Actividades complementarias

Acordo do Claustro con respecto ás actividades extraescolares

Ante os contínuos recortes sufridos durante estes últimos anos no ensino público, tanto na súa vertente de servizo educativo coma na de colectivo de traballadoras e traballadores, o profesorado do Cra de Rianxo ten refrendado a través do seu Claustro a decisión de manter durante este curso a programación de actividades complementarias, aquelas que se realizan dentro do horario lectivo, pero non programar actividades extraescolares, que requiren para a súa realización o uso de horario non lectivo.

Este acordo non impide, sen embargo, o apoio do profesorado a todas aquelas actividades educativas que, organizadas pola Anpa "Irmáns Ínsua", o Concello de Rianxo ou calquera outra entidade,  teñan que ser realizadas fóra de horario escolar

A frautista de Hamelin

O Martes 21 de marzo a Escola da Banda de Música de Rianxo convidounos a un concerto didáctico.

Disfrutamos do conto e da música de  "A frautista de Hamelin".

"Todos os ratos de Rianxo seguiron o son doce da frauta e nun barco foron ata a Illa dos Ratos"

XORNADA DE CONCERTO E OBRADOIRO DE HIXIENE BUCODENTAL

Mañá mércores 22 de febreiro @s nos@s nen@s desprazaranse ata o Auditorio Municipal Rianxo para participar nestas dúas actividades. Asistiremos a un concerto didáctico organizado pola Escola de Música de Boiro titulado "O Tempo dos xogos" e nun obradoiro de hixiene bucodental no que colabora a Clínica Doutora Ulloa de Taragoña.

Album de fotos

O ENTROIDO CHEGA AS NOSAS ESCOLAS!!

HOXE COMEZAMOS COA SEMANA DO ENTROIDO, E SABEDES QUEN NOS VEU VISITAR???

POIS SÍIIII!!! O TORIBIO XA ESTÁ DE VOLTA, DURANTE ESTA SEMANA TEREMOS QUE ESTAR MOI ATENTOS A OS SEUS MANDADOS, E FACER TODO O QUE NOS PIDA!!

COA CHEGADA DO TORIBIO, QUE NOS VISITA TODOS OS ANOS, ARRANCAN AS ACTIVIDADES DE ENTROIDO QUE ESTE ANO REMATARÁN O VENRES DÍA 24 NA ESCOLA DE ABUIN. ALÍ TEREMOS UNHA XORNADA DE CELEBRACIÓN DESTA FESTA TAN POPULAR DA NOSA TERRA.

ASÍ QUE XA SABEDES FAMILIAS, TOD@S @S QUE NOS QUEIRADES ACOMPAÑAR ESTADES INVITAD@S A COMPARTIR CON NÓS ESTE DÍA TAN ESPECIAL, PERO ESO SÍ... TEREDES QUE VIR TOD@S DISFRAZA@S!

AGARDAMOS POR VÓS O VENRES 24 NA ESCOLA DE ABUIN A PARTIRES DAS 9 DA MAÑÁ

Album de fotos da festa e do pasarrúas

ALMORZO CON BEIZOS BRANCOS

Almorzo con leite, mel, pan de Carral e mandarinas

No Liceo Marítimo os alumnos e alumnas de educación primaria do C.R.A. tivemos un taller de almorzos saudables con leite, mandarinas, pan de Carral, mel.

Estiveron con nos Montse, Maria, Diego, da Asociación Galega de Cooperativas Agrarias e de Caixa Bank.

ALBUM

ALMORZOS SAUDABLES!

ONTE OS NOSOS NEN@S DISFRUTARON DUNHA XORNADA DE ALMORZOS SAUDABLES NA AULA ACTIVA DO MAR, ONDE APRENDERON UN POUCO MÁIS SOBRE OS PRODUCTOS DO MAR EN COLABORACIÓN CON CORTIZO, QUE NOS AGASALLOU CUNHAS LATAS DE CONSERVA PARA FACER UNS BOCADILLOS RIQUÍSIMOS E NUTRITIVOS! POR OUTRA PARTE OS NEN@S DE PRIMARIA, PARTICIPARON NA ACTIVIDADE "ALMORZ@ CON BEIZOS BRANCOS, NA CAL NOS EXPLICARON OS ALIMENTOS NECESARIOS PARA OBTER UN ALMORZO BO E SAUDABLE. DESPOIS, TOD@S NOS ACHEGAMOS AO POLIDEPORTIVO MUNICIPAL, ONDE O MESTRE DE EDUCACIÓN FÍSICA NOS PREPAROU UNHA XORNADA DE XOGOS E DEPORTE GALEGO 100%.

