Axudas libros de texto

FONDO LIBROS - Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

No enlace que se achega, pode consultarse a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluidas  para a solicitude de libros te texto e material escolar.

A listaxe en formato .pdf, ordena aos alumnos e alumnas por curso e por apelidos e indica o estado da solicitude e a admisión ou a exclusión da solicitude de axuda. No caso de exclusión indícase o motivo da exclusión.

Enlace para a descarga do documento

Poden  formularse  alegacións as causas de exclusión na sede do C.R.A. ata o venres día 13 de xullo.

Horario de atención: todos os días entre as 11:00 e as 13:00 horas ata o día 13 de xullo.

No caso de dificultades parar presentar alegacións neste horario, prégase chamar ao 981863305 ou ao 620635295.

POdedes consultar a Orde que regula o procedemento para participar no Fondo Libros no seguinte enlace:

Orde de 9 de maio de 2018, que regula  a participación no Fondo Libros

A dirección do centro

Listado dos vales concedidos para as axudas de libros de texto e material escolar

Están dispoñibles os vales correspondentes ao programa de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado de Primaria.

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 10, 11 e 12 de xullo entre as 11:00 e as 13:00.

Rianxo, 7 de xullo de 2017

LISTADO LIBROS DE TEXTO 2017-18

* CONSULTA NA TÚA ESCOLA O LISTADO ESPECÍFICO

Axudas para libros de texto e material escolar - Recollida de vales

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 13, 14 e 15 de xullo entre as 11:00 e as 13:00.

Rianxo, 12 de xullo de 2016

Gratuidade Libros - recollida de vales

Estan dispoñibles os vales correspondentes ao programa de gratuidade de libros de texto.

Poden recollerse na sede do C.R.A. os días 10, 13, 14 e 15 de xullo entre as 10:30 e as 13:30

Rianxo a 9 de xullo de 2015