Arte mariño

Hi xa moito tempo, no Xapón cando os mariñeiros chegaban á terra, facían debuxos dos peixes que levaban para que a xente pudera compralos.

No Clube de Ciencia, tamén fixemos debuxos de animais mariños. Vede como os fixemos e a ver se vos gustan.

Collemos cunhas, langostinos, xoubiñas E pintámolos con tinta de calamar diluida nun pouco de auga
Procuramos pintar todo e procuramos que as cunhas ou peixes non queden moi enchoupados de auga Xa pintados colocamos papel poroso enrriba do peixe que temos pintado coa tinta do calamar
Facemolo tamén con moito coidado Axudámonos eh ...
Xa comezan a sair os debuxos. Tamén os podemos chamar gravados. A que vos gusta esta arte xaponesa?
Con coidado e axudándonos Aí está o grabado dun langostino.

Experimentamos coas cousas

Como podemos facer unha torre moi alta sen que nos caia? Podemos pasar auga dun vaso a outro cunha palliña? Como se fan a pompas de xabón? Sabedes quen é Leonardo da Vinci, pois inventou unha ponte que se construir con troncos sen necesidade de atalos, nin pegalos nin, poñerlle clavos, como o conseguiría.

No clube de ciencia os nenos e nenas do C.R.A. intentarono, a ver se o conseguiron?

Na base so pode ter unha ficha, non se poden subir nin ás cadeiras nin ás mesas  Conseguirán facer a ponte cos pauciños, sen atalos nin pegalos ?

Como podemos pasar a auga da pipeta ao vaso coa palliña?  Moi importante, se nos axudamos resolvemos mellor.

Como facer a pompa?  Saiu

Unha torre distinta que mantén o equilibrio  Está tentando soplar, para qué?

As cores e a química

Que á a cor vermella e a cor marrón?, como se consiguen as cores?

Imos investigar, que pasará nun papel coloreado se o humedecemos?

Como podemos humedecer un papel sen mollalo?

Imos ver

Con papel facemos un churriño

Pintamos unha folla co rotula, facemos un furado no medio e poñemos u churriño de papel que temos preparado

E colocamos o papel e co seu churriño nun vaso con auga. A folla pintada non pode tocar a auga  Que está a ocorrer agora?
 A cor expandiuse polo papel e o punto de cor fíxose moi grande.  Que ocurriu? que lle pasou a cor?
 Hai que pensar  Investigar e experimentar é moi divertido e se o facemos coas nosas compañeiras, mais divertido aínda.

FAUNA MARIÑA

Na sesión do día 7 de Febreiro falamos do mundo mariño. Coñecemos e descubrimos cousas fantásticas dos animais que viven no mar.

Coñecedes todas as cunchas que aparecen aí, de que animais son? Que ten Almudena na man?
E agora, que será? Que escoitará Alberte?
Que tentará escoitar Diego, achegando as mans á orella? Que é eso que miran Lois, Paula e Hugo?
Oh, será suave, rascará? Coñecedes estas cunchas?
Vaelria e Pepe, estan pintados, porque será? E esto que suxeta Pablo, que é?
Outra cuncha Escoitarán ou estaran a durmir?
Que estará a explicar Sergio? Máis disfraces, sabedes quenes son?

Chega o entroido

Xa anda o entroido polas escolas do C.R.A.. Aquí tedes algunhas imaxes, recollidas nas escolas de Outeiro e Cruceiro.

Maxia ou ciencia

CIENCIA OU MAXIA

Mercores 31 de xaneiro

Hoxe  comezaron as actividades do Clube de Ciencia Nautilus. Despois da visita de David e de María polas escolas do C.R.A. a semana pasada, hoxe comezamos a experimentar no Clube. Están inscritas no Clube 34 nenas e nenos, polo que María e Tobías lle explicaron ás familias que para que o Clube sexa auténticamente científico hai que facer dous grupos, pois tantos nenos e nenas non poden traballar ben no laboratorio.

Hoxe fixemos experimentos científicos que semellaban maxia, foron increibles, aquí podedes ver algunhas fotos e mirar vos se son cousas de ciencia ou de maxia:

IMAXES DE CIENCIA OU DE MAXIA

QUE EXPERIMENTO FOI MAIS SORPRENDENTE?
Un experimento con xeo seco, así se chamaba? David será capaz de encender a vela a distancia?
Rebotará mais o balón ou a pelota? Dentro do tubo hai levaduras. Que son? Porque sube o que hai dentro do tubo??
Porque non caerá o bote de refresco? Quimarase a man de David? e que pasará se achegamos o globo ao lume?
Que lle pasaba aos tubiños de papel cando ardían. Seguirá medrando a burburulla aínda?

Un día en Rianxo

O venres 15 de Decembro fomos visitar Rianxo.

Fixemos un Paseo Roteiro-Lúdico polas rúas mais vellas de Rianxo e ás 12:00 v fomos ao Auditorio ver un Teatro de Sombras.

PASEAMOS POR RIANXO CON JANO E PILI

CHUQUIÑO VIAXA POLO MUNDO

Presentacion da Guía de lectura

Nenos e nenas da Escola de Pazo participan no acto de presentación da Guía de Lectura que se celebrou o día 15 de decembro no Auditorio de Rianxo..

No acto participaron os Colexios Brea Segade, Ana María Diéguez e  Castelao ademais do noso Centro e a Biblioteca Municpal de Rianxo.

Os alumnos e alumnas do C.R.A. de Rianxo recitaron poemas de Antonio García Teijeiro

Un contacontos especial

O martes 5 de decembro tivemos un contacontos moi especial. Iria, que foi alumna no C.R.A. realizou a sesión de contacontos coa axuda de María a nosa profesora da Escola  Outeiro.

Aos nenos e ás nenas encantoulles o conto e a sesión de Biblioteca.

Moitas gracias Iria e María.

Encantounos o conto e a sesión de Iria e de María

As familias na Escola. Charla sobre adestramento de cans

Este pasado venres puidemos desfrutar na escola de Rañó dunha sesión práctica sobre o adestramento de cans.

A charla foi impartida por Loli, a nai do noso alumno Miguel, e ademais de ensinarnos técnicas de adestramento transmitiunos o valor do amor aos animais.

Os nenos e nenas puideron poñer en práctica, en primeira persoa, algunha destas técnicas.

Esta actividade enmárcase dentro da programación charlas na que as familias dos alumnos e alumnas son os protagonistas.