Romería de fin de curso

MERCORES 20 DE XUÑO

XUNTANZA DE FIN DE CURSO

CENTRO SOCIOCULTURAL DE ARAÑO

Teremos xogos de arqueoloxía, taller de olaría,

coñeceremos as herbas de san Xoan, debuxaremos un enorme Arco da Vella,

e podermos ver moitos traballos dos nenos e nenas das escolas

Non faltedes.

CARREIRA DAS LETRAS

O pasado mércores 16 de maio celebramos o Día das Letras Galegas no Campo de Maneiro (Taragoña) coa nosa tradicional carreira na que crianzas, familias, profesores e profesoras participaron activamente manifestando o seu apoio na defensa da lingua galega.

Foi unha xornada moi agradable na que tornamos a rivalidade e a competitividade por convivencia e unidade fronte a unha causa que nos preocupa como é a continua perda de galegofalantes. Levamos a cabo distintas actividades co obxectivo de enxalzar o valor do galego como símbolo de identidade propia e da riqueza cultural que posuímos os galegos e as galegas.

Logo de recibir a tódalas escolas comezamos coas carreiras baixo o lema "movémonos polo deporte e a cultura". Ademáis, este ano quixemos darlle un carácter solidario colaborando coa campaña "Gotas para Níxer" de UNICEF.

A continuación tivo lugar un acto no que os nenos de Primaria da escola do Pazo renderon unha homenaxe á escritora á que este ano se lle adica o Día das Letras Galegas: María Victoria Moreno.

Continuamos coa entrega de medallas e diplomas para dar paso a unha animada foliada na que bailamos e cantamos cantigas propias de Rianxo, como mostra do patrimonio musical da nosa vila, ó son dos instrumentos tradicionais interpretados por familiares, amigos e mestres do noso CRA.

Para rematar degustamos unha rica merenda que prepararon as familias.

Aquí tedes un vídeo onde se amosa o ben que o pasamos. Agardamos que vos guste!

"O NOSO PATRIMONIO" Proxecto de Voz Natura no curso 2018-19

Seguindo a liña do proxecto deste curso, dende Voz Natura propuxémoslle ás escolas que indagaran sobre o seu patrimonio, a súa cultura e as súas tradicións. Decatámonos de que moi preto das nosas escolas podemos atopar numerosas construccións arquitectónicas antigas que desempeñaban unha función esencial nunha determinada época.

Tamén observamos o rica que é a nosa cultura, chea de costumes e tradicións que se mantiveron presentes na nosa terra co paso do tempo grazas á transmisión interxeracional pero que, por mágoa, estanse perdendo nos nosos días. Por iso creemos que son un ben moi valioso que temos que coidar e protexer, para que perduren moitos anos máis.

Esta é unha mostra do traballo realizado en cada unha das escolas do C.R.A. sobre o noso patrimonio máis próximo.

O Concurso de dirección no C.R.A. de Rianxo

Por orde do 21 de marzo de 2018 convócase concurso de méritos para a selección e nomeamento da dirección nos centros docentes públicos. Entre os centros con vacantes figura o C.R.A. de Rianxo, ao ter cumplido a actual dirección catro anos de exercicio.

Achégase a seguinte documentación, relacionada co concurso

- Orde de 21 de marzo

- Proxectos de dirección presentados

- Constitución da comisión de selección

IMOS AO TEATRO!

O VINDEIRO SÁBADO 28 DE ABRIL A NOSA ANPA IRMÁNS INSUA CONVÍDANOS AO TEATRO. VEREMOS A OBRA MISTERIOS NO AUDITORIO MUNICIPAL DE RIANXO ÁS 12:00 DA MAÑÁ. CONTAMOS CON TODOS VÓS, ANÍMADEVOS A PARTICIPAR!

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO C.R.A. DE RIANXO _ADMISIÓN 2018/2019

ALUMNO/A ESCOLAS
Barbeito Dominguez, Olivia RAÑÓ
García Losada, Lola RAÑÓ

PIONEIRAS

Por segundo ano consecutivo o noso centro celebrou o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, adicándolle a Sesión de Biblioteca e Música do 2º trimestre. Se ben o ano pasado nos centrabamos na figura da muller científica, este ano adicamos a sesión ás mulleres pioneiras. Dentro das diversas actividades desta xornada, dende a nosa  ANPA Irmáns  Insua organizouse un obradoiro de pintura onde os nosos nenos e nenas deron forma ás figuras destas mulleres que abriron camiño. Como colofón a esta xornada tan especial mañá, no Auditorio Municipal de Rianxo, inaugúrase a exposición PIONEIRAS, onde se expoñen as pezas que crearon os nosos nenos e nenas. Dende o CRA  queremos dar as grazas a todas as persoas que fixeron isto posible  e invitamos a todo o mundo a que se pase polo auditorio a ver a exposición.

CONCERTO DIDÁCTICO NO AUDITORIO

Mañá as dez da mañá os nosos nenos e nenas asistirán ao concerto didáctico que ofrece a Escola de Música de Rianxo para os escolares do concello. Saíremos das nosas escolas ás 9:15 e voltaremos ao rematar o concerto continuando co noso horario habitual.

Soliditude de admisión curso 18-19

Dende hoxe ata o día 20 de marzo está aberto o prazo para realizar a solicitude de admisión de novos alumnos e alumnas  no noso centro.

Podedes recoller os impresos de solicitude nas Escolas do C.R.A., en Abuin, Rañó, Quintáns, Capela, Outeiro, Cruceiro, Cuvide ou Pazo e tamén na Sede do Centro en Atalaia Asados.

Tamén podedes realizar a solicitude de admisión no seguinte enlace da Consellería de Educación: Admisión curso 18-19

Para calquera dúbida ou consulta, dirixídevos á Escola na que desexades matricular a voso fillo ou filla, ou á sede.

Tamén podedes chamar ao 981863395

Ou enviar un e-mail a cra.rianxo@edu.xunta.es