Escola de Rañó

As familias na Escola. Charla sobre adestramento de cans

Este pasado venres puidemos desfrutar na escola de Rañó dunha sesión práctica sobre o adestramento de cans.

A charla foi impartida por Loli, a nai do noso alumno Miguel, e ademais de ensinarnos técnicas de adestramento transmitiunos o valor do amor aos animais.

Os nenos e nenas puideron poñer en práctica, en primeira persoa, algunha destas técnicas.

Esta actividade enmárcase dentro da programación charlas na que as familias dos alumnos e alumnas son os protagonistas.

Pescas e mariñeiros en Rañó

NA ESCOLA DE RAÑÓ INTERESANOS O MAR

No marco do proxecto "Patrimonio material"

hoxe vestímonos de mariñeiros e pescas

O pai de Pablo, Santi, cedeunos

algunhas artes de pesca

(nasa, jancha ...)

pois eliximos as artes de pesca

como tema

para o noso calendario

Pablo, moi vinculado ao muno do mar,

explicounos cada unha das artes,

que eran,

como se utilizaban,

e que se pescaba con cada unha delas.

Os pais de Pablo, Santi e  Pili,

comprometeronse  a darnos

unha charla que nos premita afondar mais

no mundo do mar.

PARABÉNS DAMIÁN!

Unha vez máis tocou festexar! Nesta ocasión foi Damián quen cumpreu 5 anos. Parabéns!

Pintamos con Irene

Un antes e un despois do traballo realizado na nosa escola por Irene, nen@s e familias. Foi unha gran actividade con un resultado inmellorable!!

DÍA MUNDIAL DA SAÚDE

No día mundial da saúde nada mellor que un rico zume de laranxa do laranxeiro da escola de Rañó para manternos sans.

O casco de ouro de Leiro

Esta é unha historia ben fermosa, coma moitas outras, só que aconteceu na nosa aldea e é protagonizada por un veciño noso, o señor José María Vicente. Quizais é por isto polo que nos gustou tanto investigar sobre ela.

Con moito cariño e dedicación realizamos os agasallos para o homenaxeado e aprendemos un montón de curiosidades sobre o casco de ouro de Leiro.