblea Xeral:

- Martes 19 de setembro

- 18:30 horas

- Sede do C.R.A. en Atalaia - Asados

- Asuntos: Cambio entidade bancaria e outros

En Rianxo a 18 de setembro de 2017

INICIO CURSO 2017-2018

BENVID@S AO NOVO CURSO

Venres  1 de setembro comezan as actividades do curso 2017-18

A presentación e inicio das actividades lectivas realizarase o luns 11 de setembro, en horario de 10:00 a 12:00 horas.

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS

As familias que necesiten comunicarse co centro antes do 11 de setembro poden facelo na sede do C.R.A. de Rianxo na Atalaia - Asados, entre as 10:00 e as 13:00, prégase chamar previamente ao teléfono 981 863305

ORGANIZACIÓN DO PROFESORADO, 1 SETEMBRO:

- Reunión xeral as 12:00 na sede do C.R.A. de Rianxo. As profesoras titoras deben antes pasar polas escolas.

- As profesoras e profesores de nova incorporación ao centro deben achegarse as 11:00 á sede do C.R.A. para realizar a toma de posesión

O EQUIPO DIRECTIVO

Listado dos vales concedidos para as axudas de libros de texto e material escolar

Están dispoñibles os vales correspondentes ao programa de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado de Primaria.

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 10, 11 e 12 de xullo entre as 11:00 e as 13:00.

Rianxo, 7 de xullo de 2017

O equipo directivo

XUNTANZA DE FIN DE CURSO

23 DE XUÑO - ESCOLA DE CAPELA

9:00 Saída das escolas

9:30 Saúdos e presentacións

9:45 Os Quinquilláns “Por que é salgada a auga do mar?”

10:45 Visita á exposición

Xogos, cedidos por ARENARIA

Obradoiros:

- Herbas de San Xoán, Noel Montero Outeiral

- Pompas de Xabón: Irene Ordóñez Rial

- Maquillaxes: Cristina Rey Fernández

- Globoflexia: Cristina Ordóñez Cespón

11:45 Merenda e xogo libre

12:30 Despedida

Tardes con Daniel

Este martes 20 de xuño a nosa biblioteca abre as súas portas por derradeira vez neste curso 2016- 21017, no seu horario habitual de 16:00- 18:00 horas.

A profe Vero de Abuín vainos contar "Non quero ser un polbo". Con este contacontos rematamos as actividades de biblioteca dos martes. Daniel deséxavos que pasedes un feliz verán lector e espera que o curso que ven sigades vindo todos os martes á nosa biblioteca para gozar de tardes estupendas na compaña dos libros.

Boas vacacións!

Xornada de limpeza de praias , Voz Natura 2017

O vindeiro venres 9 de xuño levaremos a cabo a Xornada de Limpeza de Praias Voz Natura 2017. Como levamos facendo dende fai xa varios cursos, desprazarémonos ata a praia de Tanxil en Rianxo. Realizaremos unha actividade de recollida de lixo no entorno para traballar a conciencia ecolóxica d@s nos@s nen@s e gozaremos tod@s xunt@s dun día de lecer con merenda, música e xogos populares. A actividade estará coordinada dende o centro, pero todos os familiares que desexedes acompañarnos poderedes achegarvos ata Tanxil.
            Sairemos en torno ás  10 da  mañá das nosas escolas e regresaremos ao redor das 13:30 horas.

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO 2017

O vindeiro mércores 31 de maio as escolas do CRA de Rianxo emprenderemos unha aventura de mar e terra. Na nosa excursión de fin de curso deste ano visitaremos a Illa de Cortegada, pertencente ao Parque Nacional das Illas Atlánticas. A organización das actividades que levaremos a cabo neste espazo natural está a cargo de Arenaria: gozaremos todos xuntos dun día de lecer ao aire libre aprenderemos moitas cousas do noso entorno marítimo e da riqueza da nosa ría. Saíremos as 9:00 da mañá das nosas escolas e voltaremos en torno das 18:30 da tarde.

XORNADA DE BIBLIOTECA 3º TRIMESTRE

Mañá mércores 24 de maio os nenos e nenas do CRA desprazarémonos ata Rianxo para desenvolver as actividades previstas para a  xornada de Biblioteca deste terceiro trimestre. Asistiremos a unha representación teatral a cargo de Títeres Babaluva que nos presenta o seu espectáculo "Tita" e remataremos a xornada cunha visita á Biblioteca Pública

TARDES CON DANIEL

Este martes Daniel volve a estar convosco! A nosa Biblioteca abre as suas portas en horario habitual de 16:00 a 18:00 horas.

A profe Tamara de Quintáns vainos contar "Periplo atlántico" e xa que acaban de pasar as letras..faremos unha particular homenaxe á nosa terra! Animádevos a participar desta tarde en compaña dos libros!