Festival das Letras Galegas

LETRAS GALEGAS 2024

Este ano está dedicado á autora Luísa Villalta Gómeznada na Coruña o 15 de xullo de 1957 e finada na mesma cidade o 6 de marzo de 2004, foi unha escritora, filóloga e violinista galega. Escribiu poesía, teatro, narrativa de ficción, ensaio, articulismo e tradución. Dentro do ámbito da poesía publicou os libros Música Reservada (1991), Ruído (1995), Rota ao interior do ollo (1995), En concreto (2004) e Papagaio (2006, póstumo) ademais de textos e colaboracións en diferentes medios, antoloxías, publicacións periódicas, revistas na web etc.

Este xoves 16 de maio celebramos o Festival das Letras Galegas no colexio coas diferentes actuacións de todos os cursos, festival que organiza o equipo de Dinamización da Lingua Galega e que poden asistir as familias sobre as 12h.

Pinchade no cartel e podedes consultar o programa do Festival:

LETRAS GALEGAS 2023

Este ano está dedicado ao autor Francisco Fernández Del Riego, que nace en Vilanova de Lourenzá (Lugo) o 7 de xaneiro de 1913. Cursou Dereito e Filosofía e Letras en Santiago e Madrid. Ao acabar a guerra civil, trasládase a Vigo onde participa na creación da Editorial Galaxia e na revísta Grial. Xa en 1963 faise cargo da Biblioteca Penzol. Autor de numerosas publicacións e impulsor de moitas actividades culturais. En 1997 foi nomeado presidente da Real Academia Galega. Recibiu numerosos premios: Medalla Castelao, Pedrón de Ouro, ou o Doutor Honoris Causa pola Universidade de Vigo, entre outros. Faleceu en Vigo o 26 de novembro de 2010.

O martes 16 de maio celebramos o Festival das Letras Galegas no colexio coas diferentes actuacións de todos os cursos, festival que organiza o equipo de Dinamización da Lingua Galega e que poden asistir as familias.

Pinchade no cartel e podedes consultar o programa do Festival:

VIDEOS DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2023:

LETRAS GALEGAS 2022: FLORENCIO DELGADO

As Letras Galegas deste ano están dedicadas ao escritor ourensán Florencio Delgado Gurriarán, destacado activista cultural en defensa do idioma galego e membro da Real Academia Galega.

O 13 de maio celebramos o Festival das Letras Galegas no colexio coas diferentes actuacións de todos os cursos, festival que organiza o equipo de Dinamización da Lingua Galega. Para o ano que vén seguro que xa poderemos contar con máis público!!!

PROGRAMA DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2022

VIDEOS DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2022

LETRAS GALEGAS 2021: XELA ARIAS

Xela Arias, poeta, tradutora, editora e profesora galega é a escritora homenaxeada no Día das Letras Galegas 2021.

PROGRAMA DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2021

VÍDEO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 14/05/2021:

- ACTUACIÓNS DOS DIFERENTES CURSOS E INFORMACIÓN DA AUTORA GALEGA.

- ENTREGA DOS PREMIOS DA XOANIÑA DO EQUIPO DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA.

- ENTREGA DOS PREMIOS DO EQUIPO DA BIBLIOTECA ESCOLAR.

GAÑADORES CERTAME XOANIÑA 2020

Despois de moito deliberar e darlle voltas, porque mira que foi complicado, tivemos que tomar unha decisión e os gañadores son:

Nicolás Alborés Iglesias, coa narración “Evan, o exterminador do COVID”, 1º Primaria.

Iago Soto Galván, co relato “Cincuenta e dous días en chándal”, 2º Primaria.

Lois Martínez Otero, co poema titulado “Estou na casa”, 3º Primaria.

Lía Alonso Salgueiro, coa narración “Que ocorre aquí?”, 4º Primaria.

Ivo Cea González, coa narración “Xoaquín”, 5º Primaria.

Martín Ares Novas, coa narración “Lembranzas da miña escola”, 6º Primaria.

Parabéns! E moitas grazas a tod@s os que participastes porque sen vós non sería posible!

17 de maio de 2020

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

TODO SAIRÁ BEN!!!

Todo sairá ben!

Esta vez, queremos agasallarvos cunha cantiga creada pola profe Elena, chea de agarimo para todos os nenos e nenas do cole.

Deste xeito festexamos as letras galegas e cantamos as nosas ganas de volver atoparnos...

LETRAS GALEGAS 2019: ANTÓN FRAGUAS

O persoeiro homenaxeado no Día das Letras Galegas do ano 2019 será o antropólogo, historiador e xeógrafo Antón Fraguas Fraguas. Ao longo do curso irémolo coñecendo un pouco máis.

PROGRAMA DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 14/05/2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 15/05/2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 16/05/2019

María Victoria Moreno

Este curso dedicouse o Día das letras Galegas a María Victoria Moreno. Se premes na imaxe, accederás ás actividades en liña do Seminario Galán.

LETRAS GALEGAS 2017: CARLOS CASARES

Resultado de imagen de letras galegas gif

O 18 e 19 de Maio celebramos o Festival das Letras Galegas 2017 que este ano está dedicado a Carlos Casares. As actuación comenzarán a partir das 12:00h. Estades todos convidados!

Xa temos a montaxe fotográfica das actuacións. Esperamos que vos gusten!!!

E tamén os vídeos das actuacións: