Curso 2018-19

º EP - PROMOCIÓN 2018-19

TEMÁTICA DO CURSO 2018-19

LETRAS GALEGAS 2019: ANTÓN FRAGUAS

O persoeiro homenaxeado no Día das Letras Galegas do ano 2019 será o antropólogo, historiador e xeógrafo Antón Fraguas Fraguas. Ao longo do curso irémolo coñecendo un pouco máis.

PROGRAMA DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 14/05/2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 15/05/2019

VÍDEO COMPLETO DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS: 16/05/2019

O bosque dos nenos

En outubro do 2017 o 80% dos montes arderon e o monte Galiñeiro foi queimado.

A comunidade de Montes de Vincios como lembranza propuxo unha plantación de árbores autóctonas preto da area recreativa para colaborar entre todos a recuperar o monte. Os alumnos do centro participaron nesta iniciativa e a xornada foi moi especial!

Camiñamos ata chegar á panasqueira onde un representante da Comunidade nos indicou o lugar máis axeitado para arrancar os eucaliptos.

Levamos guantes, calzado cómodo e mochilas con auga e merenda. Fixemos montóns cos eucaliptos que arrancamos e pensamos que hai que seguir eliminando esta praga que impide o crecemento de especies autóctonas como carballos, castiñeiros ...

Merendamos na panasqueira, bebemos na fonte e xogamos polos arredores. Sentímonos moi ben!

Só nos queda darlle as grazas aos responsables da Comunidade de Montes por ter en conta a nosa axuda e polas tarefas que realizan en defensa dos nosos montes.

Entroido 2019

O pasado venres 1 de marzo saímos pola parroquia para festexar o ENTROIDO, este ano as comparsas xiraron entorno ao noso proxecto anual "Descubrindo o mundo". Aqueles que non puidestes acompañarnos, podedes ver o seguinte video.

Día de Rosalía de Castro

Onte 24 de febreiro foi o dia de Rosalía de Castro e para conmemorar esta data tan importante para a nosa lingua os alumnos do centro estiveron traballando estes días cos seus poemas, ilustrándoos e recitándoos.

O día da Paz 2019

Onte festexamos o día da Paz no cole, este ano contamos cun concerto moi especial, "Mbolo Mooye Doolé", grupo de percusión e danza de Senegal, ensinounos instrumentos típicos da súa terra e gozamos escoitándoos, danzando e tocándoos.

Un dos instrumentos que nos trouxeron foron "Yembes" un tambores de corda afinado, cubertos de peles que se tocan cas mans; o seu nome significa "todos xuntos en paz", por esa razón trátase dun instrumento social que nos invita a pasalo ben e a evitar os conflitos.

GAÑADORA DA CESTA DE NADAL

E XA TEMOS GAÑADOR, NESTE CASO GAÑADORA DA NOSA CESTA DE NADAL.

E QUEDOU NA CASA, A GAÑADORA FOI

LUCINDA PUIME FERNÁNDEZ, NAI DE ALUMNOS DO COLE.

NORABOA LUCINDA!

FESTIVAL NADAL 2018

A postal de Nadal gañadora do Concurso 2018 foi para o alumno de 5ºEP, KENNETH ALONSO FERNÁNDEZ.

Noraboa Kenneth, por agasallarnos con esta fermosa ilustración!!!

BO NADAL!!!

ENTREGA PREMIO DO CONCURSO POSTAL DE NADAL:

ACTUACIÓNS DE TODOS OS CURSOS: