Clube de Ciencia Nautilus

Conxunto de recursos relacionados co Clube de Ciencia.

CIENCIA NA ESCOLA 23-24: NOVOS DOSSIERS DE EXPERIMENTOS

A través dun enlace e en documento adxunto pdf mandamos dous dossiers con diversos experimentos científicos para levar a cabo nas nosas escolas. Son experimentos que podemos adaptar á idade do noso alumnado, e que tamén podedes facer dende a casa. Animádevos. Esperamos que os atopedes interesantes!

Un bico grande para todos e todas.

Podedes acceder directamente aos dossiers clicando a continuación:

FICHERO DE EXPERIMENTOS

LIBRO DE EXPERIMENTOS

CIENCIA NA ESCOLA 23-24: "ECLIPSES NA ESCOLA DE RAÑÓ"

@s nos@s compañeir@s da escola de Rañó estiveron investigando sobre as eclipses. Descubriron que era unha eclipse, os tipos de eclipse (de Sol e de Lúa), cando se producen, que é o que ocorre e en que partes do mundo se poden ver cando suceden. Para finalizar apagaron as luces e fixeron unhas simulacións utlilizando un globo terráqueo e unha linterna:

A verdade é que crearon o seu propio eclipse dentro da aula! Noraboa compañeir@s. Ata a próxima!

5ª SESIÓN DO CLUB DE CIENCIA 23-24: "UN POUCO DE INTELIXENCIA... ARTIFICIAL"

Esta semana no club de ciencia traballamos coa IA, a intelixencia artificial:

Falamos a cerca de que é iso da IA ou da realidade aumentada. A través de tablets e apps investigamos como funciona, e xogamos con ela!

Aprendimos un montón de cousas e pasámolo xenial! Ata a próxima!

4º SESIÓN DO CLUB DE CIENCIA: "CONSTRUIMOS"

Nesta sesión do club de ciencia puxemos a proba a nosa imaxinación construindo formas e respondendo aos retos que nos propoñía David dando renda solta a nosa creatividade.

A verdade é que fixemos cousas moi chulas!

3ª SESIÓN DO CLUB DE CIENCIA 23-24: "ESTUDO DE RASTROS DE ANIMAIS"

Cando imos ao monte ou á praia, as veces non podemos ver os animais que viven alí, pero si que atopamos os seus rastros. Nesta sesión do club de ciencia aprendemos a identificalos e a coñecer máis da nosa contorna natural.

Pasámolo moi ben e aprendemos un montón. Ata a próxima!

CIENCIA NA ESCOLA: "MALETA CIENTÍFICA VIAXEIRA 2023-2024"

Este curso ao igual que nos cursos anteriores empezou a rotar polas nosas escolas a maleta científica viaxiera 2023-2024 do Club de Ciencia. A maleta proporciónanos libros, materiais e utensilios para implementar a experimentación científica nas nosas aulas. A maleta vai acompañada dunha libreta onde podemos deixar recollidas á nosas experiencias.

CIENCIA NA ESCOLA 23-24: "A FORMACIÓN DO NOSO PLANETA E OS VOLCÁNS NA ESCOLA DE RAÑÓ"

Este curso estamos traballando nas nosas escolas o PDI "A Orixe", @s nos@s compañeir@s da Escola de Rañó investigaron a cerca da formación do noso planeta e descubriron moitas cousas, entre elas a importancia da actividade volcánica nas primeiras etapas da Terra. Por iso decidiron investigar un pouco máis sobre o que é un volcán e o seu funcionamento. Para rematar fixeron o seguinte experimento:

Xenial compañeir@s, xa sodes uns verdadeir@s vulcanólog@s. Ata a próxima!

CIENCIA NA ESCOLA 23-24: "OS MOVEMENTOS DA TERRA E AS ESTACIÓNS NA ESCOLA DE CAPELA".

@s nos@s compañeir@s da Escola de Capela estiveron investigando sobre a formación  do universo e do noso sistema solar. Fixeron diversos traballos entre eles un panel que recolle as catro estacións en base aos movementos da Terra de translación e rotación.

A verdade e que lle quedou moi chulo!

Noraboa compañeir@s! Ata a próxima.

CIENCIA NA ESCOLA 23-24: "O BIG BANG NA ESCOLA DE RAÑÓ"

@s nos@s compañeir@s da escola de Rañó descubriron como se formou o universo e decidiron plasmalo a través dun experimento. Realizaron o seu propio "Big Bang" e este foi o resultado:

Bravo compañeir@s!

Ata a próxima!

2ª SESIÓN DO CLUB DE CIENCIA 23-24: "ENTRE PEIXES ANDA O XOGO"

Nesta 2ª sesión do club de ciencia falamos da historia da vida no noso planeta.

Descubrimos que ao longo da historia, houbo diferentes pasos importantes na nosa evolución. Sempre se fala dos monos, pero un paso vital para nós foi o primeiro vertebrado no planeta, que non foi un animal terrestre senón mariño! Falamos e piudemos ver como eran estes artistas da evolución e da adaptación.

Aprendemos moito e pasámolo moi ben. Ata a próxima!