PORTAS ABERTAS

MARTES 19 DE FEBREIRO, DE 16 A 17 HORAS, PORTAS ABERTAS NAS ESCOLAS DO CRA PARA TODAS AQUELAS FAMILIAS QUE QUEIRAN COÑECER AS SÚAS AULAS.

VEN COMIGO

EN POUCO TEMPO DARÁ COMEZO O PERIODO DE RESERVA DE PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO. AQUÍ VOS QUEDA A ESENCIA DAS NOSAS ESCOLAS REFLEXADA NUN LIPDUB FEITO CON MOITO AMOR!

VINDE CON NÓS AO CRA DE RIANXO!

FONDO LIBROS - Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

No enlace que se achega, pode consultarse a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluidas  para a solicitude de libros te texto e material escolar.

A listaxe en formato .pdf, ordena aos alumnos e alumnas por curso e por apelidos e indica o estado da solicitude e a admisión ou a exclusión da solicitude de axuda. No caso de exclusión indícase o motivo da exclusión.

Enlace para a descarga do documento

Poden  formularse  alegacións as causas de exclusión na sede do C.R.A. ata o venres día 13 de xullo.

Horario de atención: todos os días entre as 11:00 e as 13:00 horas ata o día 13 de xullo.

No caso de dificultades parar presentar alegacións neste horario, prégase chamar ao 981863305 ou ao 620635295.

POdedes consultar a Orde que regula o procedemento para participar no Fondo Libros no seguinte enlace:

Orde de 9 de maio de 2018, que regula  a participación no Fondo Libros

A dirección do centro

POR UN CENTRO DE DÍA

HAI VECIÑAS E VECIÑOS DE RIANXO QUE LEVAN MÁIS DE 100 DÍAS RECLAMANDO UN CENTRO DE DÍA NO POBO.  SON MAIORES E TEÑEN TODA A FORZA QUE DÁ A VIDA.
HAI UNS DÍAS VIÑERON Á ESCOLA.  CONTÁRONNOS COMO ORGANIZAN O SEU DÍA A DÍA PARA ACADAR O SEU OBXECTIVO.

FALÁRONNOS COMO LLE FALAN OS AVÓS E AVOAS ÁS SÚAS CRIANZAS, E NÓS ESCOITÁMOLOS COMA SE LLE ESCOITA ÁS PERSOAS QUE MERECEN RESPECTO, CARIÑO E ADMIRACIÓN.

Aula de 4 e 5 anos

O C.R.A. de Rianxo preseleccionado na convocatoria de Clubes de Ciencia

O CLUBE DE CIENCIA NAUTILUS

O C.R.A. de Rianxo foi preseleccionado pola

Consellería de Educación para participar na convocatoria

do programa de innovación educativa "Club de Ciencia".

O C.R.A. de Rianxo presentou o proxecto

"Clube de Ciencia Nautilus", no que se prevé

a realización dos seguintes talleres:

A Maxia da Ciencia

Fauna Mariña

Mundo é química

Fovivos, a historia do Planeta

Investigando o corpo humano

O proxecto Clube de Ciencia Nautilus pretende animar

a curiosidade científica dos nosos alumnos e alumnas,

nunhas idades nas que a curiosidade invade os seus intereses.

O proxecto busca formar nos nenos e nas nenas

hábitos de coñecemento a través

da investigación e da exploración

FELICES LETRAS GALEGAS DE 2017!

DENDE O CRA DE RIANXO DESEXÁMOSVOS UN FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS DE 2017!

SE PICADES NA IMAXE ACCEDEREDES Á NOSA HOMENAXE A CARLOS CASARES. A NOSA PARTICULAR VERSIÓN DA GALIÑA AZUL!

DISFRUTÁDEA E QUE VIVAN AS NOSAS LETRAS!

O proceso de admisión

PRAZO DE PRESENTACIÓN:  Do 1 ao 20 de Marzo.

LUGAR DE PRESENTACIÓN: Na sede do Centro, en Atalaia Asados, (antigas escolas de Asados).

HORARIO DE ATENCIÓN:De luns a venres entre as 9:00 e as 14:00. Os martes de 16:00 a 18:00

DOCUMENTACIÓN:

1.- Solicitude de Admisión asinada polo pai e pola nai

2.- Fotocopia do libro de familia, partida de nacemento ou documento de identidade do alumno/a, (traer orixinais para cotexar).

3.- Certificado de empadroamento municipal.

4.- Calquera outra que se requira.

Só se pode presentar unha solicitude por alumno/a. No caso de optar a máis dun centro, a solicitude presentarase no centro ao que se opta en primeiro lugar, indicando por orde de preferencia os outros centros aos que se opta.

A solicitude tamén se pode presentar en formato electrónico en: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

MAIS INFORMACIÓN EN:

Tfno: 981863305. Correo: cra.rianxo@edu.xunta.es, ou en: http://www.edu.xunta.gal/centros/crarianxo/

MATRICÚLATE NO C.R.A. DE RIANXO

Por que matricular ao meu fillo ou filla nunha escola do C.R.A. de Rianxo? Fálannos as familias.

O proceso de admisión, prazos e normas.

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2016

O VINDEIRO MARTES 29 DE NOVEMBRO TERÁN LUGAR AS VOTACIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR. ÁS FAMILIAS PODERÁN ESCOLLER AOS SEUS REPRESENTANTES NA MESA ELECTORAL QUE SE CONSTITUIRÁ NA BIBLIOTECA DA SEDE DE ASADOS EN HORARIO DE 9:00-18:00 H.

DITA MESA SERÁ  CONSTITUIDA O MESMO DÍA, EN ACTO PÚBLICO ÁS 8:45 H. PARA MÁIS INFORMACIÓN ADXUNTAMOS O SEGUINTE DOCUMENTO ONDE SE RECOLLE TODO O PROCESO. ANTE CALQUERA DÚBIDA FALADE CO TITOR OU TITORA DOS VOSOS FILLOS E FILLAS.

CONMEMORACIÓN DA DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS

O VINDEIRO MARTES 22 DE NOVEMBRO NA NOSA BIBLIOTECA DE AMIGOS E AMIGAS DE DANIEL LEVAREMOS A CABO DIVERSAS ACTIVIDADES IMPULSADAS POLA ANPA DO NOSO COLE, PARA CONMEMORAR A DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS, APROBADA POLA ONU O 20 DE NOVEMBRO DE 1959.

ESPERÁMOSVOS A PARTIRES DAS 16:00 H

AS ACTIVIDADES ESTÁN PLANTEXADAS TANTO PARA GOCE DOS NENOS COMO DAS SÚAS FAMILIAS

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR