Día da Paz

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

MIL PAXARIÑAS POLA PAZ 2018

Polo día da Paz, este ano, coñecemos a Sadako Sasaki,

se queredes saber máis, podedes velo no blogue de librincios ou clicando na foto:

Xogos populares

Este curso preparamos un circuíto de xogos populares para compartir no Día da Paz. Por mór da choiva, tivemos que ir pospondo a súa celebración ata que, por fin, o venres 10 puidemos xogar e crear boas lembranzas todos xuntos.

GYMKANA SOLIDARIA PARA O DÍA DA PAZ 2016

Outro ano máis celebramos o Día da Paz colaborando co Concello de Gondomar.

O dia 29 de xaneiro realizamos unha "GYMKANA SOLIDARIA" para recadar alimentos aportados polas familias do cole e logo cantamos e bailamos no patio cuberto as CANCIÓNS que preparou a profe de música Elena, "Fatuo yo" e o clásico "Meu amor estoupa", que como ben di ela, son cantigas para alegrar a alma!!!

A Concellaría de Benestar Social encargouse o día 3 de febreiro de recoller todos os alimentos que aportaron as familias para achegalos ás persoas máis desfavorecidas do Municipio.

Non vos perdades os 2 vídeos onde nenos, nenas e profes atrévense co circuíto cheo de obstáculos. Destacar aos alumnos e alumnas máis maiores que axudaron con moita tenrura aos máis pequeniños a rematar o percorrido. Por último, todos e todas cantando e bailando.

E grazas pola vosa solidariedade!!!

DÍA DA PAZ 2015

Un ano máis celebramos o Día da Paz colaborando co Concello de Gondomar.

O dia 30 de xaneiro realizamos un "Circuíto Solidario de Habilidades" para recadar alimentos aportados polas familias do cole e logo cantamos e bailamos no patio cuberto a canción que preparou a profe Elena, "Meu amor estoupa".

A Concellaría de Benestar Social encargouse o día 5 de febreiro de recoller os casi máis de 700Kg de alimentos para achegalos ás persoas máis desfavorecidas do Municipio.

A noticia foi comentada no "Faro de Vigo". Tamén, se clicamos no nome do xornal "GALICIA SUR" poderemos ler a noticia con máis detalle.

Non vos perdades o vídeo e as fotos das dúas xornadas onde todos os/as alumnos/as e os/as profes máis osados/as rematan o circuíto cheo de obstáculos. Tamén hai fotos da recollida dos alimentos.

PARABÉNS A TODOS E TODAS POLO VOSO ESFORZO E POR ACORDARSE DOS MÁIS DESFAVORECIDOS, FELIZ DÍA DA PAZ!!!

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ 30-01-2014

O 30 de xaneiro celebramos o DÍA DA PAZ, e de que xeito!!!

O obxectivo foi realizar un "Circuíto Solidario de Habilidades" para recadar alimentos aportados polas familias do cole e que a Concellaría de Benestar Social os achegase ás persoas máis desfavorecidas do Concello de Gondomar.

Logo cantamos e bailamos no patio cuberto a canción que preparou a profe Elena, "Todos Xuntos", e que a disfrutamos moitísimo.

E durante a semana, participamos nun concurso ideado pola biblioteca da profe Irene, gravando mensaxes de paz para que tanto alumnado, profes e persoal non docente dixeran con liberdade o que para eles significaba a palabra paz. IMPRESIONANTE E MARABILLOSO VÍDEO!!!

PARABÉNS A TODOS E TODAS POR APORTAR SEMPRE COUSAS POSITIVAS!!!

A mostra de todo isto, a continuación:

Alimentos aportados polas familias do colexio foron recollidos polos operarios municipais coa axuda dos alumnos/as e profesores/as. Entre todas/as fixemos unha boa acción que seguro que axudará aos máis necesitados.

PRECIOSO VÍDEO "FALANDO DA PAZ":

VÍDEO CANCIÓN "TODOS XUNTOS":

VÍDEO "GYMKANA SOLIDARIA":

CIRCUITO SOLIDARIO PARA O DÍA DA PAZ 2014

O xoves 30 de xaneiro celebraremos o DÍA DA PAZ. Xa empezamos a ensaiar o circuíto de habilidades que realizaremos alumnos e profes ese día. O obxectivo será recadar alimentos para repartir polo Concello de Gondomar para aquelas familias máis necesitadas. Hai que intentar finalizalo!!!

O CIRCUITO DA PAZ DE INFANTIL (2013)

sentímolo, flash non está dispoñible.

O CIRCUITO DA PAZ DE PRIMARIA (2013)

sentímolo, flash non está dispoñible.

PARA O DÍA DA PAZ 2013...

ENSAIANDO O CIRCUÍTO (CLICA AQUÍ)