Curso 2018-19

6º EP - PROMOCIÓN 2018-19

Samaín 2018

Xa estamos no Samaín.

Rapaces, avós, pais... e tódalas persoas que quixeron vir ao cole, puideron visitar a nosa exposición de cabazas  e froitos do outono.

Para aqueles que non puideron acudir,aquí vos deixamos unha pequena mostra de tódalas marabillas que fixéchedes nas vosas casas.

Xa que estamos descubrindo o Mundo aquí podedes coñecer algunha cousiña sobre a tradición do Samaín

CHARLA PARA AS FAMILIAS SOBRE O CAMBIO METODOLÓXICO DO CENTRO

A docencia sobre o cambio de metodoloxía que estamos a levar a cabo no centro foi impartida por Carmen Vaz Dapia, asesora do Centro de Formación e Recursos de Vigo. As dinámicas de traballo cooperativo, as tarefas integradas e o desenvolvemento do currículo, foron os temas que abarcou Carmen para que as familias coñezan o proceso deste cambio.

Agardamos que a charla fose do voso interese e moitas grazas por asistir.

Clicade aquí para descargar a súa presentación en PDF que desenvolveu o 30 de outubro.

O MAGOSTO

Chegou o Outono coas súas cores, os froitos, as colleitas, o viño novo e as tradicións da estación. Unha destas celebracións é O Magosto. Festa de castañas,  brasas,  lume, cornetes de papel, cheiro a fume, estoupidos ao lume, sabor da terra ... O venres, día 26 de outubro, fixemos o Magosto no Galiñeiro.

Os maiores subimos camiñando, seguimos sendeiros polo monte e chegamos axiña á zona do Merendeiro. Os alumnos de infantil e os do primeiro ciclo desprazáronse en autobús.

Cando chegamos ao Merendeiro buscamos un lugar para construír as cabanas, agrupámonos para xogar, merendamos nos refuxios que fixemos con paus e probamos as castañas.  Aproveitamos as cinzas para pintar a cara! Que ben o pasamos!

P1120218_1.JPG

Magosto no Galiñeiro

ELIMINACIÓN DE EUCALIPTOS

"XORNADA DE TRABALLO NA SERRA DO GALIÑEIRO"

Esta semana o alumnado do CEIP Serra-Vincios dedicamos unha xornada á loita contra unha gran invasora dos nosos montes e espazos naturais. Estivemos arrancando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

Os responsables da Comunidade de Montes solicitaron axuda para loitar contra esta especie que está a invadir unha gran superficie no monte.

Foi un día moi interesante!

Camiñamos ata chegar á panasqueira onde un representante da Comunidade   nos indicou o lugar máis axeitado para arrancar os eucaliptos.

Levamos guantes, calzado cómodo e mochilas con auga e merenda. Fixemos montóns cos eucaliptos que arrancamos e pensamos que hai que seguir eliminando esta praga que impide o crecemento de especies autóctonas como carballos, castiñeiros...

Merendamos na panasqueira, bebemos na fonte e xogamos polos arredores. Sentímonos moi ben!

Só nos queda darlle as grazas aos responsables da Comunidade de Montes por ter en conta a nosa axuda e polas tarefas que realizan en defensa dos nosos montes..

Arrincando eucaliptos na Serra do Galiñeiro.

Vendima 2018

Estos días atrás fomos a vendimar a unha leira a carón do centro.

A tarefa favoreceu a colaboración e o traballo entre distintos grupos polo que afillados e padriños lectores puidemos compartir novas experiencias. Empregamos capazos, tesoiras, cestos... para cortar e recoller os acios das vides .

Despois dunha xornada tan satisfactoria só nos queda agradecerlle aos propietarios a invitación recibida e a súa colaboración desinteresada.

Moitas grazas e ata a próxima

Letras Galegas 2019. Antón Fraguas

O persoeiro homenaxeado no Día das Letras Galegas do ano 2019 será o antropólogo, historiador e xeógrafo Antón Fraguas Fraguas. Ao longo do curso irémolo coñecendo un pouco máis.