Solicitudes para o servizo de comedor

04/07/2023

Dende hoxe 4 de xullo ata o venres 14 de xullo está aberto o prazo para solicitar o servizo de comedor escolar. (Na secretaría do centro de 10:00 - 13:00 horas)

Os criterios para baremar as solicitudes como establece a lexislación son:

1. Usuarios lexítimos do curso anterior (os 140 primeiros da listaxe do curso pasado)
  2. Usuarios lexítimos de transporte escolar.
  3. Ter un/unha Irmán ou irmá matriculados no centro e ser usuario do comedor escolar no momento de formalizar a solicitude. (novidade no baremo)

4. Alumnado en situación de exclusión social ou con discapacidade. (demostrado documentalmente)
  5. Alumnado de familias numerosas. (demostrado documentalmente)
  6. Incompatibilidade laboral de ambos proxenitores co horario de de saída do centro educativo. (demostrado documentalmente)
  7. Outro alumnado do centro.
  8. Persoal docente e non docente.

Notas importantes:

• Solicitade unicamente os días que necesitedes, para poder optimizar o servizo.
  • Haberá que avisar antes das 09:15 os días que non se use. Do contrario poderá ser cobrado o servizo.
  • Haberá que usar a lo menos un día ao mes, cada un dos días concedidos. O non cumprimento é causa de perda do dereito.
Solicitude comedor 23-24.pdf319.42 KB