Semana Do Libro

Entre o 19 ao 23 de Abril conmemoraremos a SEMANA DO LIBRO ; para iso na nosa biblioteca atoparedes novas propostas de lectura a maiores das actividades propostas nas distintas escolas.

DIA MUNDIAL DOS DEREITOS DO CONSUMIDOR

O vindeiro 15 de Marzo conmemoraremos o DIA MUNDIAL DOS DEREITOS DO CONSUMIDOR a través da adquisición de hábitos de consumo responsable, dando así continuidade ó traballo realizado no día a día de cada unha das nosas escolas.

DESIGNACIÓN NOMINAL DO PERSOAL QUE DEBE CUBRIR OS DISTINTOS SERVIZOS O DÍA 08-03-21

Seguindo o Decreto 38/2021, do 4 de marzo, polo que se ditan normas para garantir os servizos esenciais durante a folga convocada para o día 8 de marzo de 2021, a dirección do CRA de Rianxo anuncia a designación nominal do persoal que debe cubrir os distintos servizos o luns, día 8 de marzo de 2021 para así garantir a seguridade e a protección da saúde dos menores.

• Persoal de limpeza: todo o persoal de limpeza

• Membro do equipo directivo: María Vázquez de la Iglesia

• Persoal docente:

• Escola de Quintáns: Paula Iglesias Suárez.

• Escola de Rañó: Baltasar Figueiras Martínez.

• Escola de Abuín: Ana Alicia Castro Moares.

• Escola de Pazo: Raquel Ferreiro Mareque e Noelia Castiñeiras Seco.

• Escola de Capela: Verónica Triñanes Rial e María José Mansilla Romero.

• Escola de Outeiro: Laura Álvarez Barreiro.

• Escola de Cruceiro: María Teresa Lourenzo Outeiral e Carla Elisabet Morano Rodríguez.

• Escola de Cuvide: Lucía Hevia Trepat.

DIA INTERNACIONAL DA MULLER E SEMANA DA PRENSA

A Semana do 8 ao 12 de Marzo, entre outras actividades, dedicaremola ao Día Internacional da Muller e á Semana da Prensa.

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022

O día 01 de marzo de 2021 dará comezo o proceso de admisión de alumnado para o curso 2021-2022, establecéndose os seguintes prazos:

• Do 1 ao 22 de marzo de 2021: prazo de presentación de solicitudes de admisión (alumnado novo que pretenda vir ao CRA de Rianxo).

• Antes do 25 de abril de 2021: publicación de listaxes provisionais (admitidos e non admitidos).

• Antes do 15 de maio de 2021: publicación das listaxes definitivas (admitidos e non admitidos).

• Do 20 ao 30 de xuño de 2021: formalización de matrícula.

NON O DUBIDES E VÉN AO CRA DE RIANXO..... MÁIS QUE UNHA ESCOLA!

O alumnado que desexe matricularse no CRA de Rianxo presentará os seguintes documentos:

• Impreso de solicitude de admisión para novo alumnado ED650B (descargar aquí ou facilitado nas escolas do CRA).

• 3 fotos de carnet.

• Fotocopia do libro de familia ou DNI do alumno/a (se o ten).

• Certificado médico de vacinación e de non padecer ningunha enfermidade infectocontaxiosa.

• Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.

• Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, no seu caso.

PRAZO DE SOLICITUDES: do 1 ao 22 de marzo de 2021, na sede do CRA de Rianxo (en Asados), no seguinte horario:

Luns: de 09:30 a 10:30 h.

Martes de 12:15 a 14:00 h e de 16:00 a 18:00 h.

Mércores: de 09:30 a 14:00 h.

Xoves: de 09:30 a 10:30 h e de 12:30 a 14:00 h.

Venres: de 09:00 a 14:00 h.

Lembrar que se debe solicitar cita previa nos teléfonos: 629650523 ou 981863305, ou no enderezo: cra.rianxo@edu.xunta.gal

Máis información na seguinte ligazón de solicitude de admisión do alumnado

1ª XORNADA DE FORMACIÓN DO CLUB DE CIENCIA.

O pasado martes 19 de xaneiro tivo lugar no Local Social de Asados a primeira xornada de formación do Club de Ciencia. Estivo con nós José Manuel Viñas para falarnos de como abordar a ensinanza da ciencia nas aulas de infantil e de como adaptar o método científico a través de distintas experiencias:

Logo mostrounos un montón de experimentos que podemos facer nas aulas con todo o noso alumnado:

Grazas José Manuel, pasámolo moi ben e aprendimos un montón.