Curso 2010-11

TEMÁTICA DO CURSO 2010-11:

"VINCIOS: A NOSA PARROQUIA"

A nosa alfombra de flores

O MONTE GALIÑEIRO

CLICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO DA EXPOSICIÓN NA BIBLIOTECA DOS NENOS DE 5º

VISITA AO MUIÑO

Este curso, os alumnos e profesor de 6º, descubriron que en Vincios temos moitos muíños e decidiron pór en funcionamento o muíño dos Bernardos, para ver como se moía o millo e se conseguía a fariña.

Entre un grupo de pais, profes e nenos, limpamos a lovada do río, e o día 21 de xuño fomos todo o cole ao muíño e os nenos de 6º explicáronnos como funcionaba o muíño.

Para ver tódolos vídeos pincha nos adxuntos.

A Señora Rosa

A avoa de Valeria contounos moitas cousas relacionados co modo de vivir non hai tantos anos. A través de Ponte nas Ondas moitas máis persoas poderán aprender das súas historias. Moitísimas grazas por contarnos un pouquiño da túa vida.

Alfombra de flores

En Vincios realízase unha alfombra de flores no mes de xuño. Nós, os nenos e nenas de Educación Infantil, tamén quixemos facer unha. Mirade que bonita!

PERLA E MANUELITA

NOS MESES DE ABRIL E MAIO 5º e 6º FOMOS Á PISCINA EN E.F.

Nos meses de abril e maio acudimos á piscina da Ramaiosa en horario escolar. Fixemos moitísimos xogos dentro da auga e pasámolo de medo. Destacar o alto grao de motivación dos nenos/as de 5º e 6º, o bo comportamento e a boa progresión. Moitas grazas aos monitores pola súa paciencia e o ano que vén, volveremos.

ÚLTIMA XORNADA DEPORTIVA CO CEIP SOUTO DONAS

Invitamos ao CEIP Souto Donas e compartimos unha mañá deportiva con nenos/as de 4º, 5º e 6º xogando ao hockey, bádminton, brilé, fútbol, voleibol, balonmán, baloncesto e tenis de mesa. Foi o 31 de maio.

Mirade o vídeo.

XOGOS POPULARES DO VAL MIÑOR 2011

281 alumnos/as de 4º de primaria de todo o Val Miñor xuntámonos o día 25 de maio no campo de fútbol de Gondomar para realizar un circuíto de 18 xogos populares. Fantástico!!!