Clube de Ciencia Nautilus

Conxunto de recursos relacionados co Clube de Ciencia.

24ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: EXPLORADORES DO RÍO TÉ

Esta semana no noso club de ciencia, aproveitando o bo tempo, realizamos unha andaina ata o río Té. Convertémonos en explorador@s por un día, levamos con nós lupas e microscopios de campo e tamén unha pequena guía de insectos e de outros animais que podíamos atopar polo camiño. Fomos observando o entorno e fixándonos moi ben no que nos atopabamos e falamos de curiosidades:

Observamos un montón de animais: babosas, cempés, bolboretas, vacas marróns coa cara branca, zapateiros, libélulas, abellas.... e tamén puidemos observar moitas flores, xa que nesta época as prantas están en plena floración. Tamén puidemos comprobar a temperatura da auga do río que estaba bastante fresquiña. Foi unha saída estupenda, e aínda que a facemos todos os anos, nunca nos cansamos porque sempre aprendemos cousas novas e o pasamos de marabilla!

23ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: RETOS MATEMÁTICOS

Esta semana no noso club de ciencia enfrontámonos a diversos retos. Tivemos que valernos do noso inxenio para buscar as solucións e resolver!

Traballamos desafíos de lóxica, habilidade, matemáticas.... Algúns eran bastante complicados pero conseguimos darlle solución a todos! Aprendemos das  nosas equivocacións e formulamos hipóteses para logo aplicar na resolución.

Unha tarde de mates moi divertida! Ata a próxima!

22ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: OVOS E SAL

Na sesión de club de ciencia desta semana traballamos con ovos de galiña. Fixemos varios experimentos para comprobar a dureza dos ovos.

Logo escachamos un ovo para coñecer as súas partes, falamos da casca, da clara, da xema, de que están compostos, que son..... E para rematar traballamos tamén con sal para ver a flotabilidade dos elementos, xa que cando se sumerxe algo en auga con sal, ésta favorece a flotación.

Pasámolo moi ben e aprendemos un montón de cousas! Ata a próxima!

21ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: AUGA, AIRE E LUME

Na sesión desta semana do noso club de ciencia fixemos varios experimentos en relación a tres grandes elementos: a auga, o aire e o lume. Aprendimos un montón de cousas e pasámolo xenial!

David presentounos distintas propostas de experimentos, sobre os que primeiro tiñamos que elaborar a nosa hipótese e logo comprobar o que pasaba. E aínda que algúns dos resultados parecían maxia ou cousa de meigas, David foinos explicando que todo ten unha base científica.

Pero aínda que David e María non deixan de repetirnos que os experimentos que facemos non teñen nada de máxicos, nós onte puidemos ver a maxia da ciencia.

CIENCIA NA ESCOLA: BOTÁNICOS NA ESCOLA DE PAZO

@S nos@s compañeir@s da Escola de Pazo convertíronse en botánicos realizando unha plantación na escola. Primeiro prepararon a terra con auga e con nutrientes para a continuación sementar as plantas deixando ben cuberta a raíz. Sorte compañeiros que teñades unha boa colleita!

20ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: SENTIMOS

Esta sesión do club de ciencia foi de carácter sensorial. María e David trouxéronnos diferentes materiais cos que experimentamos a través do tacto: experimentamos con estes materiais para ver como se desenvolvían. Tocamos diferentes tipos de area kinética e ata tiñamos scornabots! Por último xogamos a adiviñar o material a través do tacto sin velo. Pasámolo xenial! E aprendemos un montón!

!

19ª SESIÓN CLUB DE CIENCIA 21-22: PEIXES CARTILAXINOSOS, O TIBURÓN

Esta sesión do club de ciencia adicámola aos peixes cartilaxinosos. O peixe cartilaxinoso que nos encanta a todos e todas é o tiburón. Puidemos observar un tiburón de verdade, e estivemos falando das súas características, pero tamén falamos doutros peixes cartilaxionosos. Estivemos vendo as diferencias entre o tiburón, a manta e a raia.Debuxamos tiburóns e mantas, e aprendimos sobre os dentes dos tiburóns chegando a facer un molde da dentadura.

CIENCIA NA ESCOLA: EXPERIMENTANDO COA AUGA NA ESCOLA DE CAPELA

@s nos@s compañeir@s da Escola de Capela estiveron aprendendo un montón a través de diversos experimentos con auga. Algúns destes experimentos veñen recollidos no dossier que presentamos e outros parten da formación deste curso. Para o Equipo de Club de Ciencia é unha enorme satisfacción poder observar como as nosas propostas e o que imos aprendendo se leva ás aulas para compartir co noso alumnado. Moitas grazas compañeir@s!

CIENCIA NA ESCOLA: MALETA VIAXEIRA NA ESCOLA ROSALÍA DE CASTRO.

@s nos@s compañeir@s da Escola de Rosalía de Castro queren compartir con todos nós estas  fotografías onde están empregando algúns dos materiais da maleta científica viaxeira. Grazas compañeir@s. Esperamos que lle saquedes proveito e que aprendades un montón.

CIENCIA NA ESCOLA: COÑECENDO O REINO ANIMAL NA AULA DE CAPELA PRIMARIA

Os nos@s compañeir@s da aula de Capela Primaria queren ser expertos no que se refire ao Reino Animal polo que estudaron as principais características dos animais  e fixeron unha clasificación segundo diversos aspectos: vertebrados e invertebrados, domésticos e salvaxes, carnívoros, herbívoros ou omnívoros, terrestres, acuáticos e anfibios.....

Utilizando fotografías, cunchas , plumas... e reproduccións en plástico dos distintos animais foron facendo a súa clasificación: moluscos, aves, mamíferos, peixes, reptís, insectos.... Noraboa compañeir@s, gran traballo!