Magosto

• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

MAGOSTO!!!

O magosto é unha festa tradicional galega e do norte e oeste da Península. Tamén é unha festa típica de Portugal, onde se denomina  magusto.   Celébrase no mes de novembro, ou a finais de outubro, e os protagonistas son as castañas asadas no fogo, os chourizos e o viño.A festa consiste en facer unha fogueira sobre a que colocamos un tambor ou unha tixola con furados. Nel colocamos as castañas cun corte para que non salten ou exploten e cando estean asadas: a pelar e comer quentiñas!! Umm, que boas están!

E común pintar a cara cos restos da fogueira e saltar sobre elas,xa que da sorte,  realizar xogos tradicionais, contar contos e cantar cantigas tradicionais.

Todos os anos celebramos o Magosto no Monte Galiñeiro. Algúns cursos suben andando ao monte. Alí asamos as castañas e todos xuntos facemos cabanas con paus.

O Magosto no Parque Forestal de Beade

O pasado venres 10 , festexamos o Magosto. Este ano non puidemos realizar a andaina ao Galiñeiro polos incendios que desolaron os nosos montes, aínda así, pasámolo moi ben facendo cabanas e comendo castañas.

O magosto no Galiñeiro

O pasado 15 de Novembro festexamos todos o Magosto, e como cada ano fixemos unha camiñata ata o Monte Galiñeiro e gozar co Outono

O magosto 2016 from librincios on Vimeo.

O CEIP SERRA-VINCIOS CELEBRA O MAGOSTO NO MONTE GALIÑEIRO

Os nenos, nenas e profes festexan o seu magosto no monte Galiñeiro con castañas e cabanas.

O venres 16 de outubro, como todos os anos, os 167 alumnos do C.E.I.P. Serra- Vincios, xunto cos seus profes foron celebrar o Magosto ao Monte Galiñeiro.

Os maiores subiron ás 9,30 h. para ir andando ata os merendeiros e os nenos máis pequenos fixérono en autobús, un pouco máis tarde.

Cada neno levou unhas cantas castañas e mentres os profes as asaban, algúns facían cabanas con toallas, cordas, paus e outros materiais, do monte ou que levan da casa, mentres outros xogaban á pita ou a outros xogos, sempre á vista dos profes, que fixeron moitas fotos.

Cando as castañas xa estiveron feitas, ían buscalas cun cucurucho, e coméronas, estaban moi ricas!

Ao final da xornada, entre todos recolleron o lixo, para deixar o monte como estaba, e ás 13,15h volveron ao cole.

Todos o pasaron moi ben,  o tempo pasou voando, e aínda que acabaron esgotados, queren volver o próximo ano coas súas cabanas, e as súas castañas, porque lles gusta moito.

Noticia feita polos Alumnos de 5º do CEIP Serra-Vincios e enviada ao xornal, "La Voz de Galicia" para a súa publicación en "LA Voz de la escuela".

MAGOSTO 2014

Este ano non puidemos ir ao Monte Galiñeiro a celebrar o Magosto, debido a que non parou de chover en todo o mes, pero no cole tamén sabemos celebrar esta festa e pasalo moi ben. Joaquín asou as castañas e, despois de comelas, fixemos moitos xogos. Xa para finalizar, recollimos todo o lixo dos patios. O ano que vén seguro que teremos máis sorte e iremos ao Galiñeiro!!!

Mirade o vídeo da xornada:

No 2013...continúa a tradición

Este curso tamén fomos ao Monte Galiñeiro a comer castañas asadas. Aquí deixámosvos o vídeo que está colgado no blogue da Biblioteca

Vídeo do Magosto, clica aquí.

EXCURSIÓN AO MONTE GALIÑEIRO: A AVENTURA CONTINÚA (2012)

sentímolo, flash non está dispoñible.

EXCURSIÓN AO MONTE GALIÑEIRO: COMEZA A AVENTURA (2012)

MAGOSTO 2011

O DÍA 5 DE NOVEMBRO CELEBRAMOS O MAGOSTO NO MONTE GALIÑEIRO, E PASÁMOLO MOI BEN, COMO PODEDES COMPROBAR:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Sendeirismo e Magosto, que boa combinación!

O venres 5 de novembro fixemos a primeira Ruta de Sendeirismo, xa tradicional no noso centro: Serra- Merendeiro do Monte Galiñeiro- Petroglifos Auga da Laxe- Serra.

O alumnado do 2º e 3º ciclo fai todo o traxecto camiñando. Ao chegar ao merendeiro, descansan un pouquechiño e inician o camiño de novo para chegar aos Petroglifos.

O alumnado de E. Infantil e do 1º ciclo de E. Primaria vai en autobús ata o merendeiro e, despois, fai un tramo da ruta de sendeirismo, máis curto, debido a súa idade: Merendeiro do Monte  Galiñeiro- Auga da Laxe- Merendeiro do Monte Galiñeiro.

magosto

Xa diante dos petroglifos da Pedra das Procesións, tamén chamados de Auga da Laxe, pola zona onde se ubican, o xefe de estudos explicounos a súa simboloxía e importancia.

Petroglifos

O Monte é visto así como un lugar de lecer, onde pasar un bo rato cos nosos amigos e facer un pouco de deporte. Pero tamén é unha fonte de recursos.

Para completar a xornada, asamos ricas castañas no merendeiro, celebrando o Magosto no monte.