FONDO LIBROS - Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

No enlace que se achega, pode consultarse a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluidas  para a solicitude de libros te texto e material escolar.

A listaxe en formato .pdf, ordena aos alumnos e alumnas por curso e por apelidos e indica o estado da solicitude e a admisión ou a exclusión da solicitude de axuda. No caso de exclusión indícase o motivo da exclusión.

Enlace para a descarga do documento

Poden  formularse  alegacións as causas de exclusión na sede do C.R.A. ata o venres día 13 de xullo.

Horario de atención: todos os días entre as 11:00 e as 13:00 horas ata o día 13 de xullo.

No caso de dificultades parar presentar alegacións neste horario, prégase chamar ao 981863305 ou ao 620635295.

POdedes consultar a Orde que regula o procedemento para participar no Fondo Libros no seguinte enlace:

Orde de 9 de maio de 2018, que regula  a participación no Fondo Libros

A dirección do centro

POR UN CENTRO DE DÍA

HAI VECIÑAS E VECIÑOS DE RIANXO QUE LEVAN MÁIS DE 100 DÍAS RECLAMANDO UN CENTRO DE DÍA NO POBO.  SON MAIORES E TEÑEN TODA A FORZA QUE DÁ A VIDA.
HAI UNS DÍAS VIÑERON Á ESCOLA.  CONTÁRONNOS COMO ORGANIZAN O SEU DÍA A DÍA PARA ACADAR O SEU OBXECTIVO.

FALÁRONNOS COMO LLE FALAN OS AVÓS E AVOAS ÁS SÚAS CRIANZAS, E NÓS ESCOITÁMOLOS COMA SE LLE ESCOITA ÁS PERSOAS QUE MERECEN RESPECTO, CARIÑO E ADMIRACIÓN.

Aula de 4 e 5 anos

O C.R.A. de Rianxo preseleccionado na convocatoria de Clubes de Ciencia

O CLUBE DE CIENCIA NAUTILUS

O C.R.A. de Rianxo foi preseleccionado pola

Consellería de Educación para participar na convocatoria

do programa de innovación educativa "Club de Ciencia".

O C.R.A. de Rianxo presentou o proxecto

"Clube de Ciencia Nautilus", no que se prevé

a realización dos seguintes talleres:

A Maxia da Ciencia

Fauna Mariña

Mundo é química

Fovivos, a historia do Planeta

Investigando o corpo humano

O proxecto Clube de Ciencia Nautilus pretende animar

a curiosidade científica dos nosos alumnos e alumnas,

nunhas idades nas que a curiosidade invade os seus intereses.

O proxecto busca formar nos nenos e nas nenas

hábitos de coñecemento a través

da investigación e da exploración

FELICES LETRAS GALEGAS DE 2017!

DENDE O CRA DE RIANXO DESEXÁMOSVOS UN FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS DE 2017!

SE PICADES NA IMAXE ACCEDEREDES Á NOSA HOMENAXE A CARLOS CASARES. A NOSA PARTICULAR VERSIÓN DA GALIÑA AZUL!

DISFRUTÁDEA E QUE VIVAN AS NOSAS LETRAS!

O proceso de admisión

PRAZO DE PRESENTACIÓN:  Do 1 ao 20 de Marzo.

LUGAR DE PRESENTACIÓN: Na sede do Centro, en Atalaia Asados, (antigas escolas de Asados).

HORARIO DE ATENCIÓN:De luns a venres entre as 9:00 e as 14:00. Os martes de 16:00 a 18:00

DOCUMENTACIÓN:

1.- Solicitude de Admisión asinada polo pai e pola nai

2.- Fotocopia do libro de familia, partida de nacemento ou documento de identidade do alumno/a, (traer orixinais para cotexar).

3.- Certificado de empadroamento municipal.

4.- Calquera outra que se requira.

Só se pode presentar unha solicitude por alumno/a. No caso de optar a máis dun centro, a solicitude presentarase no centro ao que se opta en primeiro lugar, indicando por orde de preferencia os outros centros aos que se opta.

A solicitude tamén se pode presentar en formato electrónico en: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

MAIS INFORMACIÓN EN:

Tfno: 981863305. Correo: cra.rianxo@edu.xunta.es, ou en: http://www.edu.xunta.gal/centros/crarianxo/

MATRICÚLATE NO C.R.A. DE RIANXO

Por que matricular ao meu fillo ou filla nunha escola do C.R.A. de Rianxo? Fálannos as familias.

O proceso de admisión, prazos e normas.

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2016

O VINDEIRO MARTES 29 DE NOVEMBRO TERÁN LUGAR AS VOTACIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR. ÁS FAMILIAS PODERÁN ESCOLLER AOS SEUS REPRESENTANTES NA MESA ELECTORAL QUE SE CONSTITUIRÁ NA BIBLIOTECA DA SEDE DE ASADOS EN HORARIO DE 9:00-18:00 H.

DITA MESA SERÁ  CONSTITUIDA O MESMO DÍA, EN ACTO PÚBLICO ÁS 8:45 H. PARA MÁIS INFORMACIÓN ADXUNTAMOS O SEGUINTE DOCUMENTO ONDE SE RECOLLE TODO O PROCESO. ANTE CALQUERA DÚBIDA FALADE CO TITOR OU TITORA DOS VOSOS FILLOS E FILLAS.

CONMEMORACIÓN DA DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS

O VINDEIRO MARTES 22 DE NOVEMBRO NA NOSA BIBLIOTECA DE AMIGOS E AMIGAS DE DANIEL LEVAREMOS A CABO DIVERSAS ACTIVIDADES IMPULSADAS POLA ANPA DO NOSO COLE, PARA CONMEMORAR A DECLARACIÓN DOS DEREITOS DOS NENOS, APROBADA POLA ONU O 20 DE NOVEMBRO DE 1959.

ESPERÁMOSVOS A PARTIRES DAS 16:00 H

AS ACTIVIDADES ESTÁN PLANTEXADAS TANTO PARA GOCE DOS NENOS COMO DAS SÚAS FAMILIAS

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR

TARDES CON DANIEL

O VINDEIRO MARTES 8 DE NOVEMBRO, A BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL ABRE DE NOVO AS SÚAS PORTAS PARA TODOS VÓS, DENDE AS CATRO ATA AS SEIS DA TARDE.

ÁS 17H, SOL E MARÍA CONTAN..."O SEÑOR MAGO E A FOLLA".

AGARDÁMOSVOS PARA PASAR UNHA TARDE DE OUTONO TOD@S XUNT@S!

A NOSA BIBLIOTECA ABRE AS SÚAS PORTAS!!!

DANIEL ESTÁ DE VOLTA!

O VINDEIRO MARTES 4 DE OUTUBRO, Á BIBLIOTECA DAS AMIGAS E AMIGOS DE DANIEL ABRE DE NOVO AS SÚAS PORTAS PARA TODOS VÓS, DENDE AS CATRO ATA AS SEIS DA TARDE.

ÁS CINCO PODEREDES GOZAR DO PRIMEIRO CONTACONTOS DESTE CURSO.

ESTADES CONVIDAD@S A PASAR AS TARDES DOS MARTES MERGULLAD@S NOS LIBROS.

AGARDÁMOSVOS!