Escola de Cruceiro

PATIAMARELAS DE SÁLVORA

NA ILLA DE SÁLVORA VIVEN CERCA DE 6000 PARELLAS REPRODUTORAS DE GAIVOTA PATIAMARELA.
A SÚA ÉPOCA DE CRÍA VAI DENDE ABRIL A PRIMEIROS DE AGOSTO. HABITUALMENTE POÑEN 2 OU 3 OVOS EN NIÑOS QUE FAN NO CHAN.  O MACHO E A FEMIA INTERCÁMBIANSE PARA CHOCAR OS OVOS E ALIMENTAR ÁS CRIAS.

NA VISITA A SÁLVORA TEMOS QUE LEMBRAR QUE ESE É O SEU MEDIO, O SEU ECOSISTEMA E HÁBITAT.
E RESPECTALAS SEMPRE, PERO MÁIS AÍNDA NO PERÍODO DE REPRODUCIÓN, CANDO DEFENDEN CON CELO AS SÚAS CRÍAS.

DE PASEO

UN BICHIÑO PEQUERRECHIÑO PASEA POLA FOLLA DA PLANTA DOS CARTOS QUE OBSERVAMOS CO MICROSCOPIO DA AULA.
O PASEANTE É UN INSECTO, SERÁ UN PULGÓN?

AVES

AMANCIO VEU Á ESCOLA A EXPLICARNOS A PEQUES E MAIORES CARACTERÍSTICAS E CURIOSIDADES DAS AVES.
NUNCA VIÑERA A VERNOS PERO XA ERA O NOSO AMIGO PORQUE, ENTRE OUTRAS, COMPARTIRA CON NÓS AS IMAXES DO PARRULO MANDARÍN QUE A FINAIS DO INVERNO ANDABA A BAÑARSE POR RIANXO,

GRAZAS, AMANCIO !

VIDA QUEIMADA

TANTA VIDA QUEIMADA!

POBRE VIDA, POBRES NÓS!

GANDHI E OS ANIMAIS

"A GRANDEZA DUN LUGAR PÓDESE MEDIR POLA FORMA EN QUE TRATA AOS SEUS ANIMAIS"
Mahatma Gandhi.

AS POMBAS E A PAZ

A IMAXE DUNHA POMBA BRANCA CUN RAMIÑO DE OLIVEIRA NO PETEIRO É UN DOS SÍMBOLOS DA PAZ MÁIS RECOÑECIDOS EN TODO O MUNDO.

O PINTOR PABLO PICASSO AXUDOU A POPULARIZAR ESTA REPRESENTACIÓN COS SEUS DESEÑOS DE POMBAS DA PAZ, PERO A ORIXE DESTA IMAXE PROCEDE DO RELATO DUNHA GRANDÍSIMA CHUVASCADA, RELATO QUE, CON DISTINTAS VARIACIÓNS, FORMA PARTE DE MOITAS CULTURAS DO MUNDO ANTIGO.
NA LENDA QUE CHEGOU ATA NÓS, A POMBIÑA ACADA UN PROTAGONISMO ESPECIAL AO SER QUEN PORTA NO SEU PETEIRO UN SINAL MOI AGARDADO.

DRAGÓN DA PAZ

HAI MOITO TEMPO, OS HABITANTES DOS POBOS DA CHINA, QUE VIVÍAN BAIXO A PROTECCIÓN DE DIFERENTES ANIMAIS, PELEXABAN TAMÉN NO SEU NOME.
AS CRIANZAS, PARA ACABAR COAS GUERRAS ENTRE AS TRIBOS, TOMARON O CORPO DA ASTUTA SERPE, AS ESCAMAS DO ESCINTILANTE PEIXE, A CABEZA DO VELOZ CABALO, OS CORNOS DO FORTE BÚFALO E AS PATAS DO PAXARO LIBRE, E
CREARON O DRAGÓN .
E A PARTIR DO SEU NACEMENTO,  O DRAGÓN FOI RECOÑECIDO EN ASIA COMO O SÍMBOLO DA PAZ.

" O nacemento do dragón"
Ed. Kalandraka

LEÓNS CON MELENA

MOITO GOSTAMOS DAS GRANDES  E PELUDAS MELENAS DOS LEÓNS.
E MOITO APRENDEMOS DELAS!

OS LEÓNS SON OS ÚNICOS FELINOS QUE TEÑEN MELENA E SÁBENA EMPREGAR MOI BEN: CON ELA APARENTAN SER MÁIS GRANDES E ASÍ PODEN IMPRESIONAR A MACHOS E FEMIAS.
CON ELA PROTEXEN  A CABEZA, O PEITO E PARTE DAS COSTAS DOS ZARPAZOS OU MORDEDURAS QUE POIDAN RECIBIR.

PERO, NESTAS GUEDELLAS FELINAS TAMÉN HAI DIVERSIDADE : NA SÚA ADAPTACIÓN AO HÁBITAT OS LEÓNS MACHO DE KENIA DEIXARON DE TER MELENA E OS ÚNICOS LEÓNS QUE AÍNDA VIVEN EN ÁSIA, NOS BOSQUES DA INDIA, TÉÑENA PERO MOI CURTA.

E SI, TÉÑENSE OBSERVADO ALGUNHAS LEONAS DE FERMOSAS MELENAS.