Taboleiro

Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en educación primaria. Curso 2023-2024.

Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2022/2023 (código de procedemento ED330B).

Prazo de presentación de solicitudes: dende o 20 de maio de 2022 ao 21 de xuño de 2023.

Solicitudes: deberemos presentar na sede do CRA en Asados debidamente cumprimentados o Anexo I e o Anexo II.

As solicitudes presentaranse no centro onde o alumno/a estea matriculado no vindeiro curso 2022-2023. Os nenos/as que marchan este ano deberana entregar nos centros receptores.

Téfefonos centros receptores  A.D.R. CASTELAO: 881 86 68 61

C.E.P BREA SEGADE: 881 86 70 46

Horario de presentación das solicitudes na sede do CRA de Rianxo (Asados):

Luns: 9:15- 9:45 e de 12:30 a 14:00 h.

Martes de 12:30 a 14:00 h e de 16:00 a 18:00 h.

Mércores: de 10:00 a 10:45 h.

Xoves: de 09:00 a 13:00 h.

Para calquera dúbida poden chamar aos seguintes teléfonos: 629650523 ou 981863305, ou no enderezo: cra.rianxo@edu.xunta.gal

Modalidade de presentación de solicitudes:

• Por vía electrónica:

Mediante a aplicación informática "fondolibros"

• Por vía presencial, no centro:

Enlace ao documento: Anexo I e Anexo II

Dispoñeremos de solicitudes impresas dos Anexos I e II na sede do CRA por si algunha familia tivera dificultades para descargalos da web. Distribuiremos copias

das solicitudes polas escolas por si alguén as necesita, comunicádevos c@s titor@s d@s vos@s fill@s.

Aviso familias Relixión

Estades todos e todas invitados e invitadas a participar da google classroom "Imos a Reli". Só precisades ter aberta unha conta de gmail para apuntar as vosas crianzas. Ao entrar na aplicación en "apuntarse a una clase" introducides os seguinte código s7k5abz e listo. É unha aplicación que tamén serve para móviles e tabletas. Animádevos a participar. Un bico a profe Celia.

VEN COMIGO

EN POUCO TEMPO DARÁ COMEZO O PERIODO DE RESERVA DE PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO. AQUÍ VOS QUEDA A ESENCIA DAS NOSAS ESCOLAS REFLEXADA NUN LIPDUB FEITO CON MOITO AMOR!

VINDE CON NÓS AO CRA DE RIANXO!

IMOS AO TEATRO!

O VINDEIRO SÁBADO 28 DE ABRIL A NOSA ANPA IRMÁNS INSUA CONVÍDANOS AO TEATRO. VEREMOS A OBRA MISTERIOS NO AUDITORIO MUNICIPAL DE RIANXO ÁS 12:00 DA MAÑÁ. CONTAMOS CON TODOS VÓS, ANÍMADEVOS A PARTICIPAR!

PIONEIRAS

Por segundo ano consecutivo o noso centro celebrou o 8 de marzo, Día Internacional da Muller, adicándolle a Sesión de Biblioteca e Música do 2º trimestre. Se ben o ano pasado nos centrabamos na figura da muller científica, este ano adicamos a sesión ás mulleres pioneiras. Dentro das diversas actividades desta xornada, dende a nosa  ANPA Irmáns  Insua organizouse un obradoiro de pintura onde os nosos nenos e nenas deron forma ás figuras destas mulleres que abriron camiño. Como colofón a esta xornada tan especial mañá, no Auditorio Municipal de Rianxo, inaugúrase a exposición PIONEIRAS, onde se expoñen as pezas que crearon os nosos nenos e nenas. Dende o CRA  queremos dar as grazas a todas as persoas que fixeron isto posible  e invitamos a todo o mundo a que se pase polo auditorio a ver a exposición.

PLANTANDO NO CAMPO DE SAN ANTÓN

A vindeira semana levaremos a cabo unha xornada de educación medioambiental onde nos desprazaremos ata o Campo de San Antón na parroquia de Leiro para realizar unha plantación de árbores. A actividade está organizada polo Equipo de Voz Natura do centro e conta coa colaboración da ANPA. Tamén aproveitaremos para facer unha visita ao muiño de Xosé María en Rial. A principios de semana concretaremos a data xa que estamos pendentes das previsións meteorolóxicas.

CLUBE DE CIENCIA CRA DE RIANXO

Este mércores 31 de xaneiro en horario de 5 a 6 da tarde comeza a súa andadura o noso Clube de Ciencia. Estarán con nós os nosos amigos de Arenaria para ensinarnos un montón de cousas sobre ciencia e natureza, charlando, experimentando e sorrindo.

FAUNA MARIÑA

MAXIA OU CIENCIA

ACTIVIDADES MEDIOAMBIENTAIS CA ANPA

A Anpa Irmáns Insua do noso cole invitanos a realizar unha serie de actividades medioambientais relacionadas ca conservación do noso medio natural. Nos vindeiros días chegarán ás nosas escolas unhas caixiñas marabillosas que agochan un segredo cheo de vida:

Unha semente que imos plantar e coidar para ver como agroma e como nace unha árbore. A Anpa ten planificado organizar unha plantación con todas estas arboriñas criadas na escola dende o coidado, o respeto e o amor pola natureza. Tamén nos invita a ler o conto A árbore da escola que,  ao igual que a caixiña, tamén chegará ás nas nosas escolas nos vindeiros días:

Nós coma sempre estaremos encantados e encantadas de sumarnos a esta iniciativa e traballaremos dende as nosas escolas para mellorar o noso entorno e por tanto as nosas vidas.

TARDES CON DANIEL

Hoxe a nosa biblioteca volve abrir as súas portas no seu horario habitual, ao redor das 17:00 h a profe Vero de Capela vainos contar Carabuñas.

Animádevos a participar