Magosto

MAGOSTO!!!

O magosto é unha festa tradicional galega e do norte e oeste da Península. Tamén é unha festa típica de Portugal, onde se denomina  magusto.   Celébrase no mes de novembro, ou a finais de outubro, e os protagonistas son as castañas asadas no fogo, os chourizos e o viño.A festa consiste en facer unha fogueira sobre a que colocamos un tambor ou unha tixola con furados. Nel colocamos as castañas cun corte para que non salten ou exploten e cando estean asadas: a pelar e comer quentiñas!! Umm, que boas están!

E común pintar a cara cos restos da fogueira e saltar sobre elas,xa que da sorte,  realizar xogos tradicionais, contar contos e cantar cantigas tradicionais.

Todos os anos celebramos o Magosto no Monte Galiñeiro. Algúns cursos suben andando ao monte. Alí asamos as castañas e todos xuntos facemos cabanas con paus.

O MAGOSTO

Chegou o Outono coas súas cores, os froitos, as colleitas, o viño novo e as tradicións da estación. Unha destas celebracións é O Magosto. Festa de castañas,  brasas,  lume, cornetes de papel, cheiro a fume, estoupidos ao lume, sabor da terra ... O venres, día 26 de outubro, fixemos o Magosto no Galiñeiro.

Os maiores subimos camiñando, seguimos sendeiros polo monte e chegamos axiña á zona do Merendeiro. Os alumnos de infantil e os do primeiro ciclo desprazáronse en autobús.

Cando chegamos ao Merendeiro buscamos un lugar para construír as cabanas, agrupámonos para xogar, merendamos nos refuxios que fixemos con paus e probamos as castañas.  Aproveitamos as cinzas para pintar a cara! Que ben o pasamos!

P1120218_1.JPG

Magosto no Galiñeiro

O Magosto no Parque Forestal de Beade

O pasado venres 10 , festexamos o Magosto. Este ano non puidemos realizar a andaina ao Galiñeiro polos incendios que desolaron os nosos montes, aínda así, pasámolo moi ben facendo cabanas e comendo castañas.

O magosto no Galiñeiro

O pasado 15 de Novembro festexamos todos o Magosto, e como cada ano fixemos unha camiñata ata o Monte Galiñeiro e gozar co Outono

O magosto 2016 from librincios on Vimeo.

O CEIP SERRA-VINCIOS CELEBRA O MAGOSTO NO MONTE GALIÑEIRO

Os nenos, nenas e profes festexan o seu magosto no monte Galiñeiro con castañas e cabanas.

O venres 16 de outubro, como todos os anos, os 167 alumnos do C.E.I.P. Serra- Vincios, xunto cos seus profes foron celebrar o Magosto ao Monte Galiñeiro.

Os maiores subiron ás 9,30 h. para ir andando ata os merendeiros e os nenos máis pequenos fixérono en autobús, un pouco máis tarde.

Cada neno levou unhas cantas castañas e mentres os profes as asaban, algúns facían cabanas con toallas, cordas, paus e outros materiais, do monte ou que levan da casa, mentres outros xogaban á pita ou a outros xogos, sempre á vista dos profes, que fixeron moitas fotos.

Cando as castañas xa estiveron feitas, ían buscalas cun cucurucho, e coméronas, estaban moi ricas!

Ao final da xornada, entre todos recolleron o lixo, para deixar o monte como estaba, e ás 13,15h volveron ao cole.

Todos o pasaron moi ben,  o tempo pasou voando, e aínda que acabaron esgotados, queren volver o próximo ano coas súas cabanas, e as súas castañas, porque lles gusta moito.

Noticia feita polos Alumnos de 5º do CEIP Serra-Vincios e enviada ao xornal, "La Voz de Galicia" para a súa publicación en "LA Voz de la escuela".

MAGOSTO 2014

Este ano non puidemos ir ao Monte Galiñeiro a celebrar o Magosto, debido a que non parou de chover en todo o mes, pero no cole tamén sabemos celebrar esta festa e pasalo moi ben. Joaquín asou as castañas e, despois de comelas, fixemos moitos xogos. Xa para finalizar, recollimos todo o lixo dos patios. O ano que vén seguro que teremos máis sorte e iremos ao Galiñeiro!!!

Mirade o vídeo da xornada:

No 2013...continúa a tradición

Este curso tamén fomos ao Monte Galiñeiro a comer castañas asadas. Aquí deixámosvos o vídeo que está colgado no blogue da Biblioteca

Vídeo do Magosto, clica aquí.

EXCURSIÓN AO MONTE GALIÑEIRO: A AVENTURA CONTINÚA (2012)

sentímolo, flash non está dispoñible.

EXCURSIÓN AO MONTE GALIÑEIRO: COMEZA A AVENTURA (2012)

MAGOSTO 2011

O DÍA 5 DE NOVEMBRO CELEBRAMOS O MAGOSTO NO MONTE GALIÑEIRO, E PASÁMOLO MOI BEN, COMO PODEDES COMPROBAR: