Día do Medio Ambiente

Conmemoración polo día do Medio Ambiente

O pasado día 5 de xuño conmemoramos o día do medio ambiente no colexio.

Os alumnos de 6º amosáronnos unha presentación sobre o coidado dos nosos montes e logo fomos a plantar unha árbore cos nenos de 3 anos.

Para poder ver a presentación clicade na seguinte imaxe

ELIMINACIÓN DE EUCALIPTOS: "XORNADA DE TRABALLO NA SERRA DO GALIÑEIRO"

Esta semana o alumnado do CEIP Serra-Vincios dedicamos unha xornada á loita contra unha gran invasora dos nosos montes e espazos naturais. Estivemos arrancando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

Os responsables da Comunidade de Montes solicitaron axuda para loitar contra esta especie que está a invadir unha gran superficie no monte.

Foi un día moi interesante!

Camiñamos ata chegar á panasqueira onde un representante da Comunidade   nos indicou o lugar máis axeitado para arrancar os eucaliptos.

Levamos guantes, calzado cómodo e mochilas con auga e merenda. Fixemos montóns cos eucaliptos que arrancamos e pensamos que hai que seguir eliminando esta praga que impide o crecemento de especies autóctonas como carballos, castiñeiros...

Merendamos na panasqueira, bebemos na fonte e xogamos polos arredores. Sentímonos moi ben!

Só nos queda darlle as grazas aos responsables da Comunidade de Montes por ter en conta a nosa axuda e polas tarefas que realizan en defensa dos nosos montes..

Arrincando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

Día do Medio Ambiente

Hoxe, polo día de Medio Ambiente, os nenos de 3 anos plantaron a súa árbore. Agora só queda cuidala e darlle moito mimo para que dentro duns anos teñamos un s ricos marmelos

Festexamos o día do Medio Ambiente

FROITA NA ESCOLA 2015-16

Este ano concedéronnos outra vez as axudas para distribuír froitas frescas ao alumnado e durante catro semanas repartiranse distintas froitas aos nenos/as na hora do recreo.

• do 2-6 de maio
  • do 9-13 de maio
  • do 30 de maio ao 3 de xuño
  • do 6-10 de xuño

AliméntaTBen é un programa da Consellería do Medio Rural e do Mar, coa colaboración da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e da Consellería de Sanidade, que contribúe á mellora dos hábitos alimenticios e a unha nutrición saudable para o alumnado dos centros educativos galegos. O obxectivo deste programa é potenciar o consumo de froitas entre o alumnado.

Así que, a comer moita froitaaaaa!!!

5 de xuño, Día do medio ambiente

O venres, día 5 de xuño,   celebramos o Día do Medio Ambiente. Como en anos anteriores as nenas e nenos de 3 anos plantaron unha árbore, esta vez foi unha laranxeira. A seguir todo o alumnado do centro fixo unha recollida de lixo no patio e polos arredores.

Plantamos unha árbore- 5 de xuño

06/05/2014

Hoxe 5 de xuño celebramos o Día Mundial do Medio Ambiente. Levamos varios cursos celebrándoo coa plantación dunha árbore no patio da nosa escola. O alumnado de 3 anos escolle unha árbore que planta, arroupado por todo o centro, neste día. A partir deste momento, adóptana e cuidarana con cariño.

A árbore escollida é o kumquat, tamén denominado quinoto ou laranxeira enana. Está emparentado coa familia dos cítricos.

AliméntTBen

AliméntaTBen é un programa da Consellería do Medio Rural e do Mar, coa colaboración da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e da Consellería de Sanidade, que contribúe á mellora dos hábitos alimenticios e a unha nutrición saudable para o alumnado dos centros educativos galegos.

Este ano concedéronnos as axudas para distribuír froitas frescas ao alumnado e durante catro semanas repartiranse distintas froitas aos nenos/as na hora do recreo. Desde o ano 2009 a Unión Europea conta co Plan de froita nas escolas, destinado a repartir froitas e hortalizas.

No seguinte vídeo podemos observar cantas vitaminas nos aportou a froita: