O proceso de admisión

PRAZO DE PRESENTACIÓN:  Do 1 ao 20 de Marzo.

LUGAR DE PRESENTACIÓN: Na sede do Centro, en Atalaia Asados, (antigas escolas de Asados).

HORARIO DE ATENCIÓN:De luns a venres entre as 9:00 e as 14:00. Os martes de 16:00 a 18:00

DOCUMENTACIÓN:

1.- Solicitude de Admisión asinada polo pai e pola nai

2.- Fotocopia do libro de familia, partida de nacemento ou documento de identidade do alumno/a, (traer orixinais para cotexar).

3.- Certificado de empadroamento municipal.

4.- Calquera outra que se requira.

Só se pode presentar unha solicitude por alumno/a. No caso de optar a máis dun centro, a solicitude presentarase no centro ao que se opta en primeiro lugar, indicando por orde de preferencia os outros centros aos que se opta.

A solicitude tamén se pode presentar en formato electrónico en: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

MAIS INFORMACIÓN EN:

Tfno: 981863305. Correo: cra.rianxo@edu.xunta.es, ou en: http://www.edu.xunta.gal/centros/crarianxo/

MATRICÚLATE NO C.R.A. DE RIANXO

Por que matricular ao meu fillo ou filla nunha escola do C.R.A. de Rianxo? Fálannos as familias.

O proceso de admisión, prazos e normas.

CONMEMORACIÓN DA DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS

O VINDEIRO MARTES 22 DE NOVEMBRO NA NOSA BIBLIOTECA DE AMIGOS E AMIGAS DE DANIEL LEVAREMOS A CABO DIVERSAS ACTIVIDADES IMPULSADAS POLA ANPA DO NOSO COLE, PARA CONMEMORAR A DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS, APROBADA POLA ONU O 20 DE NOVEMBRO DE 1959.

ESPERÁMOSVOS A PARTIRES DAS 16:00 H

AS ACTIVIDADES ESTÁN PLANTEXADAS TANTO PARA GOCE DOS NENOS COMO DAS SÚAS FAMILIAS

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR

TARDES CON DANIEL

O VINDEIRO MARTES 8 DE NOVEMBRO, A BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL ABRE DE NOVO AS SÚAS PORTAS PARA TODOS VÓS, DENDE AS CATRO ATA AS SEIS DA TARDE.

ÁS 17H, SOL E MARÍA CONTAN..."O SEÑOR MAGO E A FOLLA".

AGARDÁMOSVOS PARA PASAR UNHA TARDE DE OUTONO TOD@S XUNT@S!

A NOSA BIBLIOTECA ABRE AS SÚAS PORTAS!!!

DANIEL ESTÁ DE VOLTA!

O VINDEIRO MARTES 4 DE OUTUBRO, Á BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL ABRE DE NOVO AS SÚAS PORTAS PARA TODOS VÓS, DENDE AS CATRO ATA AS SEIS DA TARDE.

ÁS CINCO PODEREDES GOZAR DO PRIMEIRO CONTACONTOS DESTE CURSO.

ESTADES CONVIDAD@S A PASAR AS TARDES DOS MARTES MERGULLAD@S NOS LIBROS.

AGARDÁMOSVOS!

ENCONTRO COAS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO

O MARTES 21 DE XUÑO CELEBROUSE ÁS 17 H NA SEDE DO CRA DE RIANXO O ENCONTRO DO PROFESORADO COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO

CASCO DE LEIRO

Ao cumplirse 40 anos do achado do coñecido como "Casco de Leiro", o Concello de Rianxo organiza unha charla debate o xoves 7 de abril ás 20h. no Auditorio Municipal.
No acto participan tamén os alumnos e alumnas da Escola de Rañó do Cra de Rianxo, que aportarán a súa propia visión deste tesouro da Prehistoria europea a través de varios agasallos que lle ofrecerán a  José Mª Vicente,  descubridor no ano 1976 do Casco de Leiro.

CALENDARIO ESCOLAR

VER A NOVA NO PORTAL DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

CURSO 2015-2016

O martes 1 de setembro comezan as actividades do curso 2015-16.

A presentación e inicio das actividades lectivas realizarase o xoves día 10 de setembro
As familias que necesiten comunicarse co centro antes do 10 de setembro, poden facelo na sede do C.R.A. de Rianxo na Atalaia - Asados, entre as 10:00 e as 13:00, prégase chamar previamente ao teléfono 981 863305.

A organización do profesorado para o día 1 de setembro será a que se indica a seguir:
- Reunión xeral ás 12:00 h. na sede do C.R.A. de Rianxo. As profesoras titoras deben antes pasar polas escolas.
- As profesoras de nova incorporación ao centro deben achegarse ás 11:00 h. á sede do C.R.A. para realizar a toma de posesión

Desexamos ás familias e aos alumnos e alumnas que o curso que comeza nos axude a  todos e a todas a sermos máis solidarios/as  e  mellores persoas.
O PROFESORADO DO C.R.A. DE RIANXO

XORNADAS DE ACOLLEMENTO NOS CENTROS RECEPTORES

O ALUMNADO QUE CURSA O SEU DERRADEIRO ANO ACADÉMICO NO CRA DE RIANXO VAI REALIZAR NESTES DÍAS UNHA VISITA AOS CENTROS RECEPTORES PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR, O CEP "BREA SEGADE", DE TARAGOÑA, O CEIP "CASTELAO", DE RIANXO E O CEIP "ANA Mª DIEGUEZ", DE ASADOS.

navega polas páxinas web do

CEP Xosé Mª Brea Segade

CEIP A.D.R. Castelao