Teatro para 3º e 4º de ESO

Bicos con Lingua

15/11/2008

Os alumnos de 3º e 4º ESO acudiron onte ao auditorio de Narón para asistir á representación de Bicos con lingua, da compañía ceense Talía.

Esta obra foi estreada en 2003 e o seu director é Avelino González. Interpretada por Artur Trillo e Toño Casais, esta montaxe recibiu o premio María Casares ao mellor actor (Artur Trillo) e ao mellor texto orixinal, que foi elaborado polos escritores Avelino González, Suso de Toro, Cándido Pazó, Xabier Lema, Manuel Núñez Singala, Ana Iglesias e Marta Etxebarría. O obxectivo da peza é ofrecer ao espectador unha experiencia de redescubrimento da lingua galega.

Xa temos algún comentario do alumnado:

*Rebe*

hOla*
pues la verdad, bOnita...bOnita*
nO!
sentidO,cOn el títulO ningunO*,
perO buenO lO que nOs quería transmitir pues está bien transmitidO*
yO ya la viera!
un besOo*
:)

o mellor da obra

o mellor da obra foi cando explotou a lingua e diego villanueva saltou

Jose M.

A obra estivo un pouco aburrida, pero aínda así estivo ben.

tania 4ºa

para a miña opinión puido estar algo mellor porque foi bastante aburrida
a ver cando imos a outra mellor

diego villanueva

a obra non me gustou pero con tal de perder clase repetímola sen problema

MARCO

O teatro foi moi aburrido pero a ver se se portan ben os do colexio e nos levan a ver outra obra de teatro

OOOooFANNYooOOO

NO ME GUSTÓ NADA XK NO TENÍA NADA K VER CON EL TÍTULO DE LA OBRA Y ME PARECIÓ MUY ABURRIDA NO LES ENTENDÍAS NADA DE LO K DECÍAN.
LOS ACTORES ERAN MUY SECOS ME PARECIÓ UNA BURRADA PERO BUENO ....

carlos

A obra máis ou menos pero os dos outros colexios non os soporto, cimbros

ceci

a min a obra non me gustou porque era moi aburrida e case non se entendía nada e non tiña sentido o título coa obra

ivan

non me gustou moito a obra pero...para gustos... non? non a entendín moito, non lle vin moito sentido.

JuAn

a mí la obra no me gustó nada porque sólo había dos actores y los del otro colegio boreaban mucho

LoRee____*

La obra no me gustó, fue un poco aburrida y sólo había 2 actores, creo que me gustaría más si los hubiese.
Pero en general el teatro me gusta.
LoReee*][

Sofía

A obra que vimos gustoume moito, estivo moi entretida.
A ver se volvemos a ver máis obras.

Alba

A min non me gustou, porque fíxose moi aburrida e lenta, e a verdade, tampouco tiña NADA que ver co título da obra.

Stella*

A verdade é que desta vez, a obra, decepcionoume moito.
Aínda que houbo momentos nos que nos fixo rir, só foron iso, uns momentos.. A ver se a próxima ten máis éxito.
*Nada máis que engadir*

Rocío L.

La verdad es que la obra podía haber estado mejor, pero tampoco estuvo tan mal. Quizá otra obra tratando el mismo tema pero difundido de distinta manera hubiera sido más amena.