Curso 2016-17

ORLA 6º EP 2016-17

6º EP - PROMOCIÓN 2016-17

TEMÁTICA DO CURSO 2016-17

“EMOCIÓNATE” será o Proxecto Anual que desenvolveremos este curso académico. Na nosa vida estamos en contacto permanente coas emocións: medo, tristeza, sorpresa, ledicia, enfado,… Traballaremos co alumnado para que comprenda mellor e manexe con eficacia o mundo das emocións.

EMOCIÓNATE!!!

O Mago Teto Emociónate coa Maxia

Visita dos Bombeiros e Festa da Auga

O curso xa está chegando o seu fin, e ca calor que vai estos días, unha xornada de xogos de auga sempre ven ben.

Con motivo da visita dos Bombeiros do Val Miñor, realizamos un simulacro de incendios e tras unha pequena explicación da súa función para a cidadanía deu comezo a Festa da Auga.

Concerto didáctico

Onte tivemos unha visita moi especial,  algúns dos compoñentes da Agrupación Musical de Vincios viñeron a realizar un marabilloso concerto. Pasámolo xenial no ratiño que estiveron con nós e sempre estamos moi ledos de que veñan a tocar .

Moitas grazas rapaces, ata o ano que ven!!

Festexamos o día do Medio Ambiente

LETRAS GALEGAS 2017: CARLOS CASARES

Resultado de imagen de letras galegas gif

O 18 e 19 de Maio celebramos o Festival das Letras Galegas 2017 que este ano está dedicado a Carlos Casares. As actuación comenzarán a partir das 12:00h. Estades todos convidados!

Xa temos a montaxe fotográfica das actuacións. Esperamos que vos gusten!!!

E tamén os vídeos das actuacións:

Navega con Rumbo

A próxima semana celebrarase no centro unha Charla sobre Internet e a seguridade na Rede enmarcada no proxecto "Navega Con Rumbo" da consellería de Educación, aquí vos deixamos información de interese ( clicade na imaxe para acceder a web)

A charla será o Martes 9 de Maio as 17:00 na sala de Audiovisuais do Ceip Serra VIncios

Resultado de imagen de navega con rumbo

XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL COA POLICÍA MUNICIPAL DE GONDOMAR

O 27 de abril os alumnos/as de 3ºEP, 4ºEP, 5ºEP e 6ºEP tiveron unha sesión teórica de EDUCACIÓN VIAL impartida por membros da Policía Municipal de Gondomar. O 4 de abril por fin chegaron as prácticas.

Tanto a Policía local como os voluntarios de Protección Civil e un membro da DGT (Dirección Xeral de Tráfico) idearon un circuíto no campo de futbito, co obxectivo de levar á práctica os contidos de seguridade vial traballados: sinais de tráfico, preferencias na circulación, sinalización de maniobras, circulación nas glorietas... Os alumnos/as de 3º e 4º trouxeron as súas bicis e os de 5º e 6º gorazon dos karts da DGT. Sen dúbida, foi unha xornada moi produtiva e pedagóxica que non esqueceremos.
Moitas grazas á Policía Local pola súa dedicación!!!

Gañadora da Cesta de Entroido

NESTA OCASIÓN TIVEMOS UNHA GAÑADORA DA CESTA DE ENTROIDO:

HERMINIA LORENZO CO Nº 241,

XA QUE O Nº PREMIADO NA LOTERÍA NACIONAL DO 23 DE FEBREIRO FOI O 08241