Curso 2019-20

ORLA 6º EP 2019-20

6ºEP - PROMOCIÓN 2019-20

Os gañadores/as das cestas de Nadal

NORABOA POLAS CESTAS!!!

BO NADAL!!

FESTIVAL NADAL 2019

A postal de Nadal gañadora do Concurso 2019 foi para o alumno de 6ºEP, MARTÍN ARES NOVAS.

Noraboa Martín, por agasallarnos con esta fermosa postal!!!

BO NADAL!!!

VÍDEO DAS PANXOLIÑAS:

Fotos do festival

Cesta de Nadal

Este ano o alumnado de 5º e 6º tamén vai vender rifas para financiar a excursión de fin de curso. Sortearanse dúas cestas, os gañadores/as serán aquelas dúas persoas que teñan as dúas rifas que coincidan cos tres últimos números do gordo de Nadal do 22 de decembro.

O contido das cestas é o seguinte:

• Xamón serrano “Torre de Núñez” Duroc 14 meses TN 7 kg aprox.
  • Chorizo Imperial 50% Duroc TN 450 g.
  • Salchichón Imperial 50 % Duroc TN  450g.
  • Queso “El Pastor” mezcla semi 550g
  • Torta turrón “25”  200g.
  • Turrón “25” extra Jijona 200g.
  • Turrón “Suchard” chocolate cruj. 260g. Clásico
  • Surtido “La Estepeña” 400g.
  • Almendras rellenas 25
  • Marquesas Delaviuda 250g.
  • Mazapán “Delaviuda” 200g.
  • Bombones “Ferrero Rocher” 16 u.
  • Sidra “El gaitero” extra
  • Cava “Delapierre” etiqueta negra
  • Viño blanco godello “Pazo de Monterrey”
  • Viño Rioja “Siglo” Saco Crianza
  • Melocotón almíbar “Alcurnia” 480g.
  • Piña “de Monte” 510g.
  • Espárragos “Lodosa” 250g.

MAGOSTO 2019

Este ano o tempo non acompañou e foi imposible subir ao Monte Galiñeiro para festexar esta festa popular, pero aínda así, pasamos unha sesión de convivencia no centro moi boa compartindo espazos, xogos e ricas castañas.

Xogos Populares 2019

A pasada semana tivemos unhas xornadas de xogos populares onde pequenos e maiores descubriron xogos como: o caracol, a mariola, as buxainas, castelos de carozo, o xogo das sete e media...Moitos deles xogos dos nosos avós, e que agora  poden divertirse ao longo do curso nos recreos con eles.
Estas xornadas serviron para coñecer as regras e os materiais que empregamos e convivir con nenos doutros grupos.
Para poder velo vídeo clicade no seguinte Link.

SAMAÍN 2019

O 30 de outubro celebramos outro ano máis o Día das Cabazas xunto coa exposición de cestas con produtos típicos do outono. Cada familia participou traendo ao cole unha CESTA e unha CABAZA.

A novidade foi o túnel do terror que percorremos nenas, nenos, profes, nais e pais, pero dende logo con moito medo!!!

Por estas datas sempre disfrutamos dun día terrorífico!!!

Aí vos deixamos un pequeno exemplo do ben que o pasamos.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN DIXITAL E-DIXGAL EN 5ºEP

O proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) ten como obxecto favorecer o desenvolvemento de proxectos integrais de educación dixital, facilitando aos centros a dispoñibilidade de materiais dixitais cos que poidan desenvolver o seu proxecto curricular de 5º e 6º de Educación Primaria, para o cal cada alumno/a utilizará un portátil na aula. Neste curso iniciaremos o programa en 5ºEP e, tanto o profesorado como o alumnado, desenvolverán a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe. Para obter máis información clica nos enlaces e descarga o folleto informativo:

TEMÁTICA DO CURSO 2019-20