CON TODO, ATA NOS QUEDOU TEMPO PARA CONTAR A NOSA EXPERIENCIA NA TELEVISIÓN. AQUÍ VOS QUEDA!

E TAMÉN SAÍMOS NO XORNAL "A VOZ DE GALICIA", AQUÍ PODEDES VER O ÁLBUM:

1º XORNADA DE BIBLIOTECA E MÚSICA

O VINDEIRO VENRES 25 DE NOVEMBRO DESENVOLVERASE NO NOSO CENTRO A 1ª XORNADA DE BIBILOTECA E MÚSICA DESTE CURSO 2016- 2017. O NOSO AMIGO DANIEL INVITA A TOTALIDADE DO NOSO ALUMNADO A DESPRAZARSE Á SEDE DE ASADOS PARA TOMAR PARTE NAS SEGUINTES ACTIVIDADES:

1. AULA DE MÚSICA

2. AULA DE BIBLIOTECA

3. SESIÓN DE CONTACONTOS "CONTANDO EN FEMININO" A CARGO DE ANA HERMIDA. A ESTA ACTIVIDADE ORGANIZADA POLA ANPA DO COLE PODEN ASISTIR AS FAMILIAS QUE O DESEXEN. CONSULTADE COAS TIROTÍAS DOS VOSOS FILLOS E FILLAS A HORA Á QUE LLE TOCA A VOSA ESCOLA.

Organiza:

Equipo de Biblioteca

Equipo de Complementarias

Departamento de Música

ANPA Irmáns Insua

PARA "DISFRAZ-ARTE" NO ENTROIDO, VEN ATA O CRA DE RIANXO

O VENRES 5 DE FEBREIRO CHEGOU O DÍA TAN ESPERADO POR TODOS, O DÍA DO ENTROIDO. LEVABAMOS DÍAS CONFECCIONANDO OS NOSOS DISFRACES E ESE DÍA IAMOS ENSINARLLOS AOS NOSOS COMPAÑEIROS/AS, AMIGOS E FAMILIAS. QUE ILUSIÓN!

ÁS 9 DA MAÑÁ EMPRENDIAMOS O CAMIÑO EN AUTOBUS CARA A ESCOLA DE OUTEIRO ONDE NOS RECIBÍAN UNS ARCIMBOLDOS E UXÍOS NOVONEYRA MOI CANTAREIROS.

OS DE ABUÍN, DE YAYOI KUSAMA, ENCHÍAN O PATIO DE VERMELLO E BRANCO.

DENDE RAÑÓ CHEGABAN UNS ELEGANTES VELÁZQUEZ COAS SÚAS MENINAS.

OS NENOS/AS DE QUINTÁNS, DISFRAZADOS DE PINTORES, PINTARON UNS FERMOSOS LENZOS.

GAUDÍ PASOU POLA ESCOLA DE CAPELA E ENCHEU A NENOS/AS E PROFES DE CORES.

OS DE CUVIDE NON QUEDARON ATRÁS EN COLORIDO, COS SEUS DISFRACES DE KANDINSKY.

E DENDE A ESCOLA DE CRUCEIRO, DALÍS E FRIDAS KAHLO.

POR ÚLTIMO, OS DE PAZO, CARACTERIZADOS DOS PERSONAXES DO CREBANOCES.

OS PROFES TAMÉN SE DISFRAZARON, MIRADE...

TODOS XUNTOS DESFILAMOS POLA ALDEA DE OUTEIRO, ONDE VECIÑOS E VECIÑAS NOS AGASALLARON CON DOCES DE ENTROIDO E ATA CON MÚSICA!

Á VOLTA, MERENDOLA DE ENTROIDO FEITA POLAS NOSAS FAMILIAS CON FILLOAS, ORELLAS, ROSQUILLAS, FLORES... E ATA CHOCOLATE PARA ESCORRENTAR O FRÍO. UMMM!

QUE BEN O PASAMOS!

O TORIBIO QUERE MANDAR E COA ARTE DEBEU ATOPAR

O VENRES Á SAÍDA

NAS ESCOLAS DO NOSO CRA