O SAMAÍN CHEGOU A CAPELA!!

A escola de Capela pùxose de gala para celebrar o Samaín, unha das datas máis máxicas do ano, nas que todo pode pasar xa que as portas do Alén se abren...

...para dar vida à imaxinaciòn e à creatividade decorando as cabazas màis terrorìficas semellante a como facìan os nosos ancestros celtas.

E descubrir a orixe desta celebraciòn a travès da teatralizaciòn do conto: "O noso Samaìn"

BENVIDOS Á WEB DO C.R.A. DE RIANXO

Escola de Pazo (Primaria).

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO C.R.A. DE RIANXO _ADMISIÓN 2018/2019

ALUMNO/A ESCOLAS
García Losada, Lola RAÑÓ

DANI PRESENTOUNOS O XOGO DO XADREZ

HOXE DANI, O PAI DE HUGO, VEU Á ESCOLA A PRESENTARNOS O XADREZ,

UN XOGO QUE ALGÚNS XA COÑECÍAMOS PERO OUTROS NON.

FALOUNOS DA ORIXE DESTE XOGO (QUE SE CONSIDERA UN DEPORTE)

E TROUXO UN TABOEIRO E UNHAS PEZAS CASE TAN GRANDES COMO ALGUNHAS E ALGÚNS DE NÓS.

A VERDADE E QUE OS MÁIS MAIORES SAÍMOS CON BASTANTE ILUSIÓN E GANAS DE APRENDER MÁIS.

MOITAS GRAZAS, DANI!

DE CONCERTO NO AUDITORIO DE RIANXO

ESTE LUNS VISITAMOS O AUDITORIO DE RIANXO INVITADOS POLO ESCOLA DE MÚSICA DE RIANXO.

ANTES DE ENTRAR VIMOS A EXPOSICIÓN "PIONEIRAS"...QUE FIXEMOS NÓS!!!

XA DENTRO, OS MUSICOS, PRESENTÁRONNOS OS INSTRUMENTOS DE VENTO METAL

(UNHA TUBA, UN BOMBARDINO E DOUS TROMBÓNS)

E DÉRONNOS UN CONCERTO ONDE INTERPRETARON CANCIÓNS MOI COÑECIDAS E DIVERTIDAS.

FOI XENIAL!!

VISITAMOS O MUSEO DO POBO GALEGO

HOXE VISITAMOS O MUSEO DO POBO GALEGO.

ALÍ PASAMOS POLAS DISTINTAS SALAS ONDE PUIDEMOS VER DIVERSOS ASPECTOS DO MUNDO DO MAR,

OS OFICIOS TRADICIONAIS, O CAMPO, OS VESTIDOS, E A ARQUITECTURA POPULAR.

PLANTAMOS NO CAMPO DE SAN ANTÓN E VISITAMOS O MUÍÑO DO SEÑOR JOSÉ MARÍA

HOXE VISITAMOS O CAMPO DE SAN ANTÓN, EN RAÑÓ, E PLANTAMOS ÁRBORES PROPIAS DA NOSA TERRA.

LOGO DEMOS UN PASEO POLA ALDEA E VISITAMOS O MUIÑO DO SEÑOR XOSÉ MARÍA.

PIONEIRAS

Por segundo ano consecutivo o noso centro celebrou o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, adicándolle a Sesión de Biblioteca e Música do 2º trimestre. Se ben o ano pasado nos centrabamos na figura da muller científica, este ano adicamos a sesión ás mulleres pioneiras. Dentro das diversas actividades desta xornada, dende a nosa  ANPA Irmáns  Insua organizouse un obradoiro de pintura onde os nosos nenos e nenas deron forma ás figuras destas mulleres que abriron camiño. Como colofón a esta xornada tan especial mañá, no Auditorio Municipal de Rianxo, inaugúrase a exposición PIONEIRAS, onde se expoñen as pezas que crearon os nosos nenos e nenas. Dende o CRA  queremos dar as grazas a todas as persoas que fixeron isto posible  e invitamos a todo o mundo a que se pase polo auditorio a ver a exposición.

CONCERTO DIDÁCTICO NO AUDITORIO

Mañá as dez da mañá os nosos nenos e nenas asistirán ao concerto didáctico que ofrece a Escola de Música de Rianxo para os escolares do concello. Saíremos das nosas escolas ás 9:15 e voltaremos ao rematar o concerto continuando co noso horario habitual